یادداشت های |اَنارکـــــــ^_^ـــ|

اناری سرگردان میان آشوب ها....

در تب و تاب عید:|

گفتند: یا شیخ چه گفتی این همه عمر و چنین دوستیون دوستیات بیان از هر سو جسته ای و تو چنان برگ خشکیده ای در ره باد سری نزدندی و دلشان تنگ بکردی و تو چنینی و چنانی....

از اونجایی که روم نمیشه سلام کنم و احوال پرسی و این صوبتا میرم سر اصل مطلب:/

وقتی یکم به عمق چرت و پرتای من توجه کنید می بینید واقعا چرت و پرته:/

اما خیلی ممنونم که آرزوهای منو برآورده کردید و واقعا دوستای بیانیم موندید*_*

داره عید میاد منم مث بقیه دوست دارم که حرفای قبل سالمو بگم

اینکه بهار میاد ینی یه سال از رو عمر هممون میگذره ینی باید بشینی و حساب کنی این چندمین بهاریه که تو توش داری نفس میکشی

این چندمین بهاریه که بابات داره بهت عیدی میده

این چندمین بهاریه که مامانت داره قربون صدقه ات میره

این چندمین بهاریه که هنوز میتونی با خواهرت دعوا کنی

این چندمین بهاریه که داری به آرزوهات فکر میکنی

این چندمین بهاریه که تو میتونی قول بدی که چقد کارای جدید انجام بدی تو سال جدید

این چندمین بهاریه که تو انتظار تابستونش مدرسه رو طی میکنی

این چندمین بهاریه که تو سیزده به درش میتونی کلی خوش بگذرونی و با فامیل سلفی بگیری

حتی میتونی بگی این چندمین بهاریه که سلفیه پسرای فامیلو فتوشاپ کنیو و آرایششون کنی و موی بلند براشون بذاری و بعد اونو پخشش کنی و مایه ی خنده و شادیه بقیه شی

این چندمین بهاریه که به مامانت کلی قول بدی و تهشم نصفه نیمه ولشون کنی

این چندمین بهاریه که زنده ای

شادی

میتونی به آرزوهات فکر کنی

راستی شده که هیچ آرزویی نداشته باشید؟^_^



پ.ن انار:دوستتون دارم💙

۱۵ ۹
shab gard
۲۲ اسفند ۲۱:۵۸
شاد که زندگی میکنم تا حدالامکان ولی خب

و سخن انار^_^:

دیگه سعی کن ولی نیاری^_^
Aramam .F
۲۲ اسفند ۲۱:۱۸
آرزوها زندگیو قشنگ میکنن:)))
کلیییی آرزو دارم:) یکیشم دیدن شادی و موفقیت انارکه❤❤❤

و سخن انار^_^:

موافقم باهات^_^
ای جان به آرزوهای تو
وای خدا ذوق زده شدم🙈💙
تسنیم زارعی
۲۲ اسفند ۱۷:۱۲
درسته.
اما اگه آرزو برای سلامتی باشه . برای ظهور امام زمان باشه . برای رفتن به یک مکان با شه حالا کربلا باشه و یا لندن فرق نداره.
اینا رو قبول دارم. اما آرزو  یه چیزیه که نشدنیه و اگرم بشه باید خیلی براش تلاش کنی.
سلامتی دست خداست. ظهور هم همینطور.
سفر به یه جایی هم با کمی ذخیره پول و گذشت یکی دوسال میشه رفت.

بقیه آرزو ها نشدنیه.
( البته برای من )

و سخن انار^_^:

خب قشنگیش به همینه که ما تلاش کنیم
بهتره بگم هدفا مگه نه؟
نمیشه که ما دست رو دست بذاریم بگیم من که نمیدونم نمیشه هیچ تلاشی نمیکنم:)
دختری از جنس باد
۲۲ اسفند ۱۷:۰۹
دل همه برات تنگه
پیامتو تو کانال گذاشتم همه ببینن

و سخن انار^_^:

منم دلم براشون تنگ شده
مرسی مرسی^_^
تسنیم زارعی
۲۲ اسفند ۰۷:۴۰
خب چون ندارم دیگه.به نظر من،تمامی چیزایی ک برای زندگی نیاز هستو دارم، حتما که نباید ماشین جگوارو بوگاتی و استون مارتین داشته باشیم یا خونه دپ هزار متری بالای شهر داشت،یاحقوق بالای پنج میلیون

و سخن انار^_^:

موافقم بات
ولی فک کنم معنیه آرزو رو خوب درک نکردی ....
درسته پولدار شدن ممکنه آرزوی بعضیا باشه ولی آرزوی همه نیس
بیا به چیزای قشنگ تری فک کنیم و اونا رو آرزو کنیم 
shab gard
۲۲ اسفند ۰۱:۲۶
ممنونم ازتون مرسیتونم ارزو که نیس ولی  ی هدفکی هست

و سخن انار^_^:

خب به هدفت میرسی حتما شاد زندگی کن^_^
دختری از جنس باد
۲۱ اسفند ۲۳:۴۳
سلااااام انااااااارکمممم😍
عیدت پیشاپیش مبارکککک

و سخن انار^_^:

سلام فازی جانا💙💙
عیده توام پیشاپیش مبارک از طرف من به بچه های اون ورم تبریک بگو به محمد ماه زده ام بگو انقد دلگیر نباشه میام بالاخره:)
آرام :)
۲۱ اسفند ۲۱:۰۲
سلامممم
انارک گمشده 💜

عجب پستی 🎈😘😍

نه  هر کسی یه آرزو هایی داره😎

و سخن انار^_^:

سلام به جانا ترین جانا
مرسی نظرلطفته💙

عاره میدونم قشنگ تریناش مال توعه
دُختری از جنس آرامِش 😊
۲۱ اسفند ۱۸:۴۱
مگ داریم آدمی بدون آرزو ؟ :))

سآل از راه نرسیدتون پر از روزای خوبـ :)

و سخن انار^_^:

ناه ناه 
توبهترینی💙💙

سال از راه نرسیده ی توعم پر از روزای پر آرزو:)
تسنیم زارعی
۲۱ اسفند ۱۸:۰۰
الان من هیچ آرزویی ندارم

و سخن انار^_^:

عاخه اینکه خیلی بده:(
چرا؟
فـاطـمـه نظری
۲۱ اسفند ۱۶:۵۵
بدون آرزو نمیشه زندگی کرد به نظرم.

و سخن انار^_^:

موافقم بات^_-
💙
shab gard
۲۱ اسفند ۱۵:۴۷
میشه گفت واسه  لحظه های اندکی  زندگی میکنم چون عضی وقتی واقعا از  ته دل میخندیم
ولی در کل داره داریم نفس میکشیم  زندگی همینجوریه باید باهاش بسازی
من میتونم هدف داشته باشم ولی ارزو ندارم در حال حاظر

زندگی خیلی بی رحمه باید باهاش بجنگیم

و سخن انار^_^:

خب اگه آرزو باشه هدف باشه میتونی بفهمی که ما زنده ایم که زندگی کنیم همه ی لحظه هارو.....
از ته دلم آرزو میکنم شب گرد بیانمون هم آرزو دار شه تا همه ی لحظه هاش شاد شن^_^
shab gard
۲۱ اسفند ۱۵:۳۱
نمیدونم
چون زندگیه باید ادامه اش داد خوب یا بد  باید این مدتی که زنده هستی زندگی خوبی واسه خودت بسازی  همینجوری  مگه شما نمیتونی؟

و سخن انار^_^:

ما زنده ایم که زندگی کنیم نه نفس بکشیم
زندگی کنیم ینی از ته دل بخندیم و نذاریم مشکلای الکی ناراحتمون کنن
مرد باشیم و باهاشون روبه رو شیم نه فرار کنیم و رد پای اونارو تو تموم لحظه هامون جا بذاریم
زندگیه به آرزو و هدف ؟نه
ترجیح میدم بمیرم اما اگه دارم نفس میکشم واسه رسیدن به اون چیزیه که میخوام
جناب قدح
۲۱ اسفند ۱۵:۲۶
سلام بر انارک بانوی کم پیدا :)

خوب هستین ؟

بهار خوبی داشته باشین :))

و سخن انار^_^:

سلام سلام قدح خان
مرسی و شما خوبین؟^_^
بهار شمام قشنگ
shab gard
۲۱ اسفند ۱۵:۲۶
اری   من تو همون بره زمانیم که هیچ ارزویی ندارم

و سخن انار^_^:

چجوری بدون آرزو زندگی میکنی؟:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عقلِ کسی به منطقِ ما قد نمی دهد باشد، قبول! کلّ جهان خوب! ما بدیم...

چو تخته پاره بر موج رها رها رها من🌊🌊🌊

من؛
چونان انــــاری خشک شده؛ بر درخت!
بهار؛ شکوفه کردم،
پاییز؛ به بار نشستم،
زمستان رسید؛ و همچنان بر سر شاخه...
نه از پس رسیدنم، افتادم..
نه دستی به چیندم تا این بالا رسید..
و نه حتی گنجشککی به این میانه راه یافت..
میدانم؛
زمستان هم میگذرد و می پوسم؛
به همین سادگی...



:)

ساخته شده توسط آقای قالبیِ بیان باتچکر^_^: عرفـــ ـــان بیانِ جان^ _ ^