یادداشت های |اَنارکـــــــ^_^ـــ|

اناری سرگردان میان آشوب ها....

انارکـــ:)ـــ

به نام او...


وبشناسید مرا به نام #انارکــ:)ــ

وبدانید و آگاه باشید 

که #انارکـ:)ـی در دل بیان

تنها و خسته 

 ناشناس

می زیستد.

باشد که اورا همراهی کنید 

در حریم تنهاییش

و بدانید

#انارکـ:)ــ

تا نپوسد و نخشکد

همراهتان خواهد بود

و دوستتان دارد.

و بدانید 

که #انارکـ:)ــی دیگر 

در بیان وجود ندارد.

وتنها یکیست پس دوستش بدارید:)

وآگاه باشید ای دوستان

که انارک نه به معنای

دیاری در اصفهان بلکه

به معنای

انار کوچکی در بیان:)



باشد که رستگار شوید

ومن الله توفیق.


انارکـــــ:)ـــــ

۱۱ ۸
ماهی قرمز
۲۶ شهریور ۱۰:۴۰
قربونت :)))))))))))))

و سخن انار^_^:

فدای تو عزیز جان:)
ماهی قرمز
۲۶ شهریور ۱۰:۱۷
و من الله توفیق :)

چه قشنگ انارک :)

و سخن انار^_^:

:)
مرسی جانا نظر لطفته 
ولی به قشنگی ماهی قرمز نمیرسه:)
آرام :)
۲۵ شهریور ۲۱:۴۰
ای انارک 🍇 ( انار نبود انگور گذاشتم خخخخخ)
پست نیو ات را دیدم :)

و سخن انار^_^:

ای آرام جانم
مرسی از تو جانا
چه خوب که یادته نیوپست گفتنمان را😅😍😘
زِدْ عِِـچْ آرْ …
۲۵ شهریور ۲۱:۳۳
میدونم به خدا‌

و سخن انار^_^:

دتس گریت 😃😃
علیـ ــر ضــا
۲۵ شهریور ۲۱:۱۹
رسیدن بخیر 
🙂🙂 
تازه چشمان به جمالتون روشن گشت 🙂 
انار انارک 😂😂 
دلمان تنگت بود الکی مثلا 😃 
خیلی خععععیلی زیاد 😊😊

و سخن انار^_^:

سلامت باشی
بهله بهله 
اگه راست میگی یه خبر میگرفتی خو الکی مثلا من دلخورم
شما همیشه مهربونی😃😅😊
المی ...
۲۵ شهریور ۲۱:۱۵
یکی یه دونه ای:))))

و سخن انار^_^:

قربون موفرفری برم😃:)😍
رانندگیم یادمیگیری جانا😘😂
هویجوری :)
۲۵ شهریور ۲۰:۳۸
انارککک:)خیلیم عالییی

و سخن انار^_^:

فدای تو هویجوری خودم😃😊
حوا ...
۲۵ شهریور ۲۰:۳۱
پنل رو باز کردم با خودم گفتم انارک کیه؟! :/ کی این وب رو دنبال کردم خودم خبر ندارم؟! :/
نگو تو بودی :))
خیلی خوشگل شده وبت :))
اسمت هم زیباست ^_^

و سخن انار^_^:

هعی هعی هعی😂😁😂

انارک منم جانا
مرسی فدای تو 
سر یه اتفاق فهمیدم من باید انارک باشم😊😀

وای که چقده من تعریف دوست دارم😃😂
البته به خوشگلی حوا نیست جانا
Unknown 96
۲۵ شهریور ۲۰:۲۷
موفق باشی انارک جون 

و سخن انار^_^:

هم چنین تو دوست جان😊😊
زِدْ عِِـچْ آرْ …
۲۵ شهریور ۲۰:۲۷
miss golden کجا هستن اونوخ؟ 

و سخن انار^_^:

بنده همونم 
تغییر رویه دادم زد جانم😊😀😍😘
گنجشک باران زده
۲۵ شهریور ۲۰:۲۵
باشد که رستگار شوید:|

و سخن انار^_^:

همچنین:)
باشد که همه رستگارشون😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عقلِ کسی به منطقِ ما قد نمی دهد باشد، قبول! کلّ جهان خوب! ما بدیم...

چو تخته پاره بر موج رها رها رها من🌊🌊🌊

من؛
چونان انــــاری خشک شده؛ بر درخت!
بهار؛ شکوفه کردم،
پاییز؛ به بار نشستم،
زمستان رسید؛ و همچنان بر سر شاخه...
نه از پس رسیدنم، افتادم..
نه دستی به چیندم تا این بالا رسید..
و نه حتی گنجشککی به این میانه راه یافت..
میدانم؛
زمستان هم میگذرد و می پوسم؛
به همین سادگی...



:)

ساخته شده توسط آقای قالبیِ بیان باتچکر^_^: عرفـــ ـــان بیانِ جان^ _ ^