یادداشت های |اَنارکـــــــ^_^ـــ|

اناری سرگردان میان آشوب ها....

دگرم هیچ نباید:/

بازم یکی از خصلت های جدیدی که در بدو از بلوغ و نوجوانی پیدا کردم منزوی شدنه:/
من نمیتونم تنهایی برم کلاس ایروبیک:/
چون اونجا پره زن متاهل و بزرگه و من مث یه جوجه ی بی پناه مییشم:(
مامانمم خیلی بد قوله-_-
دست خودش نیس چون شاغله خودشو مسئول همه چیز میدونه:/
و منو درک نمیکنه که من بدون اون نمیتونم برم:/
همیشه میخواد کارش به نحو احسنت انجام شه اما به بچه هاش بی توجه:/
اینجوریه که من خیلی منزوی شدم و کم حرف تو خونه از شیطونی های قبلا خبری نیس:|
و اون یکی هم همیشه برا جلب توجه لجبازی میکنه داد میزنه اعصاب خوردی درست میکنه...من درکش میکنم چون کمبود توجه داره:/
.
.
.
من اصلا پشتکار ندارم و این خیلی اذیتم میکنه حتی میترسم برا آینده امم بد شه:/
و همانا به آنان ایمان آورده ام که اگر در وجودشان ذره ای استعداد نیست پشتکارشان عالیست:/
و همانا عذاب دوزخ در انتظار ما بی ارادگان است-_-
۱۳ ۷
Aramam .F
۱۲ بهمن ۲۱:۵۸
انارکِ گوگولیه من❤❤❤
من نیز ایمان آوردم:)))

و سخن انار^_^:

عی جان جان^_^❤
پس تو هم از ایمان آوردگانی
Ritalin 10mg
۱۲ بهمن ۱۹:۵۱
فسقلی :) 

و سخن انار^_^:

یه جورایی😂
Ritalin 10mg
۱۲ بهمن ۱۷:۰۱
کافیه ولی جامع نیست 😄
تو خوبی گلم ؟ کلاس چندمی *.*

و سخن انار^_^:

عی بابا😂😂
والا من بسی کوچولوام 😂
من الان 14 سال و 4 ماه و 29 روز دارم😂
هشتمم-_-
اگه 13 روز زودتر به دنیا میومدم الان نهم بودم😂
Ritalin 10mg
۱۲ بهمن ۱۵:۵۹
اخی :) من اخه اومدمـ دانشگاه 
وقت زیاد ندارم پای حرفات بشینم ک :/
ولی تو بگو جونم :)

و سخن انار^_^:

نه نه راضی نیستم به خدا توموفق شی کافیه:)
yasna sadat
۱۲ بهمن ۱۴:۳۰
واقعا بی ارادگی خر است

و سخن انار^_^:

خر خر خر-_-
میم . الف
۱۲ بهمن ۱۴:۱۷
نه من که نمیشناسم! D:
من گاهی وقتا منطقی حلش میکنم،بعضی مواقع هم مثل گودزیلای شما دعوا ره میندازم! :|||
ولی ببین کلا بده آدم وابسته ی خونوادش باشه واینقدر لوس! -_- خیلی دوست دارم این اخلاقمو تغییر بدم ولی نمیشه که نمیشه! مثل اینکه از بدو تولد همین شکلی بودم! :'(

و سخن انار^_^:

نه نمیشه انگاری تو ما نهادینه شده اصلا-_-
من نمیتونم دعوا کنم ولی گله چرا میکنم همیشه خیلی از مامانم گله و شکایت میکنم :/
میم . الف
۱۲ بهمن ۱۴:۰۹
نهههههه کی مسخره کرد؟😂😂
باور میکنم چون منم مثل توام!😕😑

و سخن انار^_^:

واییی کی بود اصن تو میشناسیش؟😂😂
پس میتونی درک کنی چقد بده آدم لوس و منطقی باشی-_-
بعضی لوسا مث گودزیلای ما فقد دعوا راه میندازن چون بهشون توجه نکرده بعضیام مث ما با اینکه لوسن ولی مجبورن همه چیو منطقی حل کنن-_-
Ritalin 10mg
۱۲ بهمن ۱۳:۵۳
تو هنوز زبونتُ موش نخورده ؟! :)))

و سخن انار^_^:

نه نه نه عاخه چرا😂😂
تو هنوز نفهمیدی من میتونم تا آخر دنیا حرف بزنم؟:)
البته تا هرموقع که کسی بهم گوش بده:(
اسمان ***
۱۲ بهمن ۱۲:۴۳
انارکم یاد بگیر تنهایی خوش بگذرون وقتی یادش بگیری عالیه

و سخن انار^_^:

کاش یاد بگیرم که با خودم خوشحال باشم بدون نیاز به کسی اینجوری خمیشه موفقم-_-
آسمان تو یاد گرفتی؟
مریــــ ـــــم
۱۲ بهمن ۱۱:۵۴
این دوره توهم بی اراده بودن تموم میشه
میگذره

و سخن انار^_^:

عا ولی یه جورایی میکشه تا بگذره:(
علیـ ــر ضــا
۱۲ بهمن ۱۱:۵۱
😀😀😀😀 
مظلوم کی بودی تو 🤣🤣

و سخن انار^_^:

مامان و بابام😂😂😂
میم . الف
۱۲ بهمن ۱۱:۴۲
تو ژن خوب داری باید بهت توجه بشه! -_-
😂😂😂

و سخن انار^_^:

بیا کار به جایی رسیده ژنای خوبو مسخره میکنن😂
باورت میشه انقد لوسم که اگه بابام یه لحظه بم گوش نکنه ناراحت میشم؟:/
خرگوشک :)
۱۲ بهمن ۱۱:۱۹
با خط آخر خیلی موافقم:!

و سخن انار^_^:

تفاهمات منو خرگوشک:)
چه تفاهمای بدی عم هستن😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عقلِ کسی به منطقِ ما قد نمی دهد باشد، قبول! کلّ جهان خوب! ما بدیم...

چو تخته پاره بر موج رها رها رها من🌊🌊🌊

من؛
چونان انــــاری خشک شده؛ بر درخت!
بهار؛ شکوفه کردم،
پاییز؛ به بار نشستم،
زمستان رسید؛ و همچنان بر سر شاخه...
نه از پس رسیدنم، افتادم..
نه دستی به چیندم تا این بالا رسید..
و نه حتی گنجشککی به این میانه راه یافت..
میدانم؛
زمستان هم میگذرد و می پوسم؛
به همین سادگی...



:)

ساخته شده توسط آقای قالبیِ بیان باتچکر^_^: عرفـــ ـــان بیانِ جان^ _ ^