یادداشت های |اَنارکـــــــ^_^ـــ|

اناری سرگردان میان آشوب ها....

خسته ام از این زندان که نامش زندگیست:|

به نام او.....

خسته شده بر تخت می افتد

گردنش درد میکند.کمرش درد می کند.

از همه بیشتر قلبش درد میکند.

آه از این آدمها..

سهراب قایقت را بیاور 

وایسا دنیا میخوام پیاده شم....

نه خداییش راجع به من چی فکر کردن اینا؟

من خونه خودمونم دست به سیاه سفید نمیزنم

خدا خفت تاکی؟

ذلت تاکی؟

به من بگید چی میتونه بدتر از این باشه که ...

عمت اسباب کشی داشته باشه.

بعد مامانتم کار داشته باشه

بعد بیان بدون اذن و اجازه ای بهت بگن پاشو برو خونشون کمک:|

همیـــــــن؟؟؟؟؟

نه مادر من فقط همین؟

عین این میمونه که به خر بگن پاشو کارکن؟! :/

خدا چرا صبح تا ظهر دنیا انقدر قشنگ بود؟

چرا؟

بعد رفتی اونجا اصن نمیذارن نفس بکشی 

عاخه اشتباه اولوکردی که رفتی

دیگه ندامت و پشیمانی و حسرت هیچ فایده ای ندارد:(

یعنی خودمو به زور پرت کردم بیرون :/

پرت کردما...

تازه عمم میخواست واسه شام نگه داره منو..

خو عمه ی حساب اینه رسم برادر زاده نوازی؟

آره؟

نمیگی انارکــــ:|ـــ بدبخت هم آدمه؟

اصن احترام آدمی که شب قبل برق گرفتتشو نمیکنن.

بی شخصیتی تا به کی؟

نا آگاهی تا به کی؟

•ناهارو منو پدری پختیم:)

•لباس مدرسه ام هنو نگرفتم دعاکنید شلوار کردی نباشه وگرنه خودمو نصف میکنم:|


خستگی های قبلِ تو سوتفاهم بود:|

انارکــــ:)ــــ
۱۶ ۵
ماهی قرمز
۲۹ شهریور ۰۸:۳۵
منو دسته کم گرفتی انارک :)))
بیا یبار برات ماکارونی درست کنم بعد اون دیگه مشتری میشی :)))

و سخن انار^_^:

خدا خیرت بده ننه:)
پیکم دارید عایا:/؟
چون ننه من پا ندارم:)
ماهی قرمز
۲۸ شهریور ۰۸:۵۰
ماکارونی پختم :))
تو خونه ما اینجوری اول از همه میپرسی چی درست کنم بعد رای گیری میکنی و میپزی :دییی

و سخن انار^_^:

اه خوب شدحالا؟
بهتره بری پستای قبل ماکارونی منو ببینی دیگه از ماکارانی پختن سیر میشی:)
بلی مام همین روال رو انجام میدیم:) راگیری:).  

یه بنده خدا
۲۷ شهریور ۱۴:۳۲
ای بابا

و سخن انار^_^:

:)
ماهی قرمز
۲۷ شهریور ۰۸:۴۵
خسته نباشی جانا :)
من تابحال کمک تو اسباب کشی نکردم اما میدونم کمر شکنه یه دو سه روز استراحت کن :دییی
منم دیروز ناهار پختم :)
شلوار من امسال راسته راسته اس 

و سخن انار^_^:

سلامت باشی عزیزجان:)
هعی منم تاحالا کمک نکرده بودم آره کمرشکنه:|
چشم:)
اه واقعا؟چی پختی حالا؟
خوشا به حالت:|
یه بنده خدا
۲۷ شهریور ۰۱:۵۳
مرگ بر منافقین و کفار

و سخن انار^_^:

:/
اسمان ***
۲۷ شهریور ۰۰:۴۹
دیگه از فرم مدرسه بیشترازاین انتظارنداشته باش:)

و سخن انار^_^:

نمیتونم جانا
انقد به خیاطه سفارش کردم:(
دختریم ...
۲۶ شهریور ۲۳:۴۹
یعنی انارک خستگی تا کی هومم ؟!
وجدانا با اسباب کشی عمه خانم و عدم رسیدگی به مهمانش پیش بینی میکنم خستگی همچنان ادامه دار باشه دیی:
کلاس چندمه انارک ؟!
شلوار مدرسه که دیگه هیچی لامصب |:

و سخن انار^_^:

توجواب منو بده جانا خستگی تاکی؟
خدا این بلا رو سرهیشکی نیاره:/
انارک کوچیک شما هنو کوچولوئه میره هشتم :)
اصن اسشمو نیار که حالم بهم میخوره ازش:/
مرسی نظر دادی جانا:)

یه بنده خدا
۲۶ شهریور ۲۳:۲۰
مرگ بر منافقین و کفار

و سخن انار^_^:

مرگ بر .....
نمیدونم چیز دیگه ای هم میگن؟
آهان
مرگ بر انگلیس
Hossein MK
۲۶ شهریور ۲۱:۴۹
عجب :)
خستگیاتون به در ..

و سخن انار^_^:

:)

لطف دارید
محمد حسین ظرافتی
۲۶ شهریور ۲۱:۴۷
سلام
وب شما زیباست
اگه دوست دارید میتونیم وب هم رو دنبال کنیم.

و سخن انار^_^:

سلام 
ممنونم
اختیار دارید اول شما:)
Unknown 96
۲۶ شهریور ۲۱:۴۳
خداقوت انارک جان :)

و سخن انار^_^:

فدای تو ناشناس جان:)
یه بنده خدا
۲۶ شهریور ۲۰:۵۴
مرگ بر آمریکا

و سخن انار^_^:

مرگ بر اسرائیل
یه بنده خدا
۲۶ شهریور ۲۰:۳۶
الله اکبر

و سخن انار^_^:

خامنه ای رهبر:)
بق بقو
۲۶ شهریور ۲۰:۳۵
تا باشه از این خستگیا جانم :)

و سخن انار^_^:

مامانمم همینو میگه:)
Maryam mariyana
۲۶ شهریور ۲۰:۳۵
سلام انارک جان ، شبت بخیر عزیزم 
همه پست یه طرف این جمله پایینی هم یه طرف 
لباس مدرسه ام هنو نگرفتم دعاکنید شلوار کردی نباشه وگرنه خودمو نصف میکنم:| خخخخخخخخححخ
یاد لباس مدرسه های خودم افتادم ، یه جوری بغضم گرفت ها فکر کنم تا صبح گریه کنم 

و سخن انار^_^:

سلام مریم جونم.شب توهم بخیرجانا
هعی میبینی توروخدا مارو به چه خفت و خواری انداختن:/
یعنی همه ی این بدبختیای مدرسه یه طرف 
این مشکل من با شلوار فرم مدرسه یه طرف:/
یه شلوارای چندشی میدوزن

بق بقو
۲۶ شهریور ۲۰:۲۳
:)

و سخن انار^_^:

:)
آیا خستگی مردم لبخند دارد جانا؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عقلِ کسی به منطقِ ما قد نمی دهد باشد، قبول! کلّ جهان خوب! ما بدیم...

چو تخته پاره بر موج رها رها رها من🌊🌊🌊

من؛
چونان انــــاری خشک شده؛ بر درخت!
بهار؛ شکوفه کردم،
پاییز؛ به بار نشستم،
زمستان رسید؛ و همچنان بر سر شاخه...
نه از پس رسیدنم، افتادم..
نه دستی به چیندم تا این بالا رسید..
و نه حتی گنجشککی به این میانه راه یافت..
میدانم؛
زمستان هم میگذرد و می پوسم؛
به همین سادگی...



:)

ساخته شده توسط آقای قالبیِ بیان باتچکر^_^: عرفـــ ـــان بیانِ جان^ _ ^