یادداشت های |اَنارکـــــــ^_^ـــ|

اناری سرگردان میان آشوب ها....

دل را قرار نیست مگر در کنار تو!

استرس گرفتم:/

نمیدونم چرا :/

واسه همه چی :(

واسه مدرسه ها 

نمیدونم چی میشه 

خداکنه که همه چی خوب پیش بره:)

من به هدفام برسم

پ.ن:نظرتون راجع به گوشی ال جی استایلوس چیه؟

پ.ن2:لیوان چایی تو حیاط

+کشته مرده ی اون یکم رنگیم که از چهارچوب پنجره زده بیرون:)


۲۰ ۹
مریــــ ـــــم
۱۹ شهریور ۱۴:۴۶
الهی
مدرسه ای هستی؟
قدر مدرسه رو بدون
:))

و سخن انار^_^:

بلی هستم😐
عاخه چرا؟😕
نه ترجیح میدم بعدا حسرت بخورم😂
آرام :)
۱۰ شهریور ۱۹:۴۸
کوچولو میدونستی استرس رو کوچولو ها میگیرن
ای ام کوچولو😂😂 البته گاهی 
ولی به خدا با آرامش پیش برای بهتر و مطمئن باش همه چیز خوب پیش می ره به امید خدا:)

و سخن انار^_^:

هعی روزگار:(
ایشالا واسه همه همه چیز خوب پیش بره:)
یعنی کوچولویم ما؟😂
خرگوشک سیاه :|
۱۰ شهریور ۱۵:۳۱
عکس خیلی باحاله :)
دعا میکنم به هدف ها و آرزوهات برسی
واس ماهم دعا کن :)

و سخن انار^_^:

مرسی عزیزجان:)
ایشالا 
بلی حتما مطمئن باش😃
nily ..
۰۹ شهریور ۱۵:۵۱
چه عکسی! ^_^

برات دعا می کنم خوب پیش بره! :|

و سخن انار^_^:

😃😃
ایشالا
مرسی نظر دادی:)
من و غریبه
۰۸ شهریور ۱۹:۲۵
عـــــجـــب 😃

و سخن انار^_^:

😊😊😊
mm ka
۰۸ شهریور ۱۲:۵۲
عکسه قشنگه  باحال :)
لایک

و سخن انار^_^:

میسی ازتو
ممنون:)
ղმբმʂ .
۰۷ شهریور ۲۳:۱۲
به قوله خودت:) ای دوستشو فقط یادمه ..بیا پست منو بخون انرژی بگیری :)
ایشالا ب هرچی میخوای میرسی حتمااا :)

و سخن انار^_^:

 آره:)
آمدم ای دوست
ایشالا:)
اسمان ***
۰۷ شهریور ۲۱:۵۷
حیف استرس که برای مدرسه حروم بشه ....ینی دراین حد:))
امیدوارم به همه ی هدفات برسی...

و سخن انار^_^:

نه نگو همه آیندمونه😂😂😂
ایشالا
Maryam
۰۷ شهریور ۲۱:۴۷
سلام 
مثبت فکر کن ، همه چیز خوب پیش میره ، به کائنات اعتقاد داری ؟ 

و سخن انار^_^:

سلام آجی
سعی میکنم 
ایشالا
خیلی 😊
خان بلاگستان
۰۷ شهریور ۲۱:۳۶
استرس چرا ؟ بد تر خودتون رو داغون کنید شاد باشید   تا استرستون برطرف بشه 

و سخن انار^_^:

بله ممنون چشم سعی میکنم
tiara .n
۰۷ شهریور ۲۰:۱۲
ای بابا استرس کیلو چنده؟؟آخه تو این سن؟؟دقیقا استرس چیو گرفتی الان؟؟استرس خیلی بده آدمو داغون میکنه.من همسن تو بودم نمیدونستم استرس چیه😊😊بیخیال باش دختر خوب
بزرگ شدی میخوای چیکاره شی دخترم؟؟

و سخن انار^_^:

چه کنم چه کنم؟
میترسم معلمامون بداخلاق باشن :)
باشه چشم😃
نگو خجالت میکشم
میخوام حرفه شما رو در پیش بگیرم😁
Aramam .F
۰۷ شهریور ۱۸:۱۵
میرسی:)
همه چی عالییییی پیش میره...شک نکن:)

و سخن انار^_^:

امیدوارم
فکر کنم الان همه همین حسو دارن😂😂
.. محمد ..
۰۷ شهریور ۱۷:۵۳
خخخ منم یکم استرس دارم!
ولی چیز خاصی نیس ... من که هرسال اینجوریم :))

و سخن انار^_^:

هعی منم منم منم😢😢😢😢
علیـ ــر ضــا
۰۷ شهریور ۱۶:۵۳
جمع کن خودتو 😓😓😓 
ننم ننم غریب بازی در میاری 😓😓😓 
همه اپل دستشونه 😓 تو ولکن نیستی 😓😓 
اینم شد پست 😓😓 

و سخن انار^_^:

بیا جمع شدم😂😂😂
چیکار کنم پست مست دیگه ای ندارم
ما هنو واس اپل و آیفون زودیم😂😂😂
همینام از سرمون زیاده
مردم هواوی میگیرن دستشون😂😂😂😂😂
چیکار کنم برادر من تو بگو؟
همش گیر میدی چرا 
گیر گیروی کی بودی تو😂😂😂
N@f@s 2000
۰۷ شهریور ۱۶:۲۴
سلام عزیزم
استرس نداشته باش
ایشالا ب تموم هدفات میرسی
نمیدونم والا
نوش جونت چقدرم قشنگه خخخخ

و سخن انار^_^:

سلام برتو😊😊
چشم سعی میکنم
ایشالا ایشالا
خخخخخ
مرسی فدات😂😂😂
Unknwon 96
۰۷ شهریور ۱۵:۵۲
اوووه نو استرس باو 
بیخیال میگذره 
همه چی آسون میشه برات همیشه اولش سخته بعد آسونه موفق باشی و به هدفات برسی 
نظری ندارم راجع به گوشی
لیوانت باحاله😊
من رنگی ندیدم کشته ی مرده ی چیی؟!😓😯

و سخن انار^_^:

هعی میسی
امیدوارم
ایشالا خدا از دهنت بشنوه ننه
خخخ
میسی خودمم دوسش دارم البته ماگ و اینجور لیوانا زیاد دارم
دقت کنی گوشه ی پنجره رنگ پاچیده دورش😂😂
زِدْ عِِـچْ آرْ …
۰۷ شهریور ۱۵:۲۹
keep calm
از یه ماه باقی مونده لذت ببر

و سخن انار^_^:

تنکس از تو 
اگه باقی موندباشه
حسنا مـ
۰۷ شهریور ۱۵:۲۸
امیدوارم برسی به هدفت :))
1: نمیدونم
2:نوش جونت
3:چیز بهتری نبود کشته مردش باشی 😂😂😂

و سخن انار^_^:

میسی از تو😃😅
ایشالا
خخخخ چه کنم دیگه😂😂
یه بنده خدا
۰۷ شهریور ۱۵:۲۵
وا چه حرفا!

و سخن انار^_^:

عجبا😂😂
هویجوری :)
۰۷ شهریور ۱۴:۵۹
استرس نداره که:/اصلا ارزش استرس نداره...استرس منفی همه چیو خراب میکنه:/
ایشالا که میرسی
نوش جون😃

و سخن انار^_^:

هعی دارم به خودم تلقین میکنم 😂😂😂😁😁😮😮
هعی ایشالا همچنین تو
فدای تو😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عقلِ کسی به منطقِ ما قد نمی دهد باشد، قبول! کلّ جهان خوب! ما بدیم...

چو تخته پاره بر موج رها رها رها من🌊🌊🌊

من؛
چونان انــــاری خشک شده؛ بر درخت!
بهار؛ شکوفه کردم،
پاییز؛ به بار نشستم،
زمستان رسید؛ و همچنان بر سر شاخه...
نه از پس رسیدنم، افتادم..
نه دستی به چیندم تا این بالا رسید..
و نه حتی گنجشککی به این میانه راه یافت..
میدانم؛
زمستان هم میگذرد و می پوسم؛
به همین سادگی...



:)

ساخته شده توسط آقای قالبیِ بیان باتچکر^_^: عرفـــ ـــان بیانِ جان^ _ ^