یادداشت های |اَنارکـــــــ^_^ـــ|

اناری سرگردان میان آشوب ها....

من از بیگانگان هرگز ننالم:/

به نام او....

از همینجا اعلام میکنم که مرسی اعتماد به نفس میدید به من:)

و من الان دقیقا همین الان از یه نفر به شدتی متنفر شدم که خود متنفر انقد از چیزی متنفر نیست:/

فلانیِ ...، خب تو که ژن خوب حالیت نیس واس چی گیر میدی به من:/ 

این فلانی همونه که مدرسه ای بی فلانی ام آرزوست:|

کماکان در جدال با این فلانیه ام:/

دوسِتان از من بی نوا انتظار نداشته باشید که ماجراها و سوژه های خفن بنویسم چون الان درحال حاضر تمام ۲۴من خلاصه میشه تو تحمل کردن چهارتا معلم عنق و بداخلاق و خواب:)

راستی گفتم از این دبیر ریاضیه خیلی خوشم اومده:)

فکر کنم ریاضی امسالو باهاش بترکونیم:)

البته هنرم با همین ریاضیه اس تا ببینیم خدا چی میخواد:)

فقط نمیدونم به کدوم کوه و کدوم بیابون سر بذارم که من از کاروفناوری متنفرم:/

اصن تحملم نمیتونم بکنم:/

میدونم این پسته مزخرفه ولی همینه که هست:/

(انارکـــ:)ـــ اعصبانی میشود)

باشد که همه رستگار شوند

ومن الله توفیق.

انارکــ:)ـــ

۱۷ ۹
nily ..
۰۸ مهر ۲۰:۲۷
همی چیزاس که مدرسه رو خاص می‌کنه! :)
[رویش را بر می‌گرداند و چند بار عق می‌زند!]

و سخن انار^_^:

آره اینا بعدا خاطره میشه و لذت ببریم الان از مدرسه تا بعدا حسرت نخوریم.
[وی هم رویش را بر می گرداند و بیش از چند بار عق میزند!]
خرگوشک :|)
۰۷ مهر ۰۰:۲۰
خوبه که معلم ریاضیتون ترکوندنیه :)))

و سخن انار^_^:

بله بله^__^
مرسی خرگوشک جانا:))
ماهی قرمز
۰۶ مهر ۰۷:۳۲
معلما رو که نگو یکی از یکی دیگه داغان تر :ا
بیخیال فلانی :ا


من چال چشم (کنار چشم چپم ) و یه چال هم کنج چونه ام دارم :دییی

ولی دوست داشتم چال گونه می داشتم :)

و سخن انار^_^:

هعی روزگار:/
آره بیخیالش:))

اه ولی میگن این چال کنج چونه رو افراد خیلی کمی دارن تو خاصی پس:)))

چقد چال میخوای دیگه:))
علیـ ــر ضــا
۰۶ مهر ۰۰:۰۲
😂😂 
#باکلاس کی بودی تو 
ممنون انرژی از خودتونه 
🌷🌷 
این موقع شب خوابت نمیاد 
اگه وحشیه بگیر ببندش به درختی این جک و جونور 😂😂😂 
می‌ترسم آسیبی برسونه 
😂🙂
آره چرا که نه 
علیـ ــر ضــا
۰۶ مهر ۰۰:۰۲
😂😂 
#باکلاس کی بودی تو 
ممنون انرژی از خودتونه 
🌷🌷 
این موقع شب خوابت نمیاد 
اگه وحشیه بگیر ببندش به درختی این جک و جونور 😂😂😂 
می‌ترسم آسیبی برسونه 
😂🙂
آره چرا که نه 

و سخن انار^_^:

😁😁😁😁
خواهش میشه🌷🌷🌷🌷
آره پیشنهاد خوبیه اینجوری دیه وحشی بازی در نمیاره😂😂😂
آسیباشو تاحالا رسونده😅😁😁😁

مرسی از اینکه حاضر شدی قاتل شی واسم😂😂😂🌷🌷🌷
علیـ ــر ضــا
۰۵ مهر ۲۳:۰۵
درود بر بانوک خوش اخلاق بیان 🙂 
میبینم فلج بودن یه قسمت صورت کلاس داره 😜😂 
اینجا نباید تعریف و صحبتی از گاز زدن کنیم 😋 اینجا باید بگیم 
اللهم اشفا کل مریضا خخخ 😂😂 😂
تو از کی درس خون شدی که الان گیر به اساتید می نهی 
😜😜😜
بشین بینم بچه جووون 😜😜
اگه نارضایتی داری اسماشونو بوگو سراشونو بتحویل 😉😊
علیـ ــر ضــا
۰۵ مهر ۲۳:۰۵
درود بر بانوک خوش اخلاق بیان 🙂 
میبینم فلج بودن یه قسمت صورت کلاس داره 😜😂 
اینجا نباید تعریف و صحبتی از گاز زدن کنیم 😋 اینجا باید بگیم 
اللهم اشفا کل مریضا خخخ 😂😂 😂
تو از کی درس خون شدی که الان گیر به اساتید می نهی 
😜😜😜
بشین بینم بچه جووون 😜😜
اگه نارضایتی داری اسماشونو بوگو سراشونو بتحویل 😉😊

و سخن انار^_^:

سلام و دروووود بر جناب علیرضا خان پر انرژییی😊😊😊😊
بهله ما از اون فلجای باکلاسیم😅😅😅😅
چرا؟چرا؟😁😁😁
دوستمان نیز وحشی بوده😂😂😂
من از همون بچگی درسخون بودم😁😁
از وقتی فهمیدم ژن خوب درمن نهادینه شده به اساتیدمونم گیر میدم😂😂😂
واقعا اگه اسمارو بگم میری قاتلشون بشی من ذوق مرگ شم؟😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
علیـ ــر ضــا
۰۵ مهر ۱۳:۰۰
میام کامنت میدم

و سخن انار^_^:

بسی منت میگذاری بر سر ما جناب😅😅😅😂😂:)
mitra .mo
۰۵ مهر ۱۲:۰۲
ما کلا از دشمن ضربه نخوردیم دوستا همیشه نامردی کردن 😢

و سخن انار^_^:

کاش بشه دوستای واقعیو جدا کرد گذاشت تو کمد که همیشه واسمون بمونن:)
Aramam .F
۰۵ مهر ۱۱:۴۳
بیخیال فلانییییی:/
خدا خواسته صبرتو اینجوری ببره بالا خخخخ:)
آخیییییییییی دقیقا مث دخترخالمی که همسن خودته...اونم روی گونش چال داره
منو یاد اون میندازی...
اعصبانی نشوووووووو گوگولیییییی خیلیم پست دلنشینی بود:)

و سخن انار^_^:

آره فلانیو بیخیالش شدم:))
آره دقیقا حس میکنم دارم امتحان میشم:))
بهله قدر ما چال دارا رو بدونید البته من گونه سمت راستم چال دارهه:)))
مرسی فدای تو جانا تو از همه بیشتر به من لطف داری:))
حوا ...
۰۵ مهر ۰۵:۵۱
انارک عصبانی نشو :)

و سخن انار^_^:

چون تو میگی دیگه نمیشم:)
هویجوری :)
۰۵ مهر ۰۲:۰۶
ایشالا همه ی درسا رو بترکونی:)

و سخن انار^_^:

مرسی فدای تو جانا:)
ایشالا باهم بتروکونیم
بق بقو
۰۴ مهر ۲۲:۵۶
میگم خواهرمی 
لپ چال دارت به من رفته :)))

و سخن انار^_^:

هعی خواهر بق بقو جانمی تو:)
اسمان ***
۰۴ مهر ۲۱:۴۹
بیخیال انارک جان حوصله داری درگیرباشی باکسی :) 
منم همیشه دوستام لپ مو میکشن منم میگن نکنین لپ هام اب میشه :) 










و سخن انار^_^:

نه میدونی اذیت میشم:/
ای جااااان کاش پیشم بودی منم لپتو میکشیدم:)
... S҉A҉H҉A҉R҉
۰۴ مهر ۲۱:۰۰
منم لپم چااااااال دارهههه:)))ولی خبببب قدر نمیدونن که این نعمت ارزشمندی ک خدا در من نهاده :)))

و سخن انار^_^:

مرسی تفاهم:))
آره می بینی این موهبت الهیو هیچکی تحویل نمیگیره؟

☁ BaRooNi ☁
۰۴ مهر ۲۰:۳۸
عریزکم این قضیه ها همیشه هست
مزاحم ها و احمق هایی ک خودشون نمیدونن چقد وجودشون
باعث اذیت اطرافیانشونه :)

قشنگ بزارشون کنار حتی فکرم نکن
تمرین کن اولا هر چیزی مهم نیست
دوما سر چیزایی ک مهم نیست عصبانیت چرته محضه ☺️

و سخن انار^_^:

آره جانا
دارم سعی میکنم که آدمای بی لیاقت ذره ای ارزش نداشته باشن واسم:)
ولی میدونی خب گاهر رفتارا ناراحت میکنه آدمو 
خیلی بده مقصر نباشی و شبیه خطاکار باهات رفتار شه
مرسی از پیشنهاداتت جانا تمرین میکنم سرچیزای مسخره الکی حرص نخورم اینو مامانم همیشه میگه:)
Hossein MK
۰۴ مهر ۲۰:۲۸
موفق باشید

و سخن انار^_^:

ممنونم همچنین:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عقلِ کسی به منطقِ ما قد نمی دهد باشد، قبول! کلّ جهان خوب! ما بدیم...

چو تخته پاره بر موج رها رها رها من🌊🌊🌊

من؛
چونان انــــاری خشک شده؛ بر درخت!
بهار؛ شکوفه کردم،
پاییز؛ به بار نشستم،
زمستان رسید؛ و همچنان بر سر شاخه...
نه از پس رسیدنم، افتادم..
نه دستی به چیندم تا این بالا رسید..
و نه حتی گنجشککی به این میانه راه یافت..
میدانم؛
زمستان هم میگذرد و می پوسم؛
به همین سادگی...



:)

ساخته شده توسط آقای قالبیِ بیان باتچکر^_^: عرفـــ ـــان بیانِ جان^ _ ^