یادداشت های |اَنارکـــــــ^_^ـــ|

اناری سرگردان میان آشوب ها....

تو چنین زیبا چرایی ؟:(

اینو چند روز پیش تو نمایشگاه دیدم و خیلی دوست داشتم بخرمش ولی

طراحش نمی فروشتش-_-

پ.ن:استرس استاد کلاس گیتارو دارم میترسم دعوام کنه:(

پ.ن:دیروز برا اولین بار تونستم تنهایی برم کلاس ایروبیک و اونجا تنها نبودم چون یه دختر بچه ی 5 ساله ی شیرین با مامانش اومده بود و اونقدر روابط اجتماعیش قوی بود که اومد با من دوست شد و تنها نبودم:)

پ.ن:هنوزم خیلی دلم میخواد دخترٍخانوم میم رو ببینم ولی خجالت نمیذاره:/

پ.ن:دیروز برا اولین بار دست از افکار مسخره ام برداشتم و رفتم ساندویچ سلف سرویس خوردم .تجربه ی عالیی بود مخصوصا اینکه هی میتونستم بهش خیارشور اضافه کنم^_^هی دارم افسوس میخورم چرا این همه سال با اکراه از کنارش رد شدم و امتحانش نکردم:/

پ.ن:میخوایم با گودزیلا مسابقه ی چیپس فلفلی خوری بذاریم شک نکنید که من برنده ام-_-✌

۱۶ ۷
harley ..
۲۴ بهمن ۱۷:۱۶
عالی
یه سری هم به وب ما بزنین

و سخن انار^_^:

تچکر^_^
چشم حتما:)
خوش اومدی:)
عباس
۲۳ بهمن ۲۰:۳۹
سلام من تازه با وبلاگت آشنا شدم، پس تو گیتار هم میزنی ؟ احتمالا تو وبلاگ شخصیم در آینده ای نه چندان دور آموزشهایی از خودم درباره گیتار قرار بدم. 
 خوشحالم که چیزهای جدید رو داری تجربه می کنی و برات لذتبخشه :) ادامه بده 
اگر دوست داشتی دنبالم کن:)

و سخن انار^_^:

سلام سلام^_^
خوشحالم کردی:)
بلی:)
اگه بذاری که خیلی خوب میشه خیلی استفاده ازش میکنم:)حتما اگه گذاشتی خبرم کن
مرسی که نظر دادی امیدوارم موفق باشی:)
حتما
yasna sadat
۲۱ بهمن ۱۰:۴۹
فقط خوبه زیاد وقت داشته باشی کمال استفاده رو از سلف سرویس ببری:))


افرررررررین ایووووووووول  همیییین طوری مقابله کن با حس بد نداشتن  اعتماد بنفس:)

و سخن انار^_^:

عاره هول هولکی نمیشه:)
مرسی یسنا سادات خوبم تو لطف داری^_^💙
گلاویژ ...
۲۱ بهمن ۰۶:۰۰
چه حیف که نفروخت خیلی خوشگله :(
+ولی جدی من فکر نمی کردم هشتم باشی :) به نوشته هات می خورد یه دختر 16یا 17ساله باشی:)  فکر کنم ته تغاری بیانی :دی

و سخن انار^_^:

واقعا:(
عی بابا همه میگن بزرگتر میزنی ولی کلا هم از نظر ابعاد هم سنی کوچولوام😂
نه ته تغاری بیان که نیستم کوچیکتر از خودمم میشناسم ولی توجمع بزرگام:)
مرسی که نظر دادی^_^💙
علیـ ــر ضــا
۲۰ بهمن ۲۲:۰۸
😁 
هااااای دخترم 
چطور مطوری فرزندم 
فردا منتظرم 😊😊 بریم کله پاچه هاشونو تحویلت بدم من که دارم ثانیه به ثانیه لحظ شماری میکنم نگی حواسم بتو نیست  😊😊
خب بلاخره به گودزیییییلااااااا دیگه پیدا کردی تو مجموعه ای جنگ ایروبیک بانوان 😁 بدون مادر نترسیدی دخترم 😁😁 
از اینکه انرژی وار داری میری جلو خیلی خوبه سلام منو به اون یکی خواهر گودزیلا تون برسون  جفتتون گودزیلا هستید 😁😁 
سلف در دوران ما که اصلا نبود 😐 چه نسلی بودیم ما 😟😛 
تو به این گودزیلا بودند با ترس و استرس از کنارش رد می‌شدی 😐 واقعنی که 
عجب تابلویی 😍😍 همین عکسو بدیم چاپ رنگی کنن مفت مفت 😊😊 صاحب اثر شیم

و سخن انار^_^:

واهایی علیرضا حالت خوبه پسرم پسرم؟😂
علیرضا من دارم میترسم برم بهشون بگم چرا بامن شوخی کردین؟😭😭
چیکا کنم خب😭😭
عاره عاره نه نوجوون اونجا زیاده من باهاشون جور نیستم این بچهه واقعا خوب بود😂
اولش یه کم ترسیدم ولی بعدش عادی شد😂
مرسی مرسی^_^
عارههه دیگه گودزیلاهای دهه هشتادی ولی اون گودزیلا تره من مظلوم ترم😂😂
منظورم تو این جندسالیه که اومده:)
نسل سوخته این واقعا😂
من کجا گودزیلام؟😂
عاره خیلی قچنگه^_^
نه خوشگلیش به روعنی بودن و روی بوم بودنشه😂
علیرضا عجب متقلبی هستی تو😂
محسن رحمانی
۲۰ بهمن ۱۹:۵۷
گودزیلا؟! :دی اگه بفهمن کلتون رو میکنند :دی

و سخن انار^_^:

نه فک کنم اشتباه متوجه شدید گودزیلا خواهره7سالمه😂
و کله امو میکنه البته😂
محسن رحمانی
۲۰ بهمن ۱۹:۵۶
یه زمانی منم همینطور بودم واز بوفه چیزی نمیخریدم ولی بعد دیگه خریدم .
خوب خجالت چرا برید ببینیدشون .
موفق باشید .

و سخن انار^_^:

نه من از بوفه فقد شیرکاکائو میگیرم:)
نه کلا استرس خوده استادو دارم نه دیدنش:)
ممنون و شماهم^_^
لیمو جیم
۲۰ بهمن ۱۹:۴۴
 از اشتباه کردن نترس , همیشه نمیتونی پرفکت باشی که انارک ;-) 
اصن گند زدی قبل از اینکه اونا بگن خودت اعتراف کن :-)) خیلی حال میده اینطوری 
لطف داری عزیزم 

و سخن انار^_^:

شاید یه تصور غلط تو ذهنمه آدمی که میخواد خوب باشه نباید هیچ اشتباهی داشته باشه-_-
پیشنهاد جالبیه ولی هربار که به گندی که زدم اعتراف کردم برعکس طرف اصن خبر نداشته و ممکن بود اصن خبر دار نشه و من گفتم بد شده😂
^_^❤
لیمو جیم
۲۰ بهمن ۱۹:۳۶
دعوا نمیکنن , دعوا هم کردن مهم نیست که ! فدای سرت . توضیح میدی 
اصن لبخند میزنی تمام :-)

و سخن انار^_^:

چه مهربونانه فک میکنی لیمو^_^💙😭
نه تا حالا ندیدم کسی دعوام کنه ولی این استرس همیشه باهامه حس میکنم اگه گند بزنم خیلی بد میشه:(
مرسی که انرژی مثبت میدی^_^💙❤
سولانژ ...
۲۰ بهمن ۱۹:۱۲
اووووف عجب تابلوووووئیه! منم بودم می خخخریدمش ....

و سخن انار^_^:

وقتی سولانژ گفته خوبه ینی از خوبم خوب تره:)
ووییی عاره میبینی دوشبه خوابم نمیبره به خاطرش😂
لیمو جیم
۲۰ بهمن ۱۸:۳۶
چرا این همه خجالت؟:-)

و سخن انار^_^:

میدونی لیمو من کلا فوبیای معلم غیر درسی دارم همش میترسم اگه اسکل بازی درارم دعوام کنن چون تو مسائعل هنری اون اعتماد به نفس درسیو ندارم:(
سپهر صادقی
۲۰ بهمن ۱۷:۰۱
براوو :)

و سخن انار^_^:

باتچکر^_^
میم . الف
۲۰ بهمن ۱۶:۳۱
قربانت ^_^ منتظرم 😂💛

و سخن انار^_^:

فدای تو^_^دعا کن بکشه😂❤
Hossein daghagheleh
۲۰ بهمن ۱۶:۱۷
ســـــــــلام


خسته نباشید.


سایت شما عالی


به سایت ما سربزنید خوشحال میشیم!!!


نظر بدید ذوق زده میشیم!!!


ما رو پیوند کنید فداتون میشیم!!!


دنبال کردید عاشقتون میشیم!!!
 

منتظر حضور گرم تان هستیم در : WWW.12034-2.BLOG.IR

و سخن انار^_^:

سلام :)
بلی شما لطف دارید این همه کارو انجام میدید^_^
مستر صفری
۲۰ بهمن ۱۶:۱۷
سلامم.
چه طرح خوشکلی، من هم دوسش دارم:).
ولی من ساندویچ بخور نیستم و نخواهم شد، چین این فست فودها ولی داداشم عاشقشونه، دیووونشونه.
نوش جونت از پیش برنده نمیدونم چند ساله:)

و سخن انار^_^:

سلام مستر صفری عزیز^_^
بلی شمام فهمیدین چه خوشگله؟:)
منم فست فود خیلی دوس دارم ولی خب کم میخورم:)
مرسی مرسی ^_^
14 سال و 5 ماه و 7روزه😂
میم . الف
۲۰ بهمن ۱۶:۱۶
اناررررک؟ چه قشنگه. ^_^ ❤️
چیپس فلفلی خوری هم مسابقه میخواد؟ :| من در عرض ایکی ثانیه همشو قورت میدم😂 ازبس تند خوردم وچیپس فلفلی دیگه عادت کردم . 😁😂

انارک اگه طراحش خواست بفروشه اینو برای تولدم بخر😌باتجکر.😁😂💚

و سخن انار^_^:

عی جان خیلی میبینی تورو خدا؟^_^💙
عاره دیگه منم تندی خیلی دوس دارم ولی مسابقه اش یه کیفه دیگه داره😂
بیا مشتریش دوتا شد😂😂😂
باشه اگه قبول کرد واسم بکشه میگم دوتا بکشه پست میکنم واست😂💜💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عقلِ کسی به منطقِ ما قد نمی دهد باشد، قبول! کلّ جهان خوب! ما بدیم...

چو تخته پاره بر موج رها رها رها من🌊🌊🌊

من؛
چونان انــــاری خشک شده؛ بر درخت!
بهار؛ شکوفه کردم،
پاییز؛ به بار نشستم،
زمستان رسید؛ و همچنان بر سر شاخه...
نه از پس رسیدنم، افتادم..
نه دستی به چیندم تا این بالا رسید..
و نه حتی گنجشککی به این میانه راه یافت..
میدانم؛
زمستان هم میگذرد و می پوسم؛
به همین سادگی...



:)

ساخته شده توسط آقای قالبیِ بیان باتچکر^_^: عرفـــ ـــان بیانِ جان^ _ ^