یادداشت های |اَنارکـــــــ^_^ـــ|

اناری سرگردان میان آشوب ها....

اونشسته درنظر،من به کجا نظر کنم؟

به نام او...

امروز دیگه غر نمیزنم:)

بسی لطف میکنم:)

عاقا این حاج آقاهه اومده بود مدرسه ، بعد از اینکه کلی صحبت کرد:|

مانیز کمی اذیت کردیم،کمی بحث کردیم،کمی خوراکی خوردیم،کمی ساکت نشستیم تا بیان عکس بگیرن:/کمی چرت زدیم ،کمی سر بر شانه ی بغل دستی گذاشتیم:)

کمی طبق همیشه غر زدیم تا بلکه زمان بگذرد:|

رسید به قسمت آخر این حاج آقاهه گفت هرکی بگه امام خمینی درباره دفاع مقدس چی گفته جایزه داره:)

یهو یه کلاس هفتمی بسی با ابهت بلند شد یه لحظه من گرخیدم :/

گفت ببخشید:)

حاجی گفت:منتظر باش تا ببخشم:)

سالن رفت رو هوا:/

خداییش حاج آقا به این لاکچری ندیده بودم:|

جایز است بگویم:

حاج آقا باحاله ی کی بودی تو?

در لحظاتی بعد نیز یه هفتمی دیگه پاشد(هفتمی ها چقده پروئن من نمیدونم)

گفت:

هشت سال دفاع مقدس را خدا آزاد کرد:)

ما که تو افق محو بودیم

حاجی هم بعد چند لحظه استندبای بایه لبخند محو خداحافظی کرد رفت.

و اینم بگم که ۴ساعت سر کردن بایه معلم اونم بایه اخلاق خاص :/

چقدر ما توان داریم مگه؟

#به_کدامین_گناه_؟

لطفا نظرتون رو درباره خودم ،قالب،قلمم و...بگید:)

ببخشید که سر نمیزنم بهتون وقت نمیکنم :(قول میدم حتما بیام:؟(

۱۱ ۳
علی آقا:)
۰۳ مهر ۱۴:۲۶
یه حس ششمی واینهابهم گفت خوش خنده ای؟

و سخن انار^_^:

:))
مرسی حس ششم 
نه وقتی برا باراول یکی باهام روبه رو میشه میگه اخم دارم
ولی آره خوش خنده خیلیم مخصوصا با کسایی که صمیمی ترم یه لحظه ام جدی نمیشم:))))
اینم یه عیبه:))
بق بقو
۰۳ مهر ۱۴:۲۰
^_^

اوهوم خوبه ... من قالب سفید دوست دارم کلا

و سخن انار^_^:

مرسی جانا
منم عاشق قالب سفیدم 
یعنی چی رنگ و وارنگ؟
شیک بودن تو سادگیه الان:)
علی آقا:)
۰۳ مهر ۱۳:۳۶
سلام
من دیوونه این بلبل زبونی وحرف زدن واینجورگیج بازیهای دهه
نودیم،
خوب قالبت بدنیست،قلتم بدنیست
ولی خوش،خنده ای:)

و سخن انار^_^:

سلام 
اصولا دیوونه بازیو که ما هشتادیا داریم:)
دهه نود ته دیوونه بازیش اینه که قیمه هارو بریزه تو ماستا:)
مرسی که قالب و قلمم بدنیست:)
الان شما منو نمی بینی میگه خوش خنده ام ولی قالب و قلمو که می بینی میگی بد نیست:))😂😂😂😂

خدایا خودت ظهور کن😁
مهسا ر ب
۰۳ مهر ۰۸:۵۷
تو فوق العاده می نویسی دختر

و سخن انار^_^:

ممنونم جانا:)
یه عالمه بوس برای تو:)
واقعا مطمئن باشم؟
چون بقیه ی وبلاگ ها خیلی قوی تر مینویسن:(
حوا ...
۰۳ مهر ۰۳:۵۲
حاج آقا هم حاج آقا های قدیم :)))

و سخن انار^_^:

آره حوا جانم:)
khanom ix
۰۲ مهر ۲۲:۱۲
وای خدا من اگه اعتماد به نفس اون هفتمی رو داشتم الان بازیگر هالیوود بودم:/

و سخن انار^_^:

خداییش حال میکنی بچه ها مملکتو:)
فک کنم این هفتمیه ورژن جدید هم بده بیرون:)
اسمان ***
۰۲ مهر ۲۰:۵۰
این هفتمی داره حیف میشه با این همه استعداد...
کلا خوبی ...نظرم من این است:))

و سخن انار^_^:

آره این دیگه تیزهوشان نباید باشه:)
باید ببرنش نخبه های علمی کشوری

مرسی جانا لطف داری همیشه تو:))
بق بقو
۰۲ مهر ۱۹:۵۲
:)))))
عجب حاجاقایی ..خوشم اومد :))))


توخوبی ، قلمتم طنز و قشنگ ..ساده و روان قالبتم خوبه جانا

و سخن انار^_^:

آره خیلی باحال بودا:)))

مرسی جانایی؛)
یه دنیا دوستت دارم :)
انقد بهم انرژی خوب میدی:)))
واقعا قالب خوبه؟
Unknown 96
۰۲ مهر ۱۹:۱۲
:) آفرین بهش ^_^ یه عالمه فسفر سوزوند 
همه چی عالیه انارک جان

و سخن انار^_^:

آره والا یعنی انقدر این فک کرد حاج آقاهه رفت کما:)
مطمئن باشم؟:)
مرسی ناشناس جان
هویجوری :)
۰۲ مهر ۱۸:۴۸
طفلک اون دختر هفتمیه:/
همه هم قالب و قلم خوبن گوگولی:)))

و سخن انار^_^:

والا:)
مرسی هویجوری جانا:)
Aramam .F
۰۲ مهر ۱۸:۲۲
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
بسی شاد گشتیم از این همه درایت و تیزهوشی هفتمی های مدرسه تان:)
چه حاجی باحالیییییی:)
واقعا به کدامین گناه؟
نظرمم که گفتم:)خدا حفظت کنه واسه من انارک جووووووووووونم❤️

و سخن انار^_^:

واقعا درایت و تیز هوشی هفتمی هامون ستودنیه😁😁
باحال بودا باحال
گناه دانش آموز بودن:(
واقعا قلبمو به تپش در آوردی جانا جانم
نگو اینجوری خجالت میکشم عزیزم :)
من عددی نیستم:)
خودم خیلیارو با ذوق دنبال میکنم و فکر نمی کردم که کسی هم منو دنبال کنه:)
نمیدونی باگفتنش چه قدر اعتمادبه نفس دادی بهم:)
خوشا آن وبلاگ نویس که خواننده اش تو باشی:)
واقعاعاشقتم من:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عقلِ کسی به منطقِ ما قد نمی دهد باشد، قبول! کلّ جهان خوب! ما بدیم...

چو تخته پاره بر موج رها رها رها من🌊🌊🌊

من؛
چونان انــــاری خشک شده؛ بر درخت!
بهار؛ شکوفه کردم،
پاییز؛ به بار نشستم،
زمستان رسید؛ و همچنان بر سر شاخه...
نه از پس رسیدنم، افتادم..
نه دستی به چیندم تا این بالا رسید..
و نه حتی گنجشککی به این میانه راه یافت..
میدانم؛
زمستان هم میگذرد و می پوسم؛
به همین سادگی...



:)

ساخته شده توسط آقای قالبیِ بیان باتچکر^_^: عرفـــ ـــان بیانِ جان^ _ ^