یادداشت های |اَنارکـــــــ^_^ـــ|

اناری سرگردان میان آشوب ها....

نیست_در_شهر_نگاری_که_دل_ما_ببرد:)

به نام او....

متاسفم واسه بد قولیام به وب انارک:(

عرض تسلیت:(

امسال هوای عاشورامون مثل سال گذشته و گذشته ترش و... نبود اصلا:/

واسه همین مشتاق نبودم که بیام و پست بذارم:(

شاید من دیگه به خوبی اون قبلا نیستم:/

کاش کمتر فکر کنم کاش فقط کمتر.......

ببخشید که پست مزخرفه چون دقیقا الان حالمم مزخرفه:)

هیچ وقت نتونستم واسه کسی دردودل کنم چون هرموقع که اومدم به کسی چیزی بگم یه حس مانع شد یه حس مثل اینکه یه نفر بهت بگه این مشکل خیلی کوچیکه لزومی نداره به بقیه بگی :/

اومدم بگم میخوام انارک واقعی باشم:)

من خیلی نقطه ضعف دارم:/

خیلی رکم یعنی اگه تو لحظه ی اول حس کنم یه چیزی اشتباهه همون موقع میگم:|

خیلی لوسم یعنی توقعم از دیگران گاهی زیادی بالا میره:|

اعتماد به نفسم خیلی پایینه برخلاف ظاهرم و حرفام:|

مغرورم یعنی اصلا نمیتونم از کسی چیزی درخواست کنم:|

تنبلم تو همه چی:|

استرس زیاد دارم:|

بازم انتظارم بالاس توقع دارم همونقدر که به بقیه احترام میذارم اونام به من احترام بذارن:|

 گاهی دوست دارم همه چیو باهم داشته باشم:|

صبور نیستم:|

کوچولو ام:|

حس میکنم قدم کوتاهه خو چرا بقیه انقدر بلندن؟:|

این بده که دوست دارم به بقیه کمک کنم همیشه:|

برنامه ریزی ندارم:|

پشتکارم کمه:|

از اونایی که به قیافشون افتخار میکنن بدم میاد هیچ وقت نمیگم خوش قیافه ام به جز اینکه بقیه بگن:/

به توانایی هام توجه نمیکنم:(

به موسیقی اهمیت نمیدم:/

گیتارم داره خاک میخوره شایدم من واسش ساخته نشدم:/

نمیتونم خودمو ثابت کنم مهم نیست واسه کی ولی میدونم که نمیتونم:/

از معلم ریاضی و هنرمون متنفر شدم:/

#نیست_در_شهر_نگاری_که_دل_ما_ببرد

#مرسی_که_کنار_منین^__^

اینو از دوستای چنلم واسم تو کتابش کشیده^___^


انارکــــ:)ــ

۸ ۹
:) ⏳⌛
۱۷ مهر ۰۰:۰۳
درس بخون
عکسم قشنگه :))

و سخن انار^_^:

خرگوشکم فعلا تنها کاری که میتونم بکنم درس خوندنه:))

فدای تو
Aramam .F
۱۵ مهر ۱۰:۲۷
اینا همه به کنار تو انارک عزیز منییییییییی:)
دردو دلم خواستی کنی خودم هستم:)
رک بودن که بد نیس ولییییی خب یکم محتاطانه صحبت کن...
لوس کجا بود؟اشکال نداره خوووووو یکم توقعت بالا باشه:/
غرورم که بد نیس...من خودمم اینجوریم ولی بنظرم درخواست نکردن چیزی از دیگران غرور نیس عزت نفسه:)
تنبلیم کم کم بذار کنار:)
استرسم معمولا واسه چیزاییه که خیلییی مهم نیستن یا اتفاق نیفتادن پس بیخیال استرس چون کاراییتم پایین میاد با استرس...
احترام که بنظرم باید متقابل باشه و این توقع بالای تورو نشون نمیده...
قد کوتاه که بد نیس قدت بلند باشه زود شکسته میشی...منم کوتاهم نه خیلیییی ولی قد بلند محسوب نمیشم؛ریزم...بانوزده سال سن هرکی میبینم میگه کلاس ششم یا هفتم:)خخخخ
نه اصن بد نیس کمک کردن به دیگران ولییی تا جایی که کارای مهم خودت عقب نیفته...
برنامه ریزی و پشتکارم از همین حالا سعی کن درست میشه...سنی نداری تو:)
خب مگه قیافشون حاصل توانایی و تلاش خودشونه والا...قیافه هم افتخار داره؟!!!جلل الجالب:/
اگه علاقه نداری به گیتار سازتو عوض کن برو چیزی که دوس داری و بهت آرامش میده یادبگیر:)
جمله های منفیم استفاده نکن...نمیتونم و نمیشه نداریم...هم میتونی هم میشه:)خوبم میشههه:)
تحملشون کن چن ماه که بیشتر نیس:/
ببخشید عزیزم دیر اومدم سر بزنم به وبت
زندگیت سراسر شاد و خنده:)

و سخن انار^_^:

مرسی مهربون من:))
ببین عزیز من رک بودن ناراحت کننده ای ندارم اما خب بعضی خیلی حساسن دیگه خیلی محتاط شدم:))
آجی جانم همه که مث تو روشن فکر نیستن:/خنگولن نمیفهمن:)
منم ریزم یعنی قشنگ یه دوسه سال کمتر میزنم:/
دوس داشتم قد بلند باشم حالام به نظر خیلیا کوتاه نیستم اما خب کاش بلند تر از این حرفا بودم:(
یه دوستی دارم ۱۶۴قدشه:))
کاش یه کمم پشتکارم بیشتر بود:)
آجی مرسی اومدی دارم سعی میکنم خوش بین باشم:)
کاش تحملشون کنما کاش:(
لطف داری به من تو بسیار:))))

علیـ ــر ضــا
۱۳ مهر ۱۳:۵۵
😭😭😭😭😭😭

و سخن انار^_^:

😨😨😨😨😨😨😨😨
مریــــ ـــــم
۱۳ مهر ۱۲:۴۴
بنشینو شعر بخوان دور جوانهاست رفییق
:)

و سخن انار^_^:

عه مرسی دوران جوانی:)
آرام :)
۱۲ مهر ۲۱:۵۵
چی بگم که دل منم خون هست چرا منم حس میکنم در چندین مورد همینجوریم.

انارکی پست نیو ات و پست های old ات قشنگه یه دفتر بردار و کاغذ رو نصف گن یه طرف توانایی یه طرف ضعف هات و فکر کنم چه جور میتونی بهبود بدیش؟ و هر روز توانایی رو هر روز روش بخون تا برسه تو مغزت شاید اولش مزخرف باشه و لی به مرور اعتماد بنفس خانوم انارکی افزایش مییابد❤

و سخن انار^_^:

هعی آرام جونی:/
مرسی جانا نظر لطفته:))
آره فکر کنم وقتشه همین کارو بکنم چون اعتماد به نفسم شدید اومده پایین:/
کاش بشه که بیشتر خودمو باور داشته باشم:)
مرسی از پیشنهادت جانای جان:)
محسن رحمانی
۱۲ مهر ۲۱:۱۱
موفق باشید.

و سخن انار^_^:

تچکر:)
Hossein MK
۱۲ مهر ۱۹:۳۱
چقدر ویژگی :|
امیدوارم اوکی شه حالتون

و سخن انار^_^:

والا:)
مرسی ممنون از شما:)
☁ BaRooNi ☁
۱۲ مهر ۱۹:۱۳
دیگ چی بلدی بارِ خودت کنی ؟!😐
همش ب کنار .. کوچولوام ب کنار !!!
من ذاتا تنبلم
ربطی ب شیرازی بودن ... ن داره ! ://
ذاتی هست! ذاتی خسته و تنبل
شکست میخوری اینطوری؛
مثلا تو کنکور !
واسه همه حرفات منتظر نباش یکی بیاد عوضت کنه
معجزه شه یهو بیدار شی ببینی خدا بهت انرژی داده!!
ورزش کن حتی قدم زدن هم ورزشه !
ورزش بهترت میکنه بِکششش بدنتو قدتم بلند میشه
اعتماد بنفس میگیری و تنبل نمیمونی

خودتو قبول داشته باش ن مغرور شیا
همیشه بگو قابل قبولم ولی حتما ایراد هایی هم دارم 
ک ب مرور زمان بهتر میشم !

یکم بزرگتر بشی جانا میفهمی رُک بودن خوبه ولی بعضیا ظرفیتشو ندارن
میفهمی ینی تجربه بهت میگه از کسی انتظاری نباید داشته باشی
و ی روزی میفهمی فقط خودتی ک واسه خودتی !!

^___^ از خودت ناراحت نباش عزیزم

و سخن انار^_^:

نگو تو روخدا:(
دعوام نکن:(
آره منم ذاتا تنبلم نه اینکه مثلا صبح تا شب بشینما یه جور بی حالی دیگه واسه کارای مهم:|
آره باید رو خودم کار کنم میدونم این خستگیه بعدا مشکل ساز میشه:/
کاش یهویی میشد معجزه شه ولی میدونم که باید خودمو خودم درست کنم:)
پیاده روی میکنم والیبالم بازی میکنم:/ولی بازم حال ندارم:))))
قدمم خیلی کوتاه نیست ولی باب میلمم نیست:/
سعی میکنم به نصیحتات عمل کنم:)
کاش هممون خودمونو قبول داشته باشیم:))
میدونی گاهی حس میکنم یه جاهایی نباید رک باشم:(
مرسی نظر دادی و کمکم کردی :))
بهترین حرفارو زدی:)
امیدوارم به همه هدفات برسی جانا:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عقلِ کسی به منطقِ ما قد نمی دهد باشد، قبول! کلّ جهان خوب! ما بدیم...

چو تخته پاره بر موج رها رها رها من🌊🌊🌊

من؛
چونان انــــاری خشک شده؛ بر درخت!
بهار؛ شکوفه کردم،
پاییز؛ به بار نشستم،
زمستان رسید؛ و همچنان بر سر شاخه...
نه از پس رسیدنم، افتادم..
نه دستی به چیندم تا این بالا رسید..
و نه حتی گنجشککی به این میانه راه یافت..
میدانم؛
زمستان هم میگذرد و می پوسم؛
به همین سادگی...



:)

ساخته شده توسط آقای قالبیِ بیان باتچکر^_^: عرفـــ ـــان بیانِ جان^ _ ^