یادداشت های |اَنارکـــــــ^_^ـــ|

اناری سرگردان میان آشوب ها....

ما ز یاران چشم یاری داشتیم-_-

واقعا رو بعضیا نباید حساب کرد.توهیچ موردی-_-.....

یه آزمون آنلاین باید بدم و کلی استرس دارم:(...

این خیلی بده که وقتی هیچی ندارم بگم پست میذارم:/

به مامانم گفتم تصورتو از 6 یا 7 سال آینده ی من بگو و دقیقا چیزایی رو گفت که میتونستم خودمو تو اون حالات تصور کنم:/

آروم ....و هیچ رابطه ی اجتماعی ندارم.....هیچ دوستی ندارم.....فقد درس میخونم و تنهام:/

خب مادر من بمیرم که بهتر از این زندگیه افسرده ایه که تو واسم تصور کردی-_-

پ.ن:گردنبندای قچنگی که فقد چندتاش نصیب من شد^_^

۱۲ ۸
یک مسلمان
۲۷ بهمن ۱۶:۰۸
اون فرد تک تک شما می تونید باشید برای من و تک تک ما برای شما و تک تک ما برای آن ها :)

حتما نباید یه مخاطب خاص باشه :)

البته چون دست خودمون کوتاهه وانمود می کنیم که اصلا مهم نیست :)

و سخن انار^_^:

چه فلسفی چه فلفی^_^
حس میکنم اگه همیشه حرف بزنم و پست بذارم حوصله ی بقبه رو سر میبرم:(
یک مسلمان
۲۷ بهمن ۱۵:۵۵
این خیلی خوبه که وقتی هیچی ندارید واسه گفتن بازم پست بزارید...بعضی وقتا آدم احتیاج داره فقط یکی براش حرف بزنه...از فردا...از آینده...از خوبی ها و نقاط قوتش

(از بدی های اینجا اینه که تا پست نزارید کسی متوجه این شرایط نمیشه) :)

و سلام...

و سخن انار^_^:

نه خب برا چی الکی حوصله ی خواننده هارو سر ببرم:(
کاش اون فردی که میگید وجود داشته باشه من میتونم کل سالو واسش حرف بزنم:)
ولی چی میشه کرد...:(
خب بقیه چه گناهی دارن که متوجه شرایط چرت و پرت طوری ما بشن:)
راستی سلام
Maryam
۲۷ بهمن ۱۲:۵۳
سلام اناری جونم خوبی ؟ 
خب آخه آینده که قابل پیش بینی نیست ، آینده بستگی به تلاش خودت داره نه اون چیزی که تو متصور میشی ، یه بخشی هم دست کائنات این حرف زمانی دل نشین تر میشه که یه اتفاق فوق العاده میفته و حتی فکرشم نمی کردی ، تو تلاشت رو بکن بقیه شو بسپار به خدا 

و سخن انار^_^:

سلام سلام مریم خوبم^_^
حرفای قشنگی زدی و کلی انرزی بم دادی^_^💙
سعی میکنم اونقد تلاشمو بکنم که بعدا پشیمون نشم
گلاویژ ...
۲۶ بهمن ۰۵:۱۸
مبارک باشه، خیلی قشنگن :) 

و سخن انار^_^:

عی جان ممنون از تو عزیز^_^💙
علیـ ــر ضــا
۲۵ بهمن ۰۸:۳۵
خوبی دختر 😀

و سخن انار^_^:

مث اینکه تو بهتری ولی😶😐
علیـ ــر ضــا
۲۴ بهمن ۲۲:۰۵
انار 😐 😐😐 انار 

و سخن انار^_^:

بلی بلی^_^
Aramam .F
۲۴ بهمن ۱۳:۵۹
منم خواس گردنبند انارکم:)))

و سخن انار^_^:

واسه توام پست میکنم غمت نباشه^_^😂💜💙
جناب دچار
۲۴ بهمن ۱۳:۲۸
خیلی عادت خوبی داری که تشکر میکنی :)
آفرین

و سخن انار^_^:

عی بابا اختیار دارین مرسی^_^
آفرین به وجودتون:)
جناب دچار
۲۴ بهمن ۱۰:۱۶
تصور انضمامی ام آرزوست :)

انضمامی یعنی ]غیر تنها مثلا[

و سخن انار^_^:

با تچکرات بسیار از جناب دچار که دیکشنری طور معنی کردن واسم^_^
روزگارتون انضمامی اصن:)
میم . الف
۲۳ بهمن ۲۱:۱۶
خیلی ممنون انارک جان.💙😂

و سخن انار^_^:

خواهش عزیزم😂💜
میم . الف
۲۳ بهمن ۲۱:۱۱
نامرد چندتاش نصیبت شده دیگه! :||| نمیشد یکیشُ برای من پست میکردی؟! :'(

و سخن انار^_^:

عی جان:(
من همشو میخواستم خب😂
بذا با اون نقاشیه پست کنم واست ^_^
توفقد انتخاب کن
khanom ix
۲۳ بهمن ۲۰:۴۱
اینقدر سخت نگیر بابا این روزا میگذره فقط حسرت استرس زیادی که داشتی و اینکه درس باعث شد به یه چیزایی نرسی میمونه رو دلت:(

و سخن انار^_^:

هعی هعی :(
عاخه. درس تنها چیزیه که واقعا بش فک میکنم نمیتونم ببش اهمیت ندم:(
پس توام تجربه اشو داشتی:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عقلِ کسی به منطقِ ما قد نمی دهد باشد، قبول! کلّ جهان خوب! ما بدیم...

چو تخته پاره بر موج رها رها رها من🌊🌊🌊

من؛
چونان انــــاری خشک شده؛ بر درخت!
بهار؛ شکوفه کردم،
پاییز؛ به بار نشستم،
زمستان رسید؛ و همچنان بر سر شاخه...
نه از پس رسیدنم، افتادم..
نه دستی به چیندم تا این بالا رسید..
و نه حتی گنجشککی به این میانه راه یافت..
میدانم؛
زمستان هم میگذرد و می پوسم؛
به همین سادگی...



:)

ساخته شده توسط آقای قالبیِ بیان باتچکر^_^: عرفـــ ـــان بیانِ جان^ _ ^