یادداشت های |اَنارکـــــــ^_^ـــ|

اناری سرگردان میان آشوب ها....

همه عمر برندارم سر از این خمار مستی:|

به نام او...

وقتی که صبح بازور از خواب بیدارت میکنندوتو کلافه از هراتفاقی که افتاده و قرار است بیوفتد را زیر لب ناسزا میگویی و کله ات را زیر پتو بیرون نمی آوری و نمیخواهی که نوک انگشتانت پایین تخت را لمس کند:/

هرچند که خودت میدانی هیچ راه فراری نیست و فقط و فقط میخواهی کمی بیشتر بخوابی:/

این است این تراژدی غم انگیز:(

معلم هایمان راهم نگریدم

نمیتوانم بگویم که بد هستند اما خب عاشقشان هم نشدم و فقط^قابل تحمل^هستند

از اینکه می بینم گودزیلامان عشق و علاقه ی وافری به شروع مدرسه دارد

وهرچند دقیقه یک بار در هوا مجلسی میزند

و الفاظی از قبیل من خوشحالم و .... از خود در میکند:/

میخواهم بگیرم تا آنجا که میخورد بزنم سیاه و کبودش کنم:|

بلی دراینجا مشاهده میکنیم که در روز اول مهری از دوستان فحش خورندگانیم:/

وکتاب هایمان را نیز چینش دادیم بر زمین که کاش همانجا زمین در دهن خودرا باز میکرد و آنها را می بلعید:/

پوزش از شما که می آیید و غرهایمان را میخوانید و میروید 

آگاه باشید و بدانید که من شما را دوست و مطمئن باشید که این بار آخر است:/

باشد که دانش آموزان ،کادر ادرای و معلمان نیز رستگار شوند:/

ومن الله توفیق.

انارکــــ:)ـــ

۱۶ ۵
Aramam .F
۰۲ مهر ۱۷:۴۹
نه اصلا خیلییییییییییم خوبه:)
توی زمینه ی طنز نویسی به نظرم استعداد زیادی داری...
اصن وقتی اینجارو تغییر دادی نشناختم وبتو حالم خیلییی گرفته شد؛ فک کردم حذف کردی
وقتیم پیدات کردم کلیییییییییی خوشحال شدم جانانم:)

و سخن انار^_^:

واقعا آجی؟
چون هیشکی تاحالا بهم نگفته بود اینو:)
هعی از اون موقع؟
من اصن فک نمیکردم که هیشکی وبمو دنبال کنه:)
مرسی امید دادی خواهری:)
خوشحالم که دوستای مجازی به این خوبی دارم:)
امیدوارم هرجاهستی موفق باشی جانا:)
Aramam .F
۰۲ مهر ۱۷:۳۶
آره خیلییییییییییییی پستات باحال و شیرینن...
من به شخصه ستارت که طلایی میشه با کله میام:)

و سخن انار^_^:

ووووااای مرسی جانا:)
اصن عقده کردم بسکه هیچکس ازم تعریف نکرد:)
بگو به خدا:)
این کامنتتو من باید شات بگیرم بذارم بک گراندم:)
مرسی جانایی :)
که ازم تعریف کردی تو لطف داری:)
قلمم چجوره؟
حوصله سر بر نیست؟
آرام :)
۰۲ مهر ۱۵:۴۰
تولدتتتتتتتتتتت پیش پیش مبارکککککککک😍😍😻😻😍😚

عزیزم درس بخون کوچولو 😀😀

و سخن انار^_^:

مرسی جانا جانم:)🌷🌷🌷😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

اوکی فقط به خاطر تو:)
سایت تفریحی چفچفک
۰۲ مهر ۱۲:۳۳
متن روی عکس اولی  رو کسی  دقت کرده.:):):):)

و سخن انار^_^:

کدوم عکس ؟
این لینک که فقط آدرس وبه
یه عالمه هم عکس داره:)
علیـ ــر ضــا
۰۲ مهر ۱۰:۴۱
درود درووود بر تنبل خانواده و علل خصوص بیان 
😂😂😂
خدا راه راستو بسمتت کج بنماید 😂
خب مهرماه شروع شد 😐😐 ه 
تابستان اینهمه خوابیدی حالا اگه تو تخت رو ول کنی تخت تو رو طلاق نمی‌ده 😂😂😂😂😂
پاشو بپاش جمع کن خودتو 😓 
بیچاره گودزیییییلااااااا خواهری مثه تو داره 😂😂😂 
خدا عاقبتمون رو نه عاقبت تو‌ رو بخیر کنه 
😂😂 
حالا تولد نداشته باشی چی میشه 
من بعد از عمری هنوز کسی پیدا نشدن یه کادو بده بما 😂😂 
نگران نباش خدا بزرگه 😍😍

و سخن انار^_^:

:))
علیـ ــر ضــا
۰۲ مهر ۱۰:۴۱
درود درووود بر تنبل خانواده و علل خصوص بیان 
😂😂😂
خدا راه راستو بسمتت کج بنماید 😂
خب مهرماه شروع شد 😐😐 ه 
تابستان اینهمه خوابیدی حالا اگه تو تخت رو ول کنی تخت تو رو طلاق نمی‌ده 😂😂😂😂😂
پاشو بپاش جمع کن خودتو 😓 
بیچاره گودزیییییلااااااا خواهری مثه تو داره 😂😂😂 
خدا عاقبتمون رو نه عاقبت تو‌ رو بخیر کنه 
😂😂 
حالا تولد نداشته باشی چی میشه 
من بعد از عمری هنوز کسی پیدا نشدن یه کادو بده بما 😂😂 
نگران نباش خدا بزرگه 😍😍

و سخن انار^_^:

:))
علیـ ــر ضــا
۰۲ مهر ۱۰:۴۰
درود درووود بر تنبل خانواده و علل خصوص بیان 
😂😂😂
خدا راه راستو بسمتت کج بنماید 😂
خب مهرماه شروع شد 😐😐 ه 
تابستان اینهمه خوابیدی حالا اگه تو تخت رو ول کنی تخت تو رو طلاق نمی‌ده 😂😂😂😂😂
پاشو بپاش جمع کن خودتو 😓 
بیچاره گودزیییییلااااااا خواهری مثه تو داره 😂😂😂 
خدا عاقبتمون رو نه عاقبت تو‌ رو بخیر کنه 
😂😂 
حالا تولد نداشته باشی چی میشه 
من بعد از عمری هنوز کسی پیدا نشدن یه کادو بده بما 😂😂 
نگران نباش خدا بزرگه 😍😍

و سخن انار^_^:

درووود بر علیرضا خان😁😁🌷🌷🌷✋✋✋✋
درست فهمیده ای مانیز مقام معظم تنبلی را کسب نموده ایم😂😅
آره من اگه یه ذره دیگه کج شم دوباره افتادم تو را راست😁😁😁
مرسی من نمیدونستم مهر شروع شده 😀😀
این حجم اطلاعاتی که تو به من میرسونی واقعا سنگینه😂😂😂😂✋✋✋
آره خود تختم میگه مهرتو میدم حرف از جدایی نزن😁😁
چرا همیشه من باید خودمو جمع کنم؟
پ پست چی بذارم؟😀😀😀
آره خدا یه عنایت بزرگ و یه افتخار نصیبش کرده من آجیشم😅😅😅
بلی با دعاهای شما عاقبت ما نیز بخیر میشه😂😂😂
هعی روزگار😢😢😢
حالا شما تولدتو خبر بده مانیز کادوفراهم خواهیم کرد😁😁
مرسی😍😍🌷🌷
Aramam .F
۰۲ مهر ۱۰:۱۷
وایییییییییییی عزیزم:)
یکی بزن توسرش گوزیلارو...
گودزیلاهای ماهم اینطوین...
تولدت پیشاپیش مبارک جانا:)
مث همیشه پست شیرینی بود.
بسییییییییی لذت بردم:)

و سخن انار^_^:

سلام جاناجان:)
یکی کمه خو...
فک کنم خدا زده این گودزیلاهارو کپی پیست کرده باشه:|
مرسی جانا تو اولین نفری:)
ناموسا پستام شیرینه؟
بازم تو اولین نفری که اینو میگی:)
فدای تو :*
مهسا ر ب
۰۲ مهر ۰۸:۲۲
خوشحالم مدرسه ندارم، تازه این ترم فقط ی دونه درس برا امتحان دارم
دلت بسووووووووزه

و سخن انار^_^:

هعی روزگار یعنی کار ما به جایی رسیده که دانشجو ها میان شاخ میشن واسمون:)
مرسی نظر دادی جانا:)
زِدْ عِِـچْ آرْ …
۰۱ مهر ۲۱:۴۶
بزن بکشش

و سخن انار^_^:

اوکی اوکی:/
بچه بیشعورو می بینی؟:|
هویجوری :)
۰۱ مهر ۲۰:۰۰
یه خرده ذوق داشته باش😇مدرسه خوبه،نازه
راحت باش هر غری میخوای بزن😜

و سخن انار^_^:

باورت میشه امسال هیچ ذوقی ندارم😕😕
اوکی مرسی معذب بودم😂😂😅😅😀😀
khanom ix
۰۱ مهر ۱۹:۱۱
همونقدر که از خدا میترسی از این کتاب اجتماعیتونم بترس
سر امتحان نهایی همه از چشاشون خون بالا میومد جالبیشم این بود هیچکس کامل بهش مسلط نبود:)

و سخن انار^_^:

آره والا همه میگن کتابای هشتم همه یه طرف این مطالعاتش یه طرف:(
منم همیشه نمره های مطالعاتم ۲۰واین صوبتا بوده وای هر وقت خوندمش واسه نمره خوندم
از مدنی و تاریخ و جغرافیا متنفرم:/
حالا اوضاعمون بعدا دیدنیه:(
بق بقو
۰۱ مهر ۱۹:۰۵
همسن خواهرمی که ^_^

والا من به خواهرم میگم گودزیلا :))) تو به خواهرت میگی :دی -_-

و سخن انار^_^:

هعی زندگی:)
مام به نوبه خودمون گودزیلایی هستیم:)
ولی باورکن که این ۸۵،۸۶به بالایی ها دیگه دراکولان:)
Hossein MK
۰۱ مهر ۱۸:۴۸
چی بگم والا😄
سوال سختی بود  :)

و سخن انار^_^:

بلی:)
مرسی که نظر دادین🌷🌷🌷
Maryam mariyana
۰۱ مهر ۱۸:۳۰
سلام انارکم خوبی ؟ 
مگه کلاس چندم میری ؟ همون نظام جدید بگو. ۷-۸ میگن من نمی فهمم خخخخخخخخخخخ مسخره بازیا چیه 
چند تا بچه هستین ؟ گودزیلا کیه !!!!!!! 
نمی بلعد که نمی بلعد جانا ، تحمل بفرما 

و سخن انار^_^:

سلام مریم جانم:)مرسی فدای تو
بنده هشتم عسدم که از نظر سنی همان سوم راهنمایی قدیم:))
آره والا دیونمون کردن:(
ما دوتائیم که گودزیلامون الان رفته دوم:)
هعی مریم جانا کاش میشد ببلعد:)
مرسی تو غممون شریک بودی ایشالا توشادیاتون جبران میکنیم:)
Hossein MK
۰۱ مهر ۱۸:۲۱
بدترین چیز روز بنظرم صبح بیدار شدنه :|

چه پیام های جالبی😄😄😄

و سخن انار^_^:

بله واقعا منفور ترین چیز:/
فحش خوردن من جالبه براتون؟😁😁😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عقلِ کسی به منطقِ ما قد نمی دهد باشد، قبول! کلّ جهان خوب! ما بدیم...

چو تخته پاره بر موج رها رها رها من🌊🌊🌊

من؛
چونان انــــاری خشک شده؛ بر درخت!
بهار؛ شکوفه کردم،
پاییز؛ به بار نشستم،
زمستان رسید؛ و همچنان بر سر شاخه...
نه از پس رسیدنم، افتادم..
نه دستی به چیندم تا این بالا رسید..
و نه حتی گنجشککی به این میانه راه یافت..
میدانم؛
زمستان هم میگذرد و می پوسم؛
به همین سادگی...



:)

ساخته شده توسط آقای قالبیِ بیان باتچکر^_^: عرفـــ ـــان بیانِ جان^ _ ^