یادداشت های |اَنارکـــــــ^_^ـــ|

اناری سرگردان میان آشوب ها....

همین الان یهویی:/

شاید واسه خیلی از ما دخترا وقتی که تو اتاقمون نشستیم پیش بیاد  به این فکر کنیم که چرا هرچی هزینه میکنیم واسه اتاقمون یا بهش میرسیم آخرش مث این عکسای رنگی رنگی و باحال نمیشه ....

من طی تحقیقاتی که کردم :| دریافتم که این به خاطر حسیه که اون عکس به ما میده^_^

ما (من خودم شما رو نمیدونم) کلا از اینکه تو اتاقمون حس راحتی داشته باشیم میترسیم. از اینکه کا غذ اضافی نزنیم به در و دیوار همه چیز یه رنگ و ست باشه همه چی قرینه و تنظیم باشه.

فک میکنیم اگه نقاشیای یهویی و با کاغذایی که اندازه ی هم نیستن و نامرتب طور بزنیم به دیوار اتاقمون آسمون به زمین میاد:|

یا اگه این استیکرارو با متنایی که انرژی مثبتن رو در کمدمون نگه داریم و کسی ببینه جنگ جهانی میشه:/

اگه کتاب خونمون نظم همیشگی شو نداشته باشه وسایلا رو مث سربازای توی پادگان نچینیم رو میز اشکالی داره:/

اگه بشینیم کلی پروانه درست کنیم با رنگایه مختلف بزنیم به در و دیوار که تمام هارمونیه اتاقو بریزه بهم ینی اتاقو زشت کردیم:/

همیشه مث یه اتاقی که انگار قراره بیان ازش عکاسی کنن نگهش داشتیم ولی همه ی اون عکسایی که تو اینترنت و یهویی می بینیم همه ی قشنگیش به خاطر حس صمیمیتیه که به ما میده.

میخوام قانون شکنی کنمو اتاقمو پر نقاشی کنم ....

میخوام بشینم به اندازه ی کل دنیا پروانه درست کنم....

بسه دیگه این همه خفه کردن همه ی حس های خوب فقط واسه اینکه یه نفر میاد تو اتاق و اتاق ما چیزیش ست نیست و پر رنگه:/

پ.ن:معذرت خواهی اول واسه اینکه یهویی این چرت وپرتارو گفتم زده به سرم:)

پ.ن:معذرت خواهی دوم برای عنوان اصولا با این عنوان من الان باید یه سلفی میذاشتم یا مینوشتم من الان یهویی فلان جا:/ولی عنوان من الان یهویی تو فکرمه^_^

۳۳ ۷
گلاویژ ...
۱۰ اسفند ۰۶:۴۷
سلام، نتیجه چی شد؟ اتاق دلخواهتو درست کردی بالاخره؟ :دی

و سخن انار^_^:

سلام سلام
نه هنوز وقت نشده و من قول میدم درستش کنم^_^
علیـ ــر ضــا
۰۷ اسفند ۲۲:۲۵
سلام⁦🖐🏿⁩

و سخن انار^_^:

ینی چی:(
سآرآ
۰۶ اسفند ۱۱:۵۲
برو برو .. برو از خدا بترس 😂 یه هفته س من منتظرم تو اتاق تغییر بدی 😂 بعد با بی رحمی تمام میگی هنو هیچ کار؟ 😂 دلت میاد؟ 😂

و سخن انار^_^:

عاخه وقت ندارم:(
من قربونت که این همه منتظر موندی^_^
خودت بیا کمک خب😂
سآرآ
۰۵ اسفند ۱۶:۴۴
فدات :*

با اتاقت چیکار کردی؟ :دی

و سخن انار^_^:

عزیزی:)


هنو هیچ کار😂

Sol
۰۵ اسفند ۱۴:۳۷
😑😑😑

و سخن انار^_^:

سلامشم که نیس:/
سآرا
۰۵ اسفند ۱۲:۰۴
به خوبیت ، خوب ترین ^^

و سخن انار^_^:

عزیزی تو جانا جانم:)
محسن رحمانی
۰۵ اسفند ۰۹:۲۱
اتاق سادش قشنگه :)

اما هرکسی فانتزی مخصوص خودش رو داره ودخترا خیلی بیشترحساس هستند روی این مورد .

و سخن انار^_^:

البته^_^

بلی بلی و این فانتزیه نابودمون کرده:/
راضیه (نقطه سر خط(
۰۵ اسفند ۰۰:۰۶
انازک کوجایی 
تلگرام نمیای دیگه؟؟

و سخن انار^_^:

سلام راضیه جونم:)
حالا حالا ها که نه
مرسی که به یادم بودی^_^
کاکتوس هستم
۰۴ اسفند ۲۳:۲۲
چه خوب بود حرفات :)
رنگی رنگی عشقه

و سخن انار^_^:

عزیزی^_^
خیلی رنگی رنگی خوبه
سآرآ
۰۴ اسفند ۱۸:۴۴
سلام انارک ترین :) 

خوبی؟

و سخن انار^_^:

سلام جانا ترین^_^
خوبم تو خوبی؟*_*
مریــــ ـــــم
۰۲ اسفند ۱۱:۲۷
من که هرکارمیکنم بدتر میشه
و حتی زشت تر
:|

و سخن انار^_^:

توام مث من :(
منم هرکاری کردم مث عکسا نشد:(
Maryam mariyana
۰۲ اسفند ۱۱:۱۱
سلام 
اتاق خواب من کاملا معمولی هست ، آدم دنیاش رنگی باشه و الویت یک ش خودش باشه ، گور بابای مردم و نظراتشون بابا ، خودتو عشق ست عشقی 
😘

و سخن انار^_^:

سلام بر مریم خوبم^_^
پس از این به بعد ست عشقی میکنیم😂💙
Aramam .F
۰۲ اسفند ۰۱:۵۲
انارکم بعد عملیات عکس اتاقتو بذار بیام ببینم😊😊😊

و سخن انار^_^:

عی جان آرامم سلام^_^
چش چش چون تو گفتی از همه ی خرابکاریام عکس میگیرم😂
میم . الف
۰۲ اسفند ۰۰:۳۵
انارک بنظرم بریم بخوابیم :/ بسه دیگه استعدادمون بیشتر ازاین ریانشه! :| 😂😂😂

و سخن انار^_^:

عاره بخوابیم که ریا نشه😂
شبت بخیر^_^💙
میم . الف
۰۲ اسفند ۰۰:۲۶
آره 😂😂😂
نمیدونم واقعا :| 😂

و سخن انار^_^:

عی بابا😂😂

my life
۰۲ اسفند ۰۰:۰۴
چه خوب گفتی:)) اتاق خواب شخصیه ولی انگار عمومیه-_- 
منم خیلی وقته چیزی نزدم ب دیوار گاهی نوشته میزدم اما بدم میاد کسی بخوندشون واسه همین دیگه نزدم-_- 
ولی من دلیل اینکه اتاقم اونجور نشد ک میخواستم اینه که اتاقم مربع نیس:/ ی نمه مستطیله:))
من اگه کتابخونه اینا نامرتب شه و مامانم بیاد ببینه باید تا نصف روز غرغرای مامانو به گوش جان بسپاریم😁

و سخن انار^_^:

تچکر^_^
واقعا هی مجبور میشیم واسه خاطر بقیه تو اتاقمون راحت نباشیم:(
منم مشکل عمده ام با اتاقم اینه که چرا پنجره ی بزرگ نداره😂
عافرین یه مامانت😂
اصن مدیریت و درایت فقد مامانت😂💙
میم . الف
۰۱ اسفند ۲۳:۵۷
خفن کی بودم من انارک؟ 😂
نه ما همینجوری با مانتو خودمونُ تلپی میندازیم تو ساحل😂
صد در صد 😂 اوناهم منتظرِ ماهستن که بریم انتحاری بزنیم :/ 😂

و سخن انار^_^:

من من😂
عاره اینجوری با مانتوخفن تره😂
میگم هیشکیم اونجا هس یا همشون کوچ کردن ایزان؟
میم . الف
۰۱ اسفند ۲۳:۳۹
سپردم اونارو بچه ها ببرن تو نگرانِ هیچی نباش😂 بریم کیف کنیم در سواحلِ زیبایِ افغانستان😂😂😂

و سخن انار^_^:

وای لنتی تو خیلی خفنی😂
مایوهارو بردار😂
سر راه دوتا انتحاری با طالبان اینام میزنیم و میریم😂
میم . الف
۰۱ اسفند ۲۳:۳۳
دقیقا :/
بلیطِ افغانستان میگیرم! فرقِ چندانی با پاریس نداره! 😂 شمابگو یه نمه😂😂😂

و سخن انار^_^:

دستت درد نکنه😂
پس موادای قاچاقمونم آماده کن داریم میریم ببریم اونجا یه وقت ممکنه بازار کساد شه با سرمایه بریم😂
میم . الف
۰۱ اسفند ۲۳:۲۵
😂😂😂
واقعا خیلی با استعداد و بامزه ایم! 😂😂😂

و سخن انار^_^:

میدونی میم جونم استعدادامون داره حروم میشه:/
بلیط پاریسو بگیر فرار مغزها کنیم بریم😂
میم . الف
۰۱ اسفند ۲۳:۲۳
آماده کردیم! :/
چهار نفریم شما سه تا بیار :/😂

و سخن انار^_^:

عافرین😂

خرگوشا سیاهن واکسن زدن نمیشه😂😂
(وای اینو از کجا اوردم من😂😂😂)
میم . الف
۰۱ اسفند ۲۳:۱۴
باشه😂
انارک اینجا داره رعدوبرق میزنه⛈
:///

و سخن انار^_^:

چترارو آماده کن-_-
داریم بارونی چرم میاریم براتون😂
khanom ix
۰۱ اسفند ۲۳:۱۳
تا مهمون فضول هست هیچ چیز در امان نخواهد ماند😑
حالا بیا صد بار دیگه بنویس😩

و سخن انار^_^:

نسلشون منقرض شه ایشالا نه از دست بچشون در امانیم نه از خودشون-_-😂
واقعا افسوس برای خودم و تو😪
میم . الف
۰۱ اسفند ۲۳:۰۸
همشو بیارم؟😂😂😂
آره خیلی خوبه😂
(خیلیییییی😁)

و سخن انار^_^:

همه ی همشونو😂
 این ور آسمون ابریه:/
ولی خبر از بارون نیست-_-
khanom ix
۰۱ اسفند ۲۳:۰۸
نوشته های رو اون کاغذا همشون با تاریخ و برای یه اتفاق بزرگ زندگیم بودن ولی برای جلوگیری از پیشروی بزرگواران کندمشون
هرسری فکرشو میکنم فقط حسرت میخورم😢

و سخن انار^_^:

این خیلی بده که آدم تو اتاقشم مجبور باشه خودسانسوری کنه چون مهمونای فوضول هیچ وقت نسلشون منقرض نمیشه:(
بیا توام دوباره بنویسشون هرکدومو یادت مونده و باهم اعتصاب کنیم-_-✌🏃
میم . الف
۰۱ اسفند ۲۲:۵۹
😂😂😂 اوکی پس اگه اینجوریِ منم میام کمکت😂😂😂

و سخن انار^_^:

اون نارنجکا که خریدیم و بیار:/تانک و آرپیجیم بیار:/با ترامپم هماهنگ کن بمب هسته ای بزنه😂
هوا خوبه کلاغا قارقار میکنن...
(الکی ینی ما خیلی خفن و تروریستیم و رمزی حرف میزنیم)
shab gard
۰۱ اسفند ۲۲:۵۷
خوشحالم از اینکه خودتم میدونی چرت و پرته

مث یه پسر باش که  کلا شلختس یعنی کسی نمیاد تو اتاق ما 


واسه خودت زندگی کن نه دیگران

و سخن انار^_^:

چرت و پرت منظورم اینجور موضاعات کلا واسه آقایون چرت و پرته😂


منم هی میخوام شلخته باشم نمیشه ینی نمیذارن:/

منم دوس دارم کل اتاقمو پر نقاشی کنم ولی دیگران میگن بیکاری مگه:/
یا ست بودن کتابخونه و تخت و دیوارا بهم میخوره:/
یا شلوغ میشه:/
تچکر که نظر دادی^_^
... S҉A҉H҉A҉R҉
۰۱ اسفند ۲۲:۵۷
منم همه ماندلاهامو زدم به دیوار اتاقم هرچقدم زشت و کج و غیر قرینه و داغون^_^

و سخن انار^_^:

وای ماندالا گفتی کردی کبابم-_-😂💙
تو کار درستی کردی سحر خوبم ینی چی که آدم حق نداره نقاشیای زشت و قشنگشو بزنه به دیوار؟-_-
میم . الف
۰۱ اسفند ۲۲:۵۴
بزن بترکون اتاقتُ 😂

و سخن انار^_^:

بی تو هرگز😂
khanom ix
۰۱ اسفند ۲۲:۵۲
با اون قسمت ازین استیکرا بزنیم جنگ جهااانی میشه صد و بیست درصد موافقم
یه بار در حد یه کاغذ رنگی کف دست نوشتم زدم به کمد مهمون اومد یه طوری پارم کردن مهمونا سرش که:(

و سخن انار^_^:

بیا بیا اینم از ایکس جانم که تفاهمارو اصن میپاچه -_-💙

منم منم 
تازه مهمونا دودسته ان یه نفرمیان هی شعرارو میخونن میگن مگه عاشق شدی؟:/
یه عده دیگه میان میگن مگه بیکاری؟
و ....
 نمیذارن آدم تو اتاقش هرکاری دوس داشت بکنه-_-
قـ د ح
۰۱ اسفند ۲۲:۵۱
خیلی ممنون انارک بانو

چرت وپرت های عالی مستدام :)

و سخن انار^_^:

خواهش قدح خان:)

نخیر شما به چرت و پرتای من اهمیت نمیدین اصن تا حالا شده اتاقت اونجوری که بخوای نباشه؟ :/

باتچکر شعرای وب شماعم پایدار^_^
آرام :)
۰۱ اسفند ۲۲:۴۶
چرت و پرت خخخخخخ

اتفاقا حرف خوبی زدی،،، هیچ وقت مثل عکس نمیشه :/

و سخن انار^_^:

عا:(
بیا بیا توام دومین نفر😂💙
عاره لنتی هرکاری کردم مث عکسا نمیشد
قـ د ح
۰۱ اسفند ۲۲:۴۶
سلام

و سخن انار^_^:

سلام فرزندم:)
خوبی کاسه خان؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عقلِ کسی به منطقِ ما قد نمی دهد باشد، قبول! کلّ جهان خوب! ما بدیم...

چو تخته پاره بر موج رها رها رها من🌊🌊🌊

من؛
چونان انــــاری خشک شده؛ بر درخت!
بهار؛ شکوفه کردم،
پاییز؛ به بار نشستم،
زمستان رسید؛ و همچنان بر سر شاخه...
نه از پس رسیدنم، افتادم..
نه دستی به چیندم تا این بالا رسید..
و نه حتی گنجشککی به این میانه راه یافت..
میدانم؛
زمستان هم میگذرد و می پوسم؛
به همین سادگی...



:)

ساخته شده توسط آقای قالبیِ بیان باتچکر^_^: عرفـــ ـــان بیانِ جان^ _ ^