یادداشت های |اَنارکـــــــ^_^ـــ|

اناری سرگردان میان آشوب ها....

متحیرم ندانم که تو نام خود چه داری:/۲

۷ ۴
آرام :)
۰۱ آبان ۱۲:۵۱
خخخخخخخخ

موفق باشی اینقدر حرص نخور :)

و سخن انار^_^:

چشم فقط به خاطر تو:))
علیـ ــر ضــا
۲۹ مهر ۲۰:۲۷
😐😐 
اقتصاد افتضاح گیج منگ 

و سخن انار^_^:

من نفهمید تو چه میگوی:/
khanom ix
۲۹ مهر ۱۴:۵۰
به قیافه بچه ها تو مدرسه اطمینان نکن
اینا تو مدرسه بچه گربه ام به زورن بعد بیرون ...استغفرالله😂

و سخن انار^_^:

میبینی خواهر؟
دانش آموزم دانش آموزای قدیم😂
Aramam .F
۲۹ مهر ۰۹:۰۹
خخخخ:)
عالییییی مینویسی انارکم...عاشق نوشته هاتم:)
خدا بگم چیکارش کنه که انارکو دون کرد:/
زندگیت خوش جانای من❤️❤️❤️

و سخن انار^_^:

ای جونم:))

من فدای تو که انقد لطف داری بهم:))

نگو اصن من قشنگ دون شدم://
انارک تو رو دوس:)
حوا ...
۲۹ مهر ۰۳:۴۷
ای بابا :)))

و سخن انار^_^:

ای جونم به تو:))
علی آقا:)
۲۸ مهر ۱۹:۳۹
بله،پررویی ازسرشمامیبارد.....
واون دختره خیلیییی........

و سخن انار^_^:

بلی :)
بلی:)
Ritalin 10mg
۲۸ مهر ۱۶:۴۲
😄
اقتضای سنِ...
لازمه گاهی ! 
خوب باشششی 💜

و سخن انار^_^:

آره😂
خب شاید
مرسی گلی🌷🌷🌷🌷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عقلِ کسی به منطقِ ما قد نمی دهد باشد، قبول! کلّ جهان خوب! ما بدیم...

چو تخته پاره بر موج رها رها رها من🌊🌊🌊

من؛
چونان انــــاری خشک شده؛ بر درخت!
بهار؛ شکوفه کردم،
پاییز؛ به بار نشستم،
زمستان رسید؛ و همچنان بر سر شاخه...
نه از پس رسیدنم، افتادم..
نه دستی به چیندم تا این بالا رسید..
و نه حتی گنجشککی به این میانه راه یافت..
میدانم؛
زمستان هم میگذرد و می پوسم؛
به همین سادگی...



:)

ساخته شده توسط آقای قالبیِ بیان باتچکر^_^: عرفـــ ـــان بیانِ جان^ _ ^