یادداشت های |اَنارکـــــــ^_^ـــ|

اناری سرگردان میان آشوب ها....

آنچه گذشت برما:|

آنچه گذشت



•آنچه گذشت همه سر خوبی بود و خوشی برای همه.

•آنچه گذشت برما سراسر تکرار و بی حوصلگی:|

البته از قلم نیوفتد و از یاد ما نرود تاکه بر یاد شما نشیند 

این است که در بنده نیز طی اتفاقاتی و احساساتی استعدادی خدادادی و شگفت انگیز رخ داده است و آن هم اینست ما که هیچگاه علاقه ای به هنرهای کدبانویی و خانمانه و لازم الزوم هر دختری نداشته ایم و همه وقت از کوک زدن و بافتنی و ....فرار می نموده ایم با شست و شوی مغزی توسط سایت ها و کانال ها و چند وبلاگ عاشق و سرگشته و حیران نمد شده ایم :/

باشد که باشیم 

هست که هستیم 

هستیم که هستید

باشد که باشیم که باشید😂😂😂

)حالا یه فعل دیگه رو صرف میکنیم😁)

ما نیز کشتیم خود را و به قسمت هایی نامساوی تقسیم نموده ایم تا بتوانیم چند هنر از هزار هنر درونمان را روی بنماییم تا مردمان از کوی و برزن ببینند و بدانند که ماچیستیم وکیستیم در پی چه میرویم؟:|

به سوی چراغ وای فای سوگند که بسی سخت است و دشوار هنری را بدون وجود استاد و حکیمی پند دان یادگرفت و انتشار داد:|

از بهر تلف ننمودن وقت ما نیز اخبار نمدی خود را خلاصه نموده و آن را در قالب تصاویر خدمت شما ارائه می نماییم :)


۱۰ ۷
mm ka
۲۵ شهریور ۱۷:۴۷
عالی :)

و سخن انار^_^:

مچکر:)
دریا _ گاه نوشته های من
۲۵ شهریور ۱۳:۳۱
جالب انگیزناک به قول دوستان

و سخن انار^_^:

بلی مرسی از تو دوست جان😊😊😊
خرگوشک سیاه :|
۲۵ شهریور ۱۳:۲۲
من فقط عاشق مانتوی عکس کنار وبلاگتم ^^

و سخن انار^_^:

قابل نداره جانا
مال خودت😍😘😀✌
المی ...
۲۵ شهریور ۱۲:۵۸
:))) عزیزم خیلی هم عالی:-):*

و سخن انار^_^:

اه دیدی بالاخره نظر دادی 
فدای تو😍😍😘😘
ماهی قرمز
۲۵ شهریور ۰۹:۱۴
من هیچ هنر خاصی ندارم :) جز اینکه خانه داریم خوبه اونم به زور مامانم :)))))))))

اما عکاسیمم خوبه ها :)

سال بعد کنکور :ااااااااا

موفق باشی هنرمند جان :)

و سخن انار^_^:

بنده هم ندارم نگران نباش😃😂همین نمدم چند روز دیگه ازش خسته میشم:|
مدرسه که  بیاد به هیچی جز درس فکر نمیکنم😅😅😅
اخجون عکاسی انقده دوست پارم که نگو

ایشالا به اهدافت برسی😃😃
مال من هنو چهار سال مونده😂😂😂
همچنین ماهی قرمز عزیزم😍😘
Bahar 1999
۲۵ شهریور ۰۹:۰۹
چه عالییییییی ツ

و سخن انار^_^:

مرسی از تو جاااانااا😅😅😅
مریــــ ـــــم
۲۵ شهریور ۰۸:۴۵
چرا من هیچی نفهمیدم؟
:|

و سخن انار^_^:

باید بری کتاب های زمان قاجار رو مطالعه کنی عزیزجان:)
زِدْ عِِـچْ آرْ …
۲۴ شهریور ۲۲:۵۰
باز خوبه تو یه هنر داری من همونم ندارم=/

و سخن انار^_^:

من همونم نداشتم تازگیا کشف شده😁😁😅😅😅
علیـ ــر ضــا
۲۴ شهریور ۲۲:۳۵
جالب و خوب 😐😐👌👌

و سخن انار^_^:

مچکر ازتو😃😃
Unknown 96
۲۴ شهریور ۲۱:۳۸
خیلی عالی موفق باشی 

و سخن انار^_^:

مچکرم
همچنین شما:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عقلِ کسی به منطقِ ما قد نمی دهد باشد، قبول! کلّ جهان خوب! ما بدیم...

چو تخته پاره بر موج رها رها رها من🌊🌊🌊

من؛
چونان انــــاری خشک شده؛ بر درخت!
بهار؛ شکوفه کردم،
پاییز؛ به بار نشستم،
زمستان رسید؛ و همچنان بر سر شاخه...
نه از پس رسیدنم، افتادم..
نه دستی به چیندم تا این بالا رسید..
و نه حتی گنجشککی به این میانه راه یافت..
میدانم؛
زمستان هم میگذرد و می پوسم؛
به همین سادگی...



:)

ساخته شده توسط آقای قالبیِ بیان باتچکر^_^: عرفـــ ـــان بیانِ جان^ _ ^