یادداشت های |اَنارکـــــــ^_^ـــ|

اناری سرگردان میان آشوب ها....

او دیوانه ی عالم است :|

همین الان دقیقا وقتی که کنار شوفاژ رو بالش بیچاره ام نشستم و کتاب مطالعات رو تو سرم میکوبم و واقعا من از تاریخ متنفرم:/
وقتی که با هر خط خوندن یک دور سلسله ی سلجوقیان را مورد عنایت قرار میدم-_-
سعی میکنم خودمو قانع کنم که اهنگ توکه لب هات گل آتیشه خوشگلی والا عجب چشم هایی داری والا که ماله یه قرن پیشه و من تو کل زندگیم سه بار گوش ندادمو تو ذهنم مرور نکنم -_-
و خاطرات بدو تولدمو یادم نیاد :/
و به اینم فکر نکنم که از وقتی گودزیلا به دنیا اومد یه ضربدر بزرگ تو زندگیم خورد:|
راستی گفتم گودزیلا ...
گودزیلای 7 ساله ام بزرگ شده و میتونه بین خریدن کیف وغارت تابلوی نقاشی اتاق من کیفو انتخاب کنه...
اونقدر بزرگ شده که میتونه با دوستش و مامان دوستش حرف بزنه بدون اینکه خجالت بکشه...
انقدر بزرگ شده که وقتی دعواش میکنم منو نمیزنه.
و انار این روزها پر از هدف هاشه...
و من انقدراسترس کنکورو دارم که حاضرم الان برم کنکور بدم.
و همه میگن کافیه بخوای تو میتونی ...
بازم مشکل همیشگی که من از درون خیلی کم اعتماد به نفسم اما ظاهرم خلاف اینو میگه.
به مریم میگم اعتماد به نفس ندارم میگه وقتی میتونی سر کلاس انقدر خوب حرف بزنی ینی اعتماد به نفس داری و چرا کسی نمیفهمه الان نیاز دارم به کسی که همه ی توانایی هامو بکوبه تو صورتم و بگه ببین ببین خودتو...
راستی نگفتم...
همانا از این سو آن سو خبر معدل انارک در کوی و بیابان پیچید(کلاسشونو میگه)
معدل 20 شدم:/
و حرفی ندارم....ِ
این روزا مامانم خیلی خیلی مهربون شده فکر کنم میخوان منو بکشن و آرامش قبل طوفانه.
چقدر این انارک 14 سال و 4 ماه و 24 روزه دلش کادوی تولد میخواد:(

#او_دیوانه_عالم_است

۱۶ ۷
yasna sadat
۱۱ بهمن ۰۰:۲۹
خب واقعا اگه فک میکنی اعتماد بنفست پایینه که ایشالا نییییییییییییییس از حالا دست به کار شو ببریش بالا..

جدی بزرگتر بشی سخت تره

و سخن انار^_^:

یسنا میدونی منم حس میکنم هرچی بزرگتر شم اعتماد به تفسم کمتر میشه-_-
بعضیا به خاطر قیافه یا درس یا موقعیت اجتماعی شون اعتماد به نفسشون پایینه ولی من هیچ کدوم از اینا رو کم ندارم حتی توانایی هامم زیادن ولی نمیدونم چمه-_-
هی مامانم میگه بشین به داشته هات فک کن اعتماد به نفست میره بالا ولی عاخه چجوری؟
من اون حس خوبه رو که باید نسبت به خودمون داشته باشیمو ندارم:(
مرسی که نظر دادی^_^
Aramam .F
۱۰ بهمن ۱۸:۵۸
از الان استرس کنکورو داری انارک!!!
بیخودی زندگیو واسه خودت سخت نکن:/
دلت شادو لبت خندون جانا❤❤❤

و سخن انار^_^:

عاره عاره:(
انقد که دلم میخواد همین الان کنکور بدم-_-
عاخه نمبتونم که :(💔❤
ممنون جانا جانم تو ام همیشه موفق و شاد باشی^_^
مریــــ ـــــم
۱۰ بهمن ۰۸:۲۸
عزیزمممم
چه کوچولویییییی
:)

و سخن انار^_^:

هی مریمممممم❤❤^_^
میم . الف
۰۸ بهمن ۲۲:۰۶
آهنگِ جالبیِ!😂😂😂

و سخن انار^_^:

نمیدونم چرا خیلی تو ذهنمه این اهنگ همش ذهنم داره پخشش میکنه😂😂
عرفان ...
۰۸ بهمن ۲۱:۲۵
دنیای کامپیوتر:
(عذر میخام که یه حس بدی رو بهتون منتقل کردم.عذاب وجدان گرفتـــــــم)

و سخن انار^_^:

نه بابا شما لطف دارین راحت باشین:/ ^_^

عرفان ...
۰۸ بهمن ۲۱:۱۹
دنیای کامپیوتر:
(سلام بزرگتر)

و سخن انار^_^:

حس پیرزن بم دست داد که ^_^
عرفان ...
۰۸ بهمن ۲۱:۱۶
دنیای کامپیوتر:
(چه قدر؟)

و سخن انار^_^:

13/7/82
عا یه سه ماه و اینا^_^
عرفان ...
۰۸ بهمن ۲۱:۱۵
دنیای کامپیوتر:
(امیدوارم مانند سال قبل هم معدلم 20 گردد)

و سخن انار^_^:

ایشالا میگردد:)
من هفتم دو ترم و هشتم 20 شدم^_^
هیچی هم درس نمیخونما
😂
عرفان ...
۰۸ بهمن ۲۱:۱۴
دنیای کامپیوتر:
(1382/10/29)

و سخن انار^_^:

پس من بزرگترم^_^
:)
عرفان ...
۰۸ بهمن ۲۱:۱۰
دنیای کامپیوتر:
(خب حالا چند گرفتید؟)

و سخن انار^_^:

مطالعاتو؟
20 شدم:/
82 هستی یا 83؟
عرفان ...
۰۸ بهمن ۲۱:۰۴
دنیای کامپیوتر:
(من برای امتحان نوبت اول مطالعات "هشتم"  یه ده ساعتی خوندم.مغزم منفجر شد! ولی به نمره بیستش ارزش داشت)

و سخن انار^_^:

عه خب پس من تنها نیستم ^_^
برادر من ده ساعت؟:/
واسه مطالعات هشتم ده ساعت درس خوندی؟
واسه کنکور میخوای چیکار کنی تو؟
خیلی خوندی که:/
من ریا نشه 1ساعت و نیم خوندم صب که میخواستم برم امتحان بدم😂
عرفان ...
۰۸ بهمن ۲۱:۰۱
دنیای کامپیوتر:
(فکر کنم ما تقریبا هم سن باشیم!)

و سخن انار^_^:

نه فکر نکنم:/
من زیادی کوچولوام عاخه:)
تنها
۰۸ بهمن ۲۰:۳۹
انارک جونم اصلا فکرتو درگیر اینا نکن
من ک خودم تو مدرسه بهت گفتم ...
تو الان فقط به اینا فک کن ک فردا چی بندازیم تو بخاری😂
تنها
۰۸ بهمن ۲۰:۳۸
انارک جونم اصلا فکرتو درگیر اینا نکن
من ک خودم تو مدرسه بهت گفتم ...
تو الان فقط به اینا فک کن ک فردا چی بندازیم تو بخاری😂

و سخن انار^_^:

وووییییی😂😂
خفن غافلگیرم کردی😂
نه باو من هنوز نمیدونستم کار شماها بوده داشتم سکنه میکردم:/

mitra .mo
۰۸ بهمن ۱۴:۲۵
معلومه هر چی فکر کنی همون میشه
اعمال ما بازتاب افکار ماست

و سخن انار^_^:

ممنون از کمکت دوست خوبم❤💙
چقدر انرژی مثبت+_+
mitra .mo
۰۸ بهمن ۱۴:۱۵
آفرین به دوست درس خون خودم
نگران درس و اینا نباش
هر چی درباره خودت تصور کنی همون میشه پس مثبت فکر کن

و سخن انار^_^:

مرسی مرسی مرسی ازت:)❤💚💙
نمیدونم. یعنی میشه هرچی فکر کنیم همون شه؟😭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عقلِ کسی به منطقِ ما قد نمی دهد باشد، قبول! کلّ جهان خوب! ما بدیم...

چو تخته پاره بر موج رها رها رها من🌊🌊🌊

من؛
چونان انــــاری خشک شده؛ بر درخت!
بهار؛ شکوفه کردم،
پاییز؛ به بار نشستم،
زمستان رسید؛ و همچنان بر سر شاخه...
نه از پس رسیدنم، افتادم..
نه دستی به چیندم تا این بالا رسید..
و نه حتی گنجشککی به این میانه راه یافت..
میدانم؛
زمستان هم میگذرد و می پوسم؛
به همین سادگی...



:)

ساخته شده توسط آقای قالبیِ بیان باتچکر^_^: عرفـــ ـــان بیانِ جان^ _ ^