یادداشت های |اَنارکـــــــ^_^ـــ|

اناری سرگردان میان آشوب ها....

تو کز محنت دیگران بی غمی توت فرنگی بخور:|

و همانا هنگامی که دست در کاسه میرفت و دانه دانه توت فرنگی ها بلعیده می شد عایا به این فکر نکردی که در چند روز دگر باید آزمون دهی ؟

و به این فکر نکردی که تو هیچ کاری انجام نمی دهی؟

#تو_کز_محنت_دیگران_بی_غمی

#توت_فرنگی_بخور

۴۵ ۵
عرفان ...
۲۷ بهمن ۲۱:۵۰
دنیای کامپیوتر:
(!.!.!)

و سخن انار^_^:

^_^
harley ..
۲۴ بهمن ۱۷:۱۴
رمزی حرف میزنین:ا

و سخن انار^_^:

خودمونم نمیدونیم😂
یه بنده خدا
۲۱ بهمن ۰۰:۴۶
قبول از این به بهد😂😂

و سخن انار^_^:

دستت درد نکنه😂
یه بنده خدا
۲۰ بهمن ۲۰:۳۷
😂😂😂

و سخن انار^_^:

عا جان من بیا پستای دیگه امم نظراشو زیاد کن😂
یه بنده خدا
۲۰ بهمن ۰۱:۱۹
پایان؟!

و سخن انار^_^:

ممنون میشم😂
یه بنده خدا
۱۹ بهمن ۰۶:۵۴
اره

خخخخخخخخخخ

و سخن انار^_^:

عی بابا:/
یه بنده خدا
۱۹ بهمن ۰۱:۱۷
Si

و سخن انار^_^:

-_-
یه بنده خدا
۱۸ بهمن ۰۳:۵۶
نعم

و سخن انار^_^:

نو:/
یه بنده خدا
۱۷ بهمن ۲۰:۵۵
اره

و سخن انار^_^:

ناه:/
یه بنده خدا
۱۷ بهمن ۱۶:۱۷
😁😁😁😁😜 همچنان

و سخن انار^_^:

نه -_-
یه بنده خدا
۱۷ بهمن ۱۱:۵۷
😜😁

و سخن انار^_^:

عی خدا😑
قالب رضا
۱۷ بهمن ۰۰:۳۹
عجبا

و سخن انار^_^:

عه عه عاقای قالبی سلام سلام خوب هستین؟:)
برامنم قالب میسازین؟^_^(مظلوم میشود)
یه بنده خدا
۱۶ بهمن ۲۲:۳۲
اره

و سخن انار^_^:

:|
یه بنده خدا
۱۶ بهمن ۲۰:۰۷
إجبارا باید قبول کنی😂

و سخن انار^_^:

نه:(
یه بنده خدا
۱۶ بهمن ۱۷:۵۹
باید بشه

و سخن انار^_^:

نه خب:(
یه بنده خدا
۱۶ بهمن ۱۷:۱۵
همینه که هست😂😜

و سخن انار^_^:

نه نه من قبول ندارم-_-
یه بنده خدا
۱۶ بهمن ۱۷:۰۶
یک بار دیگر وجهه ی همایونی در نبردی دیگر پیروز شد😬

و سخن انار^_^:

من قبول ندارم تو با خباثت پیروز گردیدی:/
یه بنده خدا
۱۶ بهمن ۱۴:۲۰
قطعا انتقام این اتفاق رو خواهم گرفت😂😂
ارزو میکنم اون یوهاهاهاها ی توی اون اهنگه همینجوری توی سرت تَکرار بشه😬😬

و سخن انار^_^:

نه نه حالا که فکر میکنم میبینم توت فرنگیارو میدم بت اون یوهاهای نیاد-_-
یه بنده خدا
۱۶ بهمن ۱۳:۴۱
پس باید رفت تا بیش از این اذیت نشدیم!

خخخ

و سخن انار^_^:

از همین تریبون آرزوی موفقیت و سلامتی دارم😂^_^
یه بنده خدا
۱۶ بهمن ۱۳:۳۴
چرا توت فرنگی خوشمزه ها دست شماعه و کالاش رسیده دست ما؟

و سخن انار^_^:

دیگه دیگه😂
اینا  از خوبی های مائه ^_^
یه بنده خدا
۱۶ بهمن ۱۳:۱۳
پس من به نشانه ی اعتراض اینجا رو ترک میکنم!
:))

و سخن انار^_^:

نه ترک نکن بمون پیشمون^_^
اعتراض چی؟
Engineer Sarmadi
۱۶ بهمن ۱۳:۱۰
...

و سخن انار^_^:

^_^
یه بنده خدا
۱۶ بهمن ۱۰:۱۳
میگم کال هستن خوشمزه نیستن

خخ

و سخن انار^_^:

نه نه اتفاقا خیلیم رسیده و شیریندو خوشمزه بودن^_^
گلاویژ ...
۱۶ بهمن ۰۷:۰۵
موفق باشین تو ازمونتون پس :) 

و سخن انار^_^:

ممنون ممنون امدوارم شمام تو مراحل سخت زندگیتون موفق و شاد باشید^_^
گلاویژ ...
۱۶ بهمن ۰۵:۰۶
کنکوری هستین؟ 

و سخن انار^_^:

نه اون آزمون که میگم یه آزمون دیگه اس چندسال تا کنکورم مونده  ^_^
یه بنده خدا
۱۶ بهمن ۰۲:۵۰
#کال

و سخن انار^_^:

؟:|
آرام :)
۱۵ بهمن ۲۳:۲۲
بی معرفت منم توت فرنگی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

و سخن انار^_^:

عی جان گربه نکن خب😭😭😭😭
تموم شدن دیگه ناراحت نباش😭😭
میم . الف
۱۵ بهمن ۲۲:۲۶
آره به نظرم! 😂

و سخن انار^_^:

هعی 😭😑😂
میم . الف
۱۵ بهمن ۲۲:۲۱
یاخدا انارک یه چیزیش شده!😂❤

و سخن انار^_^:

توت فرنگیا سمی بودن فک کنم😂
میم . الف
۱۵ بهمن ۲۲:۱۸
دیوانه!😂💚💛

و سخن انار^_^:

ما عاقل عالمیم و دیوانه ی تو😂💙
میم . الف
۱۵ بهمن ۲۲:۰۰
بدون من چجوری از گلوت پایین رفت؟! :/

و سخن انار^_^:

اصن تمام مدت که داشتم میخوردم فقد به تو فک میکردم 😂💛
به اون اتفاقه مهم😂💙
علیـ ــر ضــا
۱۵ بهمن ۲۱:۵۹
⁦♥️⁩

و سخن انار^_^:

^_^💙
علیـ ــر ضــا
۱۵ بهمن ۲۱:۴۸
😂😂 
باشه باشه هر جوری که تو فک میکنی 😊😊
مظلوم غزه کی بودی تو 
شبت خوش دخترک 😊 
در پناه الله .

و سخن انار^_^:

عاره عاره^_^
مرسی علیرضاجان^_^
موفق باشی و با لبخند:)
علیـ ــر ضــا
۱۵ بهمن ۲۱:۳۹
😂😂 
آره گریشون میگیره 😂😂 شاید حرص میخورن 😂 😂

و سخن انار^_^:

حرص؟نه بابا دلشون میسوزه😂
N@f@s 2000
۱۵ بهمن ۲۱:۳۴
نوش جونت عزیزم

و سخن انار^_^:

عی جان فدای تو مرسی^_^
محسن رحمانی
۱۵ بهمن ۲۱:۱۸
:)

و سخن انار^_^:

(:
علیـ ــر ضــا
۱۵ بهمن ۲۱:۱۷
به این خوبی 😊😊 
شما مظلومید 😐 یکی تو مظلومی یکی ترامپ 😂😂 
نه فک نکنم داشته باشه 😒😒

و سخن انار^_^:

نه کجا خوبه-_-
عاره معلوم نیس اصن حرف میزنم همه گریه اشون میگیره از مظلومیتم😂
پس معامله کنسله-_-
علیـ ــر ضــا
۱۵ بهمن ۲۱:۰۵
نزدم خودش چسبید 😂😂
من نیومده شناختمت 😂😂 از الان دارم از ترس میلرزم 😒😒 😥😒
فک نکنم تو انبار داشته باشین باید بدین بسازن 😂😂😂😂

و سخن انار^_^:

خیلی بدی😂😭
عا اشتباه تصور کردی من انقد مظلومم که نگو😂
حالا تو بگو شاید داشتیم امتحانش صرر نداره😂
yasna sadat
۱۵ بهمن ۲۰:۴۲
درس و آزمون که همیشه هسسسست


همون توت فرنگی رو بچسب:))

نووووش جونت

و سخن انار^_^:

بیا از قدیم گفتن حرف راست رو از یسنا بشنو^_^
توت فرنگیا به فدات:)💙
علیـ ــر ضــا
۱۵ بهمن ۲۰:۳۲
فک کنم جاروبرقی هم کم بیاره 😆😂 در مقابل تو 😒😒 موقع‌ها که میخوری 
گفتم میام 😐 منتها میترسم منو با توت فرنگی ها اشتباه بگیری بعبلی 😐😐
از تو بعید نیست 😉😉 
خب گفتم زحمتشو بکش 😊😊
باشه باشه بسم الله گفتم شروع کن 😂😂 پیدا کردی اعلام کن 😊😊

و سخن انار^_^:

عجبا انگ جارو برقی عم زدن بهمون😂😶
چه از خود راضی عه عه  تو بیا ببین من اصن میشناسمت یا نه بعد بترس😂
عا معیارا و ایدهدآلاتو بگو ببینم تو انبار داریم یا باید سفارش بدم😂
علیـ ــر ضــا
۱۵ بهمن ۲۰:۱۸
نوش بعبل بعبل بعبل یه تعارفم نمیکنه جاروبرقی جاروبرقی 😂😂😂 
کوفتت بشه بدون من 💪😂😂😂

و سخن انار^_^:

جارو برقی این وسط چی میگه؟😂😂
گفتم بیا اینجا اگه اومدی بودی هم به عنوان خواهر زن واست پیدا کرده بودم هم توت فرنگی بت میدادم تقصیر خودته😂😂😂
Unknown 96
۱۵ بهمن ۱۹:۲۰
مگه الان توت فرنگی هستش دلم خواست کهه :(((

و سخن انار^_^:

آره تو مغازه ها از این بسته بندی شده هاش:)
عی جان توام بیا پیشم باهم بخوریم ^_^
Aramam .F
۱۵ بهمن ۱۹:۰۵
نوش جان انارک گوگولی💙💜💙
موفق باشیییییی😁

و سخن انار^_^:

مرسی مرسی مرسی جای تو خالی😂💙💜
توام همینطور ^_^
عزیزی^_^
khanom ix
۱۵ بهمن ۱۸:۴۲
متوجهی زخمیم کردی با این کارت
آقا به این بچه ام توت فرنگی بدین:/

و سخن انار^_^:

هدف همین بود😂😂💙
بیا پیش خودم انقد توت فرنگی بخوریم که بترکیم بمیریم^_^
مستر صفری
۱۵ بهمن ۱۷:۵۲
ای جان، توت فرنگی، توت فرنگی خیلی خوشمزه و لذیذه و یکم بلعیدنیه:)
شیرینی بین درس خوندن، اونم توت فرنگی، خیلی خوشمزست:)

و سخن انار^_^:

عاره عاره مخصوصا اگه خیلی رسیده باشه و گازش که بزنی قشنگ شیرینیشو حس کنی^_^
کاش درس خوندن بود عاخه من فقد اذیت میکنم😂:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عقلِ کسی به منطقِ ما قد نمی دهد باشد، قبول! کلّ جهان خوب! ما بدیم...

چو تخته پاره بر موج رها رها رها من🌊🌊🌊

من؛
چونان انــــاری خشک شده؛ بر درخت!
بهار؛ شکوفه کردم،
پاییز؛ به بار نشستم،
زمستان رسید؛ و همچنان بر سر شاخه...
نه از پس رسیدنم، افتادم..
نه دستی به چیندم تا این بالا رسید..
و نه حتی گنجشککی به این میانه راه یافت..
میدانم؛
زمستان هم میگذرد و می پوسم؛
به همین سادگی...



:)

ساخته شده توسط آقای قالبیِ بیان باتچکر^_^: عرفـــ ـــان بیانِ جان^ _ ^