یادداشت های |اَنارکـــــــ^_^ـــ|

اناری سرگردان میان آشوب ها....

سخن اینست که ما بی تو نخواهیم حیات:|

وقتی حالت بده به زور میبرنت عروسی:/

وقتی میری عروسی به زور می نشوننت پیش غریبه ها:/

هیشکیو نداری باهاش بحرفی:/

نت ضعیفه:/

گوشیت کم شارژ:/

گشنته:(

شیرینیاشون خشک و کهنه اس:(

از هیشکدوم آدما خوشت نمیاد:/

یه گودزیلا هم مدام تو گوشت ونگ ونگ میکنه:/

گوشات داره از سروصدا سوت میکشه:/

انگار اومدی سالن مد:/

همه از دم ماکسی و شنیون:/

یه زن چاق و تپل حدودا۳۵،۳۶ساله ام بود که به زور خودشو تو یه لباس عروسکی جا داده بود:/

خیلی گشنته 

گشنته 

وبازم

گشنته:/

نمیتونی غذا بخوری:/

خوابت میاد

ساعت دو تازه میرسی خونه:/

میخوابی:)

وای چه خوب

میخوابی:)

میخوابی:)

صبح همه سرو صدا میکنن

نمیتونی بخوابی 

هیشکی خونه نیس

تلفن زنگ میزنه

برمیداری به زور دو کلمه میگی

قطع میکنی میخوابی

دوباره زنگ

قطع میکنی 

میخوابی

زنگ میزنن

میخوای خودتو بکشی

مامانت میرسه

عین گونی برنج میبره بیرون 

برمیگردی داری میمری از خواب

ولی نمی تونی بخوابی:(

آیا به کدامین گناه؟؟؟؟؟:(

سخن اینست که ما بی تو نخواهیم حیات

خوابــــــــخوابــــــــخواب خواب

سخن اینست که ما بی تو نخواهیم حیات

#حافظ

پ.ن: عایا شمام مث من سادیسم دارید؟

دوست دارید به خودتون پیام ناشناس بدید

واسه خودتون نظرسنجی پر کنید

به خودتون پی ام بدید

واسه خودتون کامنت بزارید

خودتونو لایک کنید

وبلاگ خودتون دنبال کنید

تا وقتی سیستم ارور نده که تو نمیتونی اصن روحم آروم نمیشه:)

عایا درمانی هست برای من؟؟


۱۵ ۸
mahtab naseri
۰۶ شهریور ۲۳:۲۱
منم دقیقا مثل توئم...;):):):D
منظورم توقسمت پ ن هستش

و سخن انار^_^:

خخخخ
میسی تفاهم😍😍
عجب😂😂
علیـ ــر ضــا
۰۵ شهریور ۱۶:۴۰
مطمئنن مظلوم من نبودی 😂😂

و سخن انار^_^:

مطمئن باش اگه بفهمم مظلوم توام خودمو میکشم 
بی ادب بی تربیت
بیشعور کی بودی تو😂😂😂😂😂😂😂؟
علیـ ــر ضــا
۰۵ شهریور ۱۵:۰۴
آره یکی تو مظلومی یکی شاه 😂😂

و سخن انار^_^:

😂😂😂😂😂😂

آره مظلوم کی بودم من؟؟؟
علیـ ــر ضــا
۰۵ شهریور ۱۴:۳۱
😐😐😐 
اوووخی 
چقدر مظلومیت 😐 داره غر میده در وجودت 
😔😔

و سخن انار^_^:

می بینی چقد مظلومم😢
اصن اگه یه مظلوم تو دنیا باشه اون منم😂😂😂
اسمان ***
۰۵ شهریور ۱۴:۱۶
بیا دوتا ترفند خوب یادت بدم دیگه واسه عروسی ومهمونی کاری به کارت نداشته باشن....خخ

و سخن انار^_^:

با کله قبول میکنم
کی بیام کلاست استاااااد😂😂😂
مریــــ ـــــم
۰۵ شهریور ۱۳:۳۰
:)))
عزیزززم
من متنفر از رفتن به بعضی عروسی هایی که مجبورم میکنن
و دقیقا همین حال تورو دارم
ینی میرسه اون روز که وقتی میگم من دوس ندارم بیام خونه فلانی یا عروسی فلانی مامانم بگه باشه دختر عزیزم هرجور میل خودته؟

و سخن انار^_^:

فدای تو:)

وای همینو بگو نمیدونم کی به درک میرسن که واقعا گذروندن وقت با بعضی از آدما اذیت کننده اس
هعی روزگار😞😞😞😞
حوا ...
۰۵ شهریور ۱۳:۱۹
عجب :)))

و سخن انار^_^:

😂😂😂

زندگیه دیگه😞😞😰
حوا ...
۰۵ شهریور ۱۳:۱۴
بخشِ عروسی رو که گفتی مشکلِ منم بود تا چند وقتِ پیش :|
الان دیگه من رو به زور نمی‌برن :)))

و سخن انار^_^:

منم مقاومت کردم ولی بابام گفت اگه من نیای منم نمیتونم برم باید پیشت بمونم خونه
میگم پدرمن مگه بچه ام میگه هشت سالته دیگه😐😯
من:/
هشت سالگی:/
درشرف پونزده سالگی:/
چهارده سالگی تمام:/
گودزیلای هشت ساله:/
پدرم تاج سرم:)
.. Elcerodito ..
۰۵ شهریور ۱۳:۰۸
من اتفاقا از عروسی رفتن خوشم میاد
میبینی یکی سرتا پا سفید پوشیده انگار دوماد اینه:))) (حالا شبیه عباس قادری اینا شده ها)
بعضی موجودات هم هستن که یه دست کت شلوار میپوشن جو میگیرتشون فک میکنن آل پاچینو یی چیزی هستن... یجوری ام دستاشونو باز میکنن موقع راه رفتن هر کی ندونه فک میکنه طرف قهرمان پاور لیفتینگ خاورمیانه‌ست :)
پاتیل ماتیلام که من شخصا ازشون دوری میکنم اما دیدن اوسکل بازی های اینا، بهترین جای عروسیه :))
ولی من فک میکنم سمت زنونه اوضاع بهتر باشه در کل (نیست؟)
بیشتر به خودشون رسیدن(نسبت به طرف مردونه)؛ پذیرایی بهتره؛ رقص باله و عربی و ترکی و ... میکنن ملت


+گشنگی رو شدیدا باهات موافقم 👍👍👍
+ منم :)
+درمانشو اینجا نمیتونم بگم ^_^
+اون چیزایی ام که الان داری بهم میگی خودتی :)))))))))

و سخن انار^_^:

😮😮😮😮😮😮😮😮

نه بابا؟

خخخخ آره سمت مردونه و اینا فک کنم بدتر باشه😂😂
یاباید جلف باشی یاعاقل 😂😂😂

منم خیلی دیدم البته تهش که قاطی میشن دوست ندارم😐😯

آره غول پیکری بود با اخم و کت شلواری یهو اومد تو زنونه بندری رقصید😂😂
با کت و شلوارررر بندری😂😂😂
چرا همه یع چیزاییو نمی تونن بگن آخه😂😂😂
نه بابا من بچه به این خوبی

هویجوری :)
۰۵ شهریور ۱۲:۴۳
اصن رفتن عروسی ای که خود عروس و دوماد زیاد آشنا نیستن اشتباهه:/ولی کیه که درک کنه:)
حالا میرفتی وسط یه هنرمایی میکردی😅شاید روحیت عوض میشد😆😃

و سخن انار^_^:

آره من نمیدونم که چرا هیشکی نمیفهمه 
اصن عروسی باس نزدیک باشه که کلی مسخره بازی درارینو خوش بگذره
نه عروسی که بری بشینی آشنا زیادباشه ها ولی خیلی نزدیک نباشه که بتونی بری یه هنری نما کنی😂😂
اصرار مصرار زیاد میکردنا من روم نمیشد
.. محمد ..
۰۵ شهریور ۱۲:۲۷
جالب بیان کردید ... خدا صبرتان دهد!

و سخن انار^_^:

مرسی از شما 
بلی بلی مچکرم😅
Aramam .F
۰۵ شهریور ۱۲:۲۱
من اصن خواب دوس ندارم...

و سخن انار^_^:

واه واه چه حرفا😂😂😂
خواب دوست ندار کی بودی تو؟
زِدْ عِِـچْ آرْ …
۰۵ شهریور ۱۲:۲۰
عروسی
:|
متنفرم ازش

و سخن انار^_^:

تفاهم
وویییی منم منم😯😯😤😤
آندرومدا :)
۰۵ شهریور ۱۲:۰۹
غصه نخور حالا :)

و سخن انار^_^:

آخه نمدونی چقده خوابم میاد😂😂
ما جــــــــღــــــدہツ
۰۵ شهریور ۱۲:۰۰
بد دردیه-__-


منم دارم خخخخخ راه حل پیدا کردی به منم بگو

و سخن انار^_^:

😣😣😣

باش خبرت میکنم خخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عقلِ کسی به منطقِ ما قد نمی دهد باشد، قبول! کلّ جهان خوب! ما بدیم...

چو تخته پاره بر موج رها رها رها من🌊🌊🌊

من؛
چونان انــــاری خشک شده؛ بر درخت!
بهار؛ شکوفه کردم،
پاییز؛ به بار نشستم،
زمستان رسید؛ و همچنان بر سر شاخه...
نه از پس رسیدنم، افتادم..
نه دستی به چیندم تا این بالا رسید..
و نه حتی گنجشککی به این میانه راه یافت..
میدانم؛
زمستان هم میگذرد و می پوسم؛
به همین سادگی...



:)

ساخته شده توسط آقای قالبیِ بیان باتچکر^_^: عرفـــ ـــان بیانِ جان^ _ ^