یادداشت های |اَنارکـــــــ^_^ـــ|

اناری سرگردان میان آشوب ها....

چو گندی زنی دیگر نشاید که نامت نهد استیودنت:/

بلی بلی همانطور که عنوان گویای احوال تباه طور ما

معلومه عارضم به خدمتتون که:|

اون آزمون آنلاینه بود که روز پنجشنبه دادم؟

عا همونو گند زدم:/

تو کشور نفر70:/

تو استان نفر2:/

دیگه سعی میکنم چیزی نگم-_-

عا فقد اینو بدونین که

هر آزمونی که داده میشود ممدحیات است و چون کنسل میشود مفرح ذات:|

روز شمار انارکی:پنج شنبه اولین جلسه ی گیتار با استاد جدید^_^

دعاکنین اسکل بازی درنیارم فقد:(

روز شمار انارکی:13اسفند پیشرفت تحصیلی اصلی:|

روز شمار انارکی:اگه اون مانتو زرشکی پاپیونیه تموم نشده باشه تا برم بخرمش خیلی خوب میشه(داشتم تو خیابون رد میشدم پشت ویترین دیدمش دلم موند پیشش ولی بعد از اون هنوز وقت نشده دوباره برم خرید که بخرمش)





صبر برا خانواده ی اون هواپیماهه ام آرزوست..........



۹ ۶
harley ..
۰۳ اسفند ۱۳:۴۳
الان بنظرت بد دادی:/
من دیگه حرفی ندارم

و سخن انار^_^:

همون بحث متواضع و اینا^_^
ولی خب میتونستم تو استان اول شم که:/
نه حرفی داشته باش:)
Aramam .F
۳۰ بهمن ۱۰:۰۱
تو عالییییییی ای انارک😊😊😊
بذار خودم بیام اون مانتوعه رو جایزه بخرم واست☺☺☺
موفق باشیییییی جانای دلم❤❤❤

و سخن انار^_^:

توعالی تری آرامم*_*
وای مرسی مرسی😂💙فقد زود بیا که رو هوا دارن میبرنش تموم میشه😂
تو موفق تر عزیزم❤💙
shab gard
۲۹ بهمن ۲۳:۱۱
خسته نباشی دلاور

همیشه به موفقی

و سخن انار^_^:

سلامت باشی پهلوون:)
توعم موفق باشی^_^
سآرآ
۲۹ بهمن ۲۳:۰۵
ایول ایول ^^

این حجم از متواضع بودن بی سابقست :d

و سخن انار^_^:

فدای تو😂💙
عاره تو کل دنیا یکی من متواضعم یکی هیتلر😂
shab gard
۲۹ بهمن ۲۱:۳۷
گند زدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مگه تو کشور چنتا شرکت کنند داشته

و سخن انار^_^:

خب این گند زدنی که میگم گند زدن واقعی نیس که یه جورایی متواضع بودنه😔😂
ببین دقیق نمیدونم ولی خیلی زیاد بودن شرکت کننده ها-_-
ղმբმʂ .
۲۹ بهمن ۲۱:۱۹
ان شاءلله دفعه بعدی نفر اول توی استانتون بشی ولی دومم ک خوبه:)
موفق باشی همیشه^.^

و سخن انار^_^:

مرسی نفس جان^_^💙
امیدوارم توعم همیشه و همه جا موفق باشی*_*
آرام :)
۲۹ بهمن ۲۱:۱۳
من که نفهمیدم توقع ات گریه بود یا خنده 😵😵😵😨😨😨😰😰😰😲😳

ولی تو عالی هستی :) انارکی شیرین کوچولو💜

خخخخخخ

و سخن انار^_^:

خودمم نمیدونم فک کنم بیشتر خوشحالم😂😂😂
تو عالی تری آرام خوبم:)
عزیزمی^_^
آرام :)
۲۹ بهمن ۲۱:۰۴
انارکی تو استان دوم و در کشور دو رقمی 😎

برو بیرون بستنی بخور عاقل میشی😀

خانوم کوچولو💜

و سخن انار^_^:

عی جان آرام^_^
عاخه من توقع بیشتری داشتم😔😔😔😂😂
بستنی که الان خیلی میچسبه اما مامانم نمیذاره میگه سرما میخوری ببین اگه عاقل نشدم تقصیر مامانمه ها😂
قـ د ح
۲۹ بهمن ۲۰:۱۷
سلام بر انارک

"هر آزمونی که داده میشود ممدحیات است و چون کنسل میشود مفرح ذات" جالب بود :)


خدا صبرشون بده ...

و سخن انار^_^:

سلام بر قدح جان :)
عه واقعا؟مرسی که دوس داشتی^_^
واقعا:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عقلِ کسی به منطقِ ما قد نمی دهد باشد، قبول! کلّ جهان خوب! ما بدیم...

چو تخته پاره بر موج رها رها رها من🌊🌊🌊

من؛
چونان انــــاری خشک شده؛ بر درخت!
بهار؛ شکوفه کردم،
پاییز؛ به بار نشستم،
زمستان رسید؛ و همچنان بر سر شاخه...
نه از پس رسیدنم، افتادم..
نه دستی به چیندم تا این بالا رسید..
و نه حتی گنجشککی به این میانه راه یافت..
میدانم؛
زمستان هم میگذرد و می پوسم؛
به همین سادگی...



:)

ساخته شده توسط آقای قالبیِ بیان باتچکر^_^: عرفـــ ـــان بیانِ جان^ _ ^