یادداشت های |اَنارکـــــــ^_^ـــ|

اناری سرگردان میان آشوب ها....

حسود هرگز نیاسود:/نه آسود؟نیآسود؟

از بچگی حسود بودم:|

نه از اون حسود بداها:/ولی خب حسود بودم و هستم...

نمیدونم وقتی نمیخوام بعضیا چیزایی که من دارم و داشته باشن اسمش حسودیه یانه:/

جدیدا خیلیم زود ناراحت میشم:|

حتی جدیدا فهمیدم نرمال نیستم:/

حتی دلم نمیخواد پست بذارم :(

پس فردا آزمونه واسم دعا کنین^_^

+قول میدم زود اتاقمو عوض کنم عکسشم میذارم*_*

+خیلی دوستتون دارم خیلی خیلی اون قد که خودتون نمیدونین^_^

۲۱ ۷
آرام :)
۱۴ اسفند ۲۱:۳۶
انارک حسود خخخخخخ 
بهت نمیاد شک نکن:)


و سخن انار^_^:

خب حس میکنم حسود باشم یه ذره:)
عزیزی آرام^_^
سآرآ
۱۳ اسفند ۰۸:۳۷
مدیری شدم؟😂💙

آره آره راس میگم :)) درساتو بخون تو تایم استراحتت بیا پست بذار ;)) آخه کلی حالمون خوب میشه با پستات ^^ :) :*

منم دوست دارم بیشتر تر :* :))

#راستی اون دختر خالم 83ه! نه 82:) 😂💙

و سخن انار^_^:

تو مدیریه خودمی😂💙

مرسی ازت که انقد با کامنتات حالمو خوب میکنی^_^
چش چش حتما اگه بخونی وبمو زود زود پست میذارم

من بیشتر تر تر

#عی جان به تو و دختر خالت😂💙
دختری از جنس باد
۱۲ اسفند ۱۵:۵۴
آزمون به خوبی و خوشییییی
حسود خودمیییی😂😍

و سخن انار^_^:

مرسی از فازی^_^

حسود کی بودم من😂
Aramam .F
۱۲ اسفند ۱۵:۳۱
موفق باشی انارکِ گوگولیِ من❤❤❤
انقد واسه اخلاقات خودتو سرزنش نکن؛خب؟؟؟
تو بهترینی☺شک نکن😊😊😊

و سخن انار^_^:

مرسی ازت عزیز^_^

نمیدونم آرامم خب تا جایی که میشه باید خوب بود:(

توعم عزیزمی مرسی از انرژی مثبتت💙
علیـ ــر ضــا
۱۲ اسفند ۰۹:۱۴
سلام⁦🖐🏿⁩

و سخن انار^_^:

علیرضا:|
گلاویژ ...
۱۲ اسفند ۰۳:۰۲
تو ازمونت موفق باشی انارک :) 
منتظر عکس اتاقت هستیم:) 

و سخن انار^_^:

مرسی از گلاویژ عزیزم^_^
چش چش حتما
دُختری از جنس آرامِش 😊
۱۲ اسفند ۰۰:۲۲
آخ آخ دقیقا |:

ولی خب میخام تمرین کنم بذارم کنار این رفتار و ... !

+انشالله ک تو ازمون موفق میشی 😊

و سخن انار^_^:

هعی:(

منم کلی دارم تمرین میکنم:)

مرسی ازت عزیزم^_^
shab gard
۱۱ اسفند ۲۳:۴۵
با دستم تیغو بگیرم یا نایلنو

حالا بعدا میایم واسه شام

و سخن انار^_^:

چقد پیچیده
خب ببین دستتو بکن تو نایلون بعد رگتو بزن
منتظریم:)
shab gard
۱۱ اسفند ۲۳:۴۰
این عشقم شکست خورد من برم رگمو با تیغ بزنم  خخخخخخخخ

و سخن انار^_^:

به کجا چنین شتابان؟😂
شام و در خدمت بودیم حالا😂
یه نون و دوس داشتنی بود میزدیم باهم😂
رگتو با تیغ زدی خوناشو بریز تونایلون ببر سازمان اهدا خون حیفه😂
shab gard
۱۱ اسفند ۲۳:۳۸
خخخخخ

اره از نارحتی داریم میمیریم

بچه های بیان عشقن :)

و سخن انار^_^:

دیگه دوستون نداریم ناراحت نباشید😂


موافقم باهات :)
سآرآ
۱۱ اسفند ۲۲:۴۰
جون جون اتاق رنگی رنگی ^^ :))

حسودی تو وجودِ همه دخترا هست ، دیدم که میگم :دی

ما کلی منتظر پستای شماییم عجقِ دل ترین:)) بعد میگی دلم نمیخواد پست بذارم؟!واقعنم برات :)))))))))

و سخن انار^_^:

جون حون سارای جان دل ترین

سارا از کی تا حالا مدیری شدی😂💙

تو رو خدا راس میگی؟:( 
چقد الان نیاز دارم یکی منتظرم باشه💙:(
ولی من خوشحالم برا خودم که سارا هس میاد بم سر میزنه
دوست دارم و این صوبتا💙💙💙💙💙
shab gard
۱۱ اسفند ۲۲:۳۳
پ چطو ما شمارو دوس نداریم خخخخخخخ

و سخن انار^_^:

شما حق انتخاب داری میتونی راحت باشی^_^
اگه خیلی ناراحتی بگو ماهم دوست نداشته باشیم😂
محمدرضا ...
۱۱ اسفند ۲۱:۱۶
با این نوع طرز فکر آشنا هستم ... بیشتر مواقع این طرز فکر مضر برای خود فرد هست ... و از درون آدم رو ناراضی و ناراحت می‌کنه ... بعضی مواقع هم ممکنه باعث ایجاد ناراحتی بشه ... خوبه که از اون چه که داریم شاد باشیم تا این که داشته‌هامون رو با دیگران مقایسه کنیم ...

اامیدوارم نتیجه تلاشتون رو بگیرین ...

و سخن انار^_^:

بله همش ساخته ی ذهن خود آدمه ولی باعث میشه توی رفتارمون با دیگرانم خلل بوجود بیاد:(
خیلی حرفای خوبی زدین و موافقم ^_^

ممنون از انرژی مثبت شما
محسن رحمانی
۱۱ اسفند ۲۱:۱۰
:))
موفق باشید.

و سخن انار^_^:

تچکر و شماعم
میم . الف
۱۱ اسفند ۲۰:۴۷
دقیقا منم :'(

و سخن انار^_^:

هعی :(
میم . الف
۱۱ اسفند ۲۰:۴۰
خیلی :'( دستِ خودِ آدمم نیستاااااا :'(

و سخن انار^_^:

واقعا 
انقد سعی میکنم منطقی فک کنما 
ولی باز ناراحت میشم :(
میم . الف
۱۱ اسفند ۲۰:۳۶
منم کلا زود ناراحت میشم :'( اخلاقِ خوبی نیست !

و سخن انار^_^:

 میم جونم:(
خیلی بده مگه نه؟
لیمو جیم
۱۱ اسفند ۲۰:۲۶
حسود خوب چطوریه انار؟

پست بذار ;-) 
کلی ارزوی موفقیت :-*

و سخن انار^_^:

لیمو چرا سوالای سختو از من میپرسی عاخه؟:(

چش چش
مرسی از انرژی مثبت های لیمویی رنگ^_^
توعم^_^
faram ...
۱۱ اسفند ۲۰:۲۶
موفق باشی عزیزم :))

و سخن انار^_^:

عی جان مرسی توعم همینطور*_*
جناب قدح
۱۱ اسفند ۲۰:۲۶
به به انارک خانم :)
سلام عرض میشه
رسیدن بخیر ! حالتون چطوره ؟ کجایین ؟

و سخن انار^_^:

سلام سلام قدح خان
مرسی مرسی ^_^
خوبم شما خوبین؟
آن سوی دریا ها😂
Va hid
۱۱ اسفند ۲۰:۱۷
امیدوارم نتیجه دلخواه تو ازمون رو کسب کنید

دلتون شاد

و سخن انار^_^:

مرسی و تچکر زیاد از شما^_^

دل شماهم شاد شاد:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عقلِ کسی به منطقِ ما قد نمی دهد باشد، قبول! کلّ جهان خوب! ما بدیم...

چو تخته پاره بر موج رها رها رها من🌊🌊🌊

من؛
چونان انــــاری خشک شده؛ بر درخت!
بهار؛ شکوفه کردم،
پاییز؛ به بار نشستم،
زمستان رسید؛ و همچنان بر سر شاخه...
نه از پس رسیدنم، افتادم..
نه دستی به چیندم تا این بالا رسید..
و نه حتی گنجشککی به این میانه راه یافت..
میدانم؛
زمستان هم میگذرد و می پوسم؛
به همین سادگی...



:)

ساخته شده توسط آقای قالبیِ بیان باتچکر^_^: عرفـــ ـــان بیانِ جان^ _ ^