یادداشت های |اَنارکـــــــ^_^ـــ|

اناری سرگردان میان آشوب ها....

خسته ام زین عشق دل خونم مکن-_-

و رکورد پر کار ترین روز جهان متعلق به دیروزه منه-_-

ینی جوری خسته شدم که برای اولین بار شب ساعت 10خوابیدم تا صب و حتی یه بارم تو خواب تکون نخوردم :|

به اضفه ی کلاسای مدرسه از صب کلاس ایروبیک و زبان تو صب و کلاس گیتار و بازم زبان تو بعدازظهر و استرس یه آزمون آنلاین کلا به فنارفتم و تباه شدم:(

پ.ن:این آزمونای آنلاین که راحت میتونن تقلب کنن چرا سر وته نداره؟:/

پ.ن دیگر:از وقتی رفتم ایروبیک قدم 3سانت اضافه تر شده و فک کنم بدنم به یه کشش حسابی نیاز داشته-_-

پ.ن دیگر تر:استاد جدیدو نگریدندی و بسی لاکچری بودندی هرچند که گفتی برما که گیتارت را ندوس و بر توست که او را هرچه زودتر عوض بنمایی :/

پ.ن دیگر تر از دیگر:آزمون پیشرفت تحصیلی 13اسفنده:|

از اینکه جدیدا هی دارم جلو اینو اون سوتی میدم متنفرم عاخه چرا ؟به کدامین گناه؟

۷ ۶
گلاویژ ...
۲۹ بهمن ۰۳:۳۲
یاد آزمون پیشرفت تحصیلی و استرسای چند سال پیشم که میفتم بدنم کهیر می زنه اصن :|

و سخن انار^_^:

ینی من الان تو اوج همونام-_-
وویی که چقد بدن -_-
مرسی که نظر دادی^_^
shab gard
۲۷ بهمن ۱۶:۱۹
خخخ  شوخی میکنم   جدی نگیرید

و سخن انار^_^:

نه بابا اختیار دارین همیشه به شوخی😂
shab gard
۲۷ بهمن ۱۵:۳۷
خخخخ
چون تقصیر خودته  بیشتر دقت کن

و سخن انار^_^:

بیا تهشم تقصیرارو گذاشتن گردن من:(
خودت گفتی اگه ما نبودیم پس به کی میخندیدن:(
shab gard
۲۷ بهمن ۱۳:۳۴
اول اینکه خسته نباشید

دوم اینکه  موفق باشید

سوم اینکه اگه یکی سوته نده بقیه به چی بخندن 

:))))))))

و سخن انار^_^:

اول اینکه سلامت باشید:)
دوم اینکه شماعم موفق باشید :)
سوم اینکه عاخه چرا همش من خب:(
محسن رحمانی
۲۷ بهمن ۱۲:۵۳
خخخخخخخخخ خوب تعریف کنید از سوتی خود:دی

و سخن انار^_^:

ناه ناه
اگر گویم ز سوتی خود مریدان دست تمسخر برداشته و کوی و برزن زنام ما پرمیکنند😂
yasna sadat
۲۷ بهمن ۱۲:۴۷
اوه اوه چه روز شلووووغی..

چه جالب سه سانت افزایش قد داشتی:)

و سخن انار^_^:

ینی مردما -_-
عاره میبینی رشد نهفته داشتم😂
تاره مامانم میگه نگران نباش شما خانواده اتن رشدتونو میذارید تو18سالگی😂
میم . الف
۲۷ بهمن ۱۲:۲۸
از سوتی دادن نگو که دلم خونه! :///

و سخن انار^_^:

دل من خون تر-_-
ینی تو عرصه ی سوتی دادن نفر اول نشم قطعا دومو میشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عقلِ کسی به منطقِ ما قد نمی دهد باشد، قبول! کلّ جهان خوب! ما بدیم...

چو تخته پاره بر موج رها رها رها من🌊🌊🌊

من؛
چونان انــــاری خشک شده؛ بر درخت!
بهار؛ شکوفه کردم،
پاییز؛ به بار نشستم،
زمستان رسید؛ و همچنان بر سر شاخه...
نه از پس رسیدنم، افتادم..
نه دستی به چیندم تا این بالا رسید..
و نه حتی گنجشککی به این میانه راه یافت..
میدانم؛
زمستان هم میگذرد و می پوسم؛
به همین سادگی...



:)

ساخته شده توسط آقای قالبیِ بیان باتچکر^_^: عرفـــ ـــان بیانِ جان^ _ ^