یادداشت های |اَنارکـــــــ^_^ـــ|

اناری سرگردان میان آشوب ها....

دلبرم دلبر خونه خرابم کرد:/

۱۲ ۷
عرفان ...
۰۸ بهمن ۲۱:۱۰
دنیای کامپیوتر:
(بچه های ما که اگه روزی گوشی نیارن آدم باید تعب کنه!)

و سخن انار^_^:

اون که آره من زیادی ترسوام^_^
سپیده
۱۴ دی ۱۰:۳۲
وای انآر😂😂😂😂 ما تو دوران دبیرستانمون لپ تاپ میاوردیم مدرسه خودمونم عز بچه های گشت بودیم دیگ گوشی ک چیزی نیس بابا😂😂😂😂

و سخن انار^_^:

عی بابا شما دست خوش دارین واقعا😂
من داشتم جیش میکردم از ترس
خرگوشک :)
۰۹ آذر ۱۶:۲۲
ما هممون با هم گوشیامونو مدرسه میبردیم
هیچکیم هیچکسو لو نمیداد
باهم کلی عکس میگرفتیم، دابسمش میساختیم😂 و صدا ضبط میکردیم
حتا یواشکی از معلم پای تخته هم عکس میگرفتیم
و اینترنت مدرسمون رو هم هک کردیم و اینا 😂😂😂

و سخن انار^_^:

شما خیلی باهم پایه بودین همدیگرو لو نمیدادین 😂😍
واو چقدم فعالیت ماشالا😂😂❤❤❤
بیچاره مدیر چقد از نتش رفته بوده😂
Aramam .F
۰۹ آبان ۰۹:۰۲
ژن خوب کی بودی تو؟
عزیز منیییییی:)
ولی کار خوبی کردی گوشیتو دادی خیالتم راحت شد:)
موفق باشیییییی همیشه انارکم🌻

و سخن انار^_^:

عی جان
فدای تو ^___^
عاره خودمم همین حسو دارم:)
توهم همینطور جانای من:)
فاخته ..
۰۸ آبان ۲۱:۴۹
خیلی زود داره میگذره زمان.نگران نباش

و سخن انار^_^:

:) سعی میکنم :) ممنون ازت
مریــــ ـــــم
۰۸ آبان ۰۹:۱۹
:)))
یه دفه هم یکی راپورت منو داده بود
امدن فقط کیف منو گشتن و رفتن بیشعورا
:|

و سخن انار^_^:

از این نوع دانش آموزا متنفرم:)
آشنای غریب
۰۷ آبان ۲۲:۰۳
تو زمان ما هنوز گوشی مد نشده بود تازه برخی از دانش آموز ها داشتن :|

و سخن انار^_^:

گوشی خوبه:))
الان رسما همه همراشونه تو مدرسه:)
فاخته ..
۰۷ آبان ۲۱:۴۲
بعدا میخندی بهش.

و سخن انار^_^:

کاش زود تر برسیم به بعدا:)
Unknown 96
۰۷ آبان ۲۱:۰۶
آفرین به تو 
منم مثبتم ولی نه دراین حد 
کارت درسته :)))

و سخن انار^_^:

من قبلا هم گوشی بره بودم اما چون غیره منتظره بود شکه شدم :))
مرسی جانا
اسمان ***
۰۷ آبان ۱۹:۵۷
بچه مثبت کی بودی تو :)))

ما وبچه های کلاسمون سال اول دبیرستان وای فای مدرسه هک کردیم تازه فیلم هم میزاشتیم سر کلاس دانلود بشه تا داخل سرویس ببینیم درهمین حد متحد:)))

و سخن انار^_^:

آره منم مثبتم ولی واقعا مدرسه ی سختگیری داریم بوخودا:)
شانس اوردم مدیره بود اگه معاون میفهمید بدبخت میشدم:))
ای جون به شما منم وای فای مدرسه رو هگ
ک کردم😂
فاخته ..
۰۷ آبان ۱۹:۳۷
اخ اخ اخ چه داستانی داشتیم ما با این گوشی!

و سخن انار^_^:

هعی میبینی تو رو خدا:)
سکوت عشق
۰۷ آبان ۱۹:۳۵
خخخخخخخ

و سخن انار^_^:

:))
ایول به تو:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عقلِ کسی به منطقِ ما قد نمی دهد باشد، قبول! کلّ جهان خوب! ما بدیم...

چو تخته پاره بر موج رها رها رها من🌊🌊🌊

من؛
چونان انــــاری خشک شده؛ بر درخت!
بهار؛ شکوفه کردم،
پاییز؛ به بار نشستم،
زمستان رسید؛ و همچنان بر سر شاخه...
نه از پس رسیدنم، افتادم..
نه دستی به چیندم تا این بالا رسید..
و نه حتی گنجشککی به این میانه راه یافت..
میدانم؛
زمستان هم میگذرد و می پوسم؛
به همین سادگی...



:)

ساخته شده توسط آقای قالبیِ بیان باتچکر^_^: عرفـــ ـــان بیانِ جان^ _ ^