یادداشت های |اَنارکـــــــ^_^ـــ|

اناری سرگردان میان آشوب ها....

ذوق عکاسی مان میشود:/

عرضی ندارم خدمتتان جز اینکه بگویم ما جمعه ی خود را در بیابانی بی آب و علف به سر بردیم:/

نه دوربین با کیفیت همراهمان بود و نه سر و وضعی خوب داشتیم:/

لباس هایی هم چو درویشان یک قرن پیش:l 

اما آن خر درونمان گاهی بسی خر میشود که ذوق عکاسیمان نمایان شد:/

گفتم تصاویر زشتوی خود را باشما به اشتراک بگذارم و من نیز بسی فروتنم:/

اگه دوست دارید عکس هارو ببینید بروید به ادامه ی مطلب:)

+ادامه مطلبش خرابه رو کامنت کلیک کنید:/




۱۶ ۱۵
خان بلاگستان
۰۴ شهریور ۲۰:۱۸
:)

و سخن انار^_^:

:)
دریا _ گاه نوشته های من
۰۴ شهریور ۱۹:۵۵
خوبه من خوشم اومد 
 فکر کنم آبیاری قطره بارانی خیلی بهت حال داده

و سخن انار^_^:

وای نگو نگو
یه کیفی داد که نگو
با فشار قوی یهو کلی آب میپاشید رومون اصن انقد جیغ زدم صدام گرفته
ولی یه سرمای بدی خوردم که نگوووو😂😂😂
yasna sadat
۰۴ شهریور ۱۶:۱۹
چه خووب:)

و سخن انار^_^:

مخلصیم😂😅😅😅😅😍😍😍
Mr R.H
۰۴ شهریور ۱۶:۱۰
"من نمیدونم که همون همیشگی چیه😅"
»
مثینکه دلت میخواد همون همیشگیو اینجام بگم :

 ریممبر دیس، آی لایک د وی دت یو رایت، اگین ^__^

این اولین جمله‌ای بود که بعد از خوندن اولین پستت از خودم در وکردم :)

و سخن انار^_^:

😂😂😂😅😅😅😅

مرسی واقعا خوشحالم کردیا

منم گفتم 
ایم هپی بیکاس یو لایک ایت

اینم جوابم
تنکس فرام یو 😅😅
Khormaloo 🍬
۰۴ شهریور ۱۵:۳۵
البته که کویر و بیابونم قشنگیایه خودشو داره ولی من تقریبن همیشه جاهای سرسبزوپرابو ترجیح میدم:)😍
خب روز جمعه تابستون چرا بیابون؟😁

و سخن انار^_^:

آره منم جاهای دشت وسرسبزو بیشتر دوست دارم😃😂
یکی از آشناهای عموم اینا اونجا چاه زده و کارگراش کشاورزی میکنند برای همین خونه داره با آب وای آبش انقد خنکه 😅البته گرم نبود هوا خنک بود😅😅😅

مرسی خرمالو جان کامنت دادی بالاخره😂😂
fafa 4026
۰۴ شهریور ۱۵:۱۸
مرسی باو تفاهم😄
منم اتفاقا دیروز اولش رفتیم بیابون 😅
بعدش رفتیم کنار دریاچه اب تنی کلللللللللی کیف کردیم 😌
وووولی رفت و امد تو ماشین پدرمان را در اورد 
عکسات هم خیلی باحال بودم 
بسیار تچکر از پستت😊💖

و سخن انار^_^:

نه بابا واقعا؟😂
مرسی تفاهم
چه خوش گذشته بهتا
تازه من رانندگیم کردم
میبینی ماشین وسطه بیابونه خودم اوردمش😂😂
میسی ازتو
فدای تو
اسمان ***
۰۴ شهریور ۱۲:۱۳
ذوق هنری تو این وب داره موج میزنه افرین دخترم ...خخ

و سخن انار^_^:

مرسی فدای تو😍😍
مخلصیم😁
مریــــ ـــــم
۰۴ شهریور ۱۱:۰۹
خوشم میاد کلا یه ژست داری
:)))

و سخن انار^_^:

تنها یه ژست موجود بود آخه😂😂
کلی سلفی ملفی هم گرفتیم که تو وب به کارم نمیومد😂😂
nily ..
۰۴ شهریور ۱۱:۰۴
خوب شدن که! D:

و سخن انار^_^:

فدای تو😃😂😅
ղმբმʂ .
۰۴ شهریور ۱۰:۰۲
بسی توی بیابان هم عکس گرفتن زیباست:))

و سخن انار^_^:

بلی
وبسی نظرگذاشتن توهم زیباست😃😁
Mr R.H
۰۴ شهریور ۰۹:۴۵
سلام
در مورد ادبیاتت که نظرم همون همیشه گیه :)
اما در مورد عکسا میخوام دقیقا اولین چیزایی رو که بعد از دیدنشون به ذهنم رسید بهت بگم :
عکس اول :
برداشت1_ آدمو یاد فیلمای وسترن سبک غرب وحشی میندازه
شمام که با لباسه خاصی که پوشیدی دیگه رسما تکمیلش کردی (خوده جیپسیکینگ نشسته رو ماشین)
برداشت2_ یاده عارفان و سالکان مکتب شمنیسم تولتک افتادم (طبق گفته های کاستاندا)
عکس دوم :
عجیبه که تو قلب یه چنین جایی آب هست اونم به این قشنگی
عکس سوم :
فیلم "به رنگ ارغوان" رو دیدی؟
درختاش منو یاد جنگل اون فیلم انداخت، اماخاکش خیلی متفاوت بود
عکس چهارم :
اینو نمیتونم اینجا بگم ^_^

و سخن انار^_^:

سلام😃
من نمیدونم که همون همیشگی چیه😅
۱.بله شبیه کابوی ها شدم که میخوان دوئل کنن😂😂همون لوک خوش شانس و اینا😂😂
۲.اینو خدایی نفهمیدم ولی آره خیلی درویشیه😂😂
۳.بله یکی از ویژگی های منطقه های کویری و کوهستانی همینه😂😂
۴.نه ندیدم ولی سعی میکنم گیر بیارم ببینم😃اون وسط یه استخر طبیعی بوده که درختای کنارش ازش آب میخوردن اما باخشکسالی و خشک شدنش اوناهام خشک شدن😑
۵.آخه چراا؟؟😊
+فیلم به رنگ ارغوانو یادم اومد
همون که قاچاقچی های چوب و اینا داشت
😂
اونجا منطقه ای با آب و هوای شمالی بود اما اینجا کوهستانی کمی تاقسمتی کویریه مرکزیه😂
ممنون از کامنت
حوا ...
۰۴ شهریور ۰۵:۵۱
ما جمعه مون توی خونه گذشت :|

خوش باشی همیشه :)

و سخن انار^_^:

همونشم خوبه
مرسی ازتو 😃
قالب رضا
۰۴ شهریور ۰۱:۱۷
پس خوش گذشته حسابی
شاد باشید

و سخن انار^_^:

بله ممنون
مچکرم
هویجوری :)
۰۴ شهریور ۰۰:۲۷
ما که جمعونو تو سواحل تلگرام گذروندیمم😜
آب و بیابون تناقض دارن باهم😃
بیا پایین کاپوت ماشین و خوابوندی😅

و سخن انار^_^:

خوش گذشت سواحل تلگرام😂😂عایا؟؟
آره استخره پر آب بودا ولی اطرافش کویر😂😂😂
نه من کوچولوام😂😂گذاشتنم اون بالا اذیت نکنم😃😂
علیـ ــر ضــا
۰۴ شهریور ۰۰:۰۲
😶 
ادبیاتتم عین لباسات مال قرون باستانه 😂😂
ایناش خوب در اومده عکسهات الکی مثلا چقدر ماه شدی 😂😂
حالا سانسورم با طمع ایران 😂😂
خوشبگذشت !؟

و سخن انار^_^:

اصن از همون بدو ورود تو به وبم یه سایه ی نحس و شوم افتاده روش😂😂😈😈😈

خیلی بدکم نبود😃

سانسوراتم مث خودت میمونه😕😕😕
محمدرضا ...
۰۳ شهریور ۲۲:۲۹
ادبیات جالبی دارین ... بیان شیرینی پیدا می‌کنه پست .. 
واقعا جای کم آب و علفی بود ... اما آب زیبایی داره :)

و سخن انار^_^:

مرسی شما لطف دارید اما بیانی های دیگه تو این مورد خیلی حرفه ای ترن😃
بله من واقعا حقیقتو گفتم شما خودتون عکاسید به بزرگی خودتون ببخشید😃
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عقلِ کسی به منطقِ ما قد نمی دهد باشد، قبول! کلّ جهان خوب! ما بدیم...

چو تخته پاره بر موج رها رها رها من🌊🌊🌊

من؛
چونان انــــاری خشک شده؛ بر درخت!
بهار؛ شکوفه کردم،
پاییز؛ به بار نشستم،
زمستان رسید؛ و همچنان بر سر شاخه...
نه از پس رسیدنم، افتادم..
نه دستی به چیندم تا این بالا رسید..
و نه حتی گنجشککی به این میانه راه یافت..
میدانم؛
زمستان هم میگذرد و می پوسم؛
به همین سادگی...



:)

ساخته شده توسط آقای قالبیِ بیان باتچکر^_^: عرفـــ ـــان بیانِ جان^ _ ^