یادداشت های |اَنارکـــــــ^_^ـــ|

اناری سرگردان میان آشوب ها....

خطر از بیخ گوششان رد میشود:/

امروز یه استرس وحشتناک به منو مامانم وارد شد-_-

یه زنگ زدیم به بابام یه صدایی اومد و قطع شد.....

دوباره زنگ زدیم جواب نداد....

چند دقیقه بعد زنگ زدیم و سریع گفت میشه انقد زنگ نزنین و قطع کرد-_-

بعد از نیم ساعت که منو مامانم جارو برقی و دستمالای گردگیریو پرت کردیم وسط خونه و دوتایی رو مبل ولو شدیم و تقریبا همه ی موهامونو کندیم و صورتمونو چنگ کشیدیم(اینا مبالغه اس چون کولی وار رفتار نکردیم😂)

بابا دوباره زنگ زد و گفت که یه تصادف جزئی داشته خودش چیزیش نشده ولی خب اعصاب خوردی زیاد بود-_-

بعد از اون منو مامان و همچنان کوزت وار کار میکردیم که دیدیم باز بابا دیر کرد-_-

هی میترسیدیم زنگ بزنیم و مرغ طور بال بال میزدیم تو خونه😂

بالاخره زنگ زدیم و بابام پوکر وار گف تو مغازه اس و داره خرید میکنه.

من:/

مامانم-_-

خوده استرس😂

بابام:|


پ.ن نخستگان:ماهی سیاه کوچولو رو به ماهی گلی ترجیح بدین-_-✌

پ.ن دومگان:من تو سفره هفت سین چیدن بی سلیقه ترینگانم ولی باز عکسشو میذارم مسخره کنین روحتون شاد شه😂💙

پ.ن سومگان: اتاقم هنو و همونجوریه:| و من حال نکردم پروانه هارو درست کنم😂

پ.ن چهارمگان:لباسای عید امسالم خیلی زیاد شدن و نمیدونم چی بپوشم چیکار کنم؟:(

پ.ن پنجمگان: رفتم کلی پیرهن چارخونه ی مردونه خریدم از بس دوسشون دارم😂


باشد که رستگار شویم و شاد^_^

۱۲ ۵
دختری از جنس آرامِش :)
۲۸ اسفند ۲۲:۱۹
پیرهَن چارخونه *-*

+منتظر سفره هفت سین میمونیم پس :)
سالِ نو پیشاپیش مبارکتون :)🌹

و سخن انار^_^:

همینه^_^

عزیزی
سال نو توعم مبارک:)
میم . الف
۲۸ اسفند ۲۱:۳۶
باشه باشه :))) قول میدم. D;

و سخن انار^_^:

عافرین عافرین💙😂
آشنای غریب
۲۸ اسفند ۲۱:۳۰
شکر که به خیر و سلامتی گذشته


منتظر عکس از سفره هفت سینیم :))

و سخن انار^_^:

مرسی ممنون^_^
چش چش حتما
دختری از جنس باد
۲۸ اسفند ۱۹:۵۸
عشقیییی🌹🌹🌹

و سخن انار^_^:

عزیزییییی
دختری از جنس باد
۲۸ اسفند ۱۹:۳۵
سلام انارکمممم عیدت پیشاپیش مبااااارک 
حالت خوبه؟چخبر؟
تنبلیم نکن 

و سخن انار^_^:

سلام فازی عزیزم
عید توعم مبارک بهترینم
منم خوبم و سلامتی
چش🙈
مستر صفری
۲۸ اسفند ۱۸:۵۲
سلاامم.
عشق بابات حالت چطوره؟
خوشحالم به خیر گذشته و اینکه پدر نعمتیست بزرگ، قدر دانش باشیم:))
و خسته نباشی خانه تکان بانو:)
و اینکه عیدت پیشاپیش مباارک:))
سر سفره هفت سینتون هنگام سال تحویل یه نیم نگاهی به من داشته
باش و دعایم کن:)

و سخن انار^_^:

سلام مستر:)
حالم خوبه و یه چیزی بیشتر از عاشقی عاشقشم^_^
مرسی موافقم بات
سلامت باشی چه کنم به هرحال نشد که از زیرش در برم😂
عید توعم مبارک:)
چش چش حتمنی
دعایت میکنم باشد که بینی^_^
shab gard
۲۸ اسفند ۱۸:۲۵
خخ کلی استرس  شبیه فیلم جنایی ها شد خخخخخ

و سخن انار^_^:

آره والا مخصوصا اون تیکه اش که زنگ زدیم یه صدایی اومد و قطع شد😂
میم . الف
۲۸ اسفند ۱۵:۳۵
خیلی دوس دارم.❤️☹️

و سخن انار^_^:

من از تو بیشتر حتی:(
بیا قول بده یه کمد پر لباس چهارخونه بگیریم باشع؟
جناب قدح
۲۸ اسفند ۱۳:۵۷

به  لطف  حضرت  حی  تبارک

رسد   بر  باغ  ما کم کم  بهارک

"بیان" این باغ  پر از یاس و نرگس

چه  زیبا  میشود  با  یک  انارک

و سخن انار^_^:

الان من ذوق کنم یا چی؟^_^
وای چه خوب که برامن شعر گفتین
اینو به همه میگم همه😂💙
جناب قدح
۲۸ اسفند ۱۳:۵۱
البته :)

بالاخره باغ "بیان" باید یک "انار" هم داشته باشه !!

اینطور نیست ؟

و سخن انار^_^:

عافرین عافرین
درود درود
قدح خان مرسی که منو انار باغ بیان کردی^_^
میم . الف
۲۸ اسفند ۱۳:۴۱
وااااااای منم پیرهن چارخونه میخوام😣

و سخن انار^_^:

وای میم باز تفاهمامون پاچید همه جا:(
جناب قدح
۲۸ اسفند ۱۳:۴۰
سلام انارک بانو :)

خدا رو شکر به خیر گذشته ...

عیدتونم مبارک :)

از این پس انارک میشود بهارک ... انار برا زمستون بود :)

و سخن انار^_^:

سلام آقای قدح:)

عاره واقعنی
عید توعم مبارک^_^

مرسی مرسی😂
بهارکم ایده ی جالبیه ها ولی اگه بشم بهارک دیگه منو نمیشناسن که💙
خب انار تو بهار خاص تره مگه نه؟:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عقلِ کسی به منطقِ ما قد نمی دهد باشد، قبول! کلّ جهان خوب! ما بدیم...

چو تخته پاره بر موج رها رها رها من🌊🌊🌊

من؛
چونان انــــاری خشک شده؛ بر درخت!
بهار؛ شکوفه کردم،
پاییز؛ به بار نشستم،
زمستان رسید؛ و همچنان بر سر شاخه...
نه از پس رسیدنم، افتادم..
نه دستی به چیندم تا این بالا رسید..
و نه حتی گنجشککی به این میانه راه یافت..
میدانم؛
زمستان هم میگذرد و می پوسم؛
به همین سادگی...



:)

ساخته شده توسط آقای قالبیِ بیان باتچکر^_^: عرفـــ ـــان بیانِ جان^ _ ^