یادداشت های |اَنارکـــــــ^_^ـــ|

اناری سرگردان میان آشوب ها....

خطر از بیخ گوشمان رد میشود:\

به نام او....

دیشب برنامه ی کلاسیمون رسید دستم:|


تنها میتونم بگم خوشـــــحالم :)

فقط به خاطر کلاس نداشتن با معلمی که پارسال باهاش بودیم :/

معلمی که به خاطر بی منطقی ،بی انصافی،و زورگوییش ازش متنفرم :|

وچی میتونه برای یه دانش آموز بی نوا خوشحال کننده تر از این باشه که همه ی مدرسه باهاش کلاس داشته باشن و شما نه:)

خدایاشکر:)

حداقل امسال استرس کم تری وار میشه بهمون :|

با بقیه ی معلما مشکلی ندارم 

چون اکثرا غریبه هستن:/

فقط زبان و علوم و ادبیات وتربیت بدنب باسال قبل یکی بود:)

البته یه قانون تو طبیعت هست به نام پایستگی معلم بد

یعنی اخلاق بد تومعلما از بین نمیره فقط از معلمی به معلم دیگه انتقال میشه:|

پ.ن:کفشای اسپرت مدرسه مان میباشند.

پ.ن تر:آگاه باشید که ما آل استار به پا میکنیم و بدانیدکه معلم 

تربیت بدنیمان کتونی را کفش ورزش هم حساب نمیکند

پ.ن ترتر:این کفشها تنها برای ست شدن بالباس مدرسه خریداری شده وفاقد هرگونه ارزشی دیگر است:|


باشد که معلم ها رستگار شوند.

ومن الله توفیق.

انارکــــــــ:)ـــــــ

ا

۲۷ ۷
ماهی قرمز
۲۹ شهریور ۰۸:۳۴
نه جیغ زدن کافی نیست ....
منم ال استار زیاد دارم :)

و سخن انار^_^:

:)
وهما بردختران و پسران واجب شد آل استار زیاد داشته باشند:)
اسمان ***
۲۸ شهریور ۱۵:۴۰
دلم خرید مدرسه خواست:)

و سخن انار^_^:

ای بابا:)
چرا دلت چیزای بد هوس میکنه؟:)
ماهی قرمز
۲۸ شهریور ۰۹:۰۴
من کیفمو ال استارامو مقنعه ام مشکیه و فرمم سورمه ای اما روزایی که ورزش داریم تیپم دیدنیه :))))نمیگم که چطور ولی دیدنیه کم از فضاحت گونی نداره :/
قانون پایستگی معلم بد ام کاملا منطقی و درسته :)

و سخن انار^_^:

نه من کیفم قهوه ای روش جغده(نمیدونم حس میکنم بچه گونه اس 😂😂ولی خب متفاوته)
نه من کفشای اسپرتم مقنعه و شلوارم مشکی بعد خود مانتو مدرسه ام فیروزه ای سر آستیناش ترمه کار گذاشتن :( به نظر تو جیغ زدن کافی است؟
اونو که نگو من اصلا زیر بار پوشیدن گرمکن ورزشی نمیرم نمره ام کم بکننا من نمی پوشمش:(
وای خدا آل استار من کلکسیون دارم هعی رنگای مختلف😂😂
بلی مرسی:)
محمد حسین ظرافتی
۲۸ شهریور ۰۷:۰۴
سلام
دنبال شدید.

و سخن انار^_^:

سلام
ممنون شماهم:)
علیـ ــر ضــا
۲۸ شهریور ۰۰:۰۷
😂😂😂 
بازم درود 
حالا بیا ازت حمایت کردم 😂😂 
جفت پا رفتم تو دلش 😜😜😜 
حالا خوبه من یبار حرف درست میزنم 
😂😂 
ولی تو همین یبارشم نگفتی 😂😜

و سخن انار^_^:

درود بر تو علیرضا 🙌🙌
از این حمایتی که تو کردی آمریکا از اسرائیل نمیکنه😁😂😂😂

مرسی لطف کردی😀
د عاخه من حرفای درستمو که نمیام به تو بزنم😂😂😂😝😝😝😝
ورگ
۲۷ شهریور ۲۳:۳۷
احسنتم
درس بخون :))

و سخن انار^_^:

بلی مچکر
حتما:)
دریا _ گاه نوشته های من
۲۷ شهریور ۱۷:۱۲
معلمای مهربون دلسوز کم نیستند
دانش آموزا اکثرا آنتی معلمند

و سخن انار^_^:

بله همه ی دانش آموزا اینو میدونن:)
اما گاهی بعضی معلما بارفتاراشون ناخودآگاه معلمای دلسوز و مهربون رو از نظر بچه ها محو میکنن:|

دریا _ گاه نوشته های من
۲۷ شهریور ۱۷:۰۸
وای چقدر اینجا هوای آنتی معلمی داره 
خوبه امسال مدیر شدم :)

و سخن انار^_^:

چه کنیم دیگه مدرسه ها داره شروع میشه دستمون هیچ جا به جز اینجا بند نیست:)
یه بنده خدا
۲۷ شهریور ۱۵:۲۴
از یه جایی باید شروع کنید!


خواهش

و سخن انار^_^:

هعی:/


:)
یه بنده خدا
۲۷ شهریور ۱۵:۱۲
معلم بد رو باید فراری داد کاری که ما حتی با معلم های خوبمونم انجام دادیم محض تفریح

:)

و سخن انار^_^:

متاسفانه ما دختریم و در مدرسه ی دخترانه معلم فراری نمیدن:/
مرسی نظر دادین:)
yasna sadat
۲۷ شهریور ۱۵:۱۰
خدا نصیب نکنه همچین معلمااای رو 

خودشون میدونن مث اژدها یه کابوسن واسه بچه ها:/
ղმբმʂ .
۲۷ شهریور ۱۴:۴۱
من نیز تجربه ی داشتن معلم بد رو داشتم ..مرسی که یادم انداختی اه :|

و سخن انار^_^:

عاخ عاخ 
نگو نگو😁😁
شرمنده بوخودا
Hossein MK
۲۷ شهریور ۱۴:۴۱
سال خوبی داشته باشید 😄

و سخن انار^_^:

مرسی هم چنین👌😊
علیـ ــر ضــا
۲۷ شهریور ۱۴:۰۹
دووووورد درود 
😓😓😓 
بر مدیران کوفتیتان 
😂😂😂😂
😓😓😓😓 
چقدر استرسی بودی 
خدایا شکرت 😊

و سخن انار^_^:

درووووود 
درود بر علیرضا😂😁

به مدیرانمان توهین کنی به مدیرانتان توهین میکنم😂😂😂✋✋✋

بلی بنده استرسیم باید بری دخیل ببندی تامن استرسم کم شه😁😁
عجبه یه حرف درست زدی شما
خدایاشکر
مریــــ ـــــم
۲۷ شهریور ۱۳:۴۴
:|
دوباره گفت

و سخن انار^_^:

:)
مریــــ ـــــم
۲۷ شهریور ۱۳:۳۱
چون یهو گشنم شد
:))

و سخن انار^_^:

منم:(
من اصن از دیشب تاحالا هیچی نخوردم:|
خب دیه شمام برو ناهارتو بخور لامبد جون
مریــــ ـــــم
۲۷ شهریور ۱۳:۲۴
اره خیلی خوبه
:|

و سخن انار^_^:

چه بی هیجان شدیم یهو؟😂
مریــــ ـــــم
۲۷ شهریور ۱۳:۲۱
و هری پاتر
:|

و سخن انار^_^:

عینک هری هم خوبه:)

مریــــ ـــــم
۲۷ شهریور ۱۳:۰۹
همشم که بلاده کفریه
فقط عینکی باشه
بقیش مهم نی

و سخن انار^_^:

😁😁
اه پس توهم عینکی هسی؟
عینکت مثه رامبد جوانه؟
مریــــ ـــــم
۲۷ شهریور ۱۲:۵۹
:|
اونم خوبه
:))

و سخن انار^_^:

پروفسور اسنیپ چی؟
اون زنه که موهاش مثه جنگل بود چی؟
Noosh Daroo
۲۷ شهریور ۱۲:۵۳
{ پایستگی معلم بد } این خیلی باحال بود :)

و سخن انار^_^:

مرسی نظر لطفته😅
به هرحال این پایستگی تو طبیعت وجود داره لامصب کاریشم نمیشه کرد
مریــــ ـــــم
۲۷ شهریور ۱۲:۴۸
نه بگو هری پاتر
:|

و سخن انار^_^:

نه میگم لورد سیاه😂😂😂
Aban ..
۲۷ شهریور ۱۲:۴۴
به جون تو 
:) مرسى تفاهم 
برا من کلاهم لجنى مانتوم  😂🤦🏼‍♀️

و سخن انار^_^:

:)
خوش سلیقی تو منو آبان موج میزنه✌😂

درود مر مدیر مدرستون👌👌✋✋✋😁😁😁
مریــــ ـــــم
۲۷ شهریور ۱۲:۳۹
:))
سلام منو به عمت برسون

و سخن انار^_^:

سلامت باشی 
ولی قبلش بگم کی سلام رسوند؟
رامبد جوان؟
Aban ..
۲۷ شهریور ۱۲:۲۳
شاید باورت نشه اما کفش منم همین شکلیه :) 
جمعه خریدمش :) البته سبز رنگش

و سخن انار^_^:

بگو جون انارک؟
واقعا؟
بابا تفاهم
بابا خوش سلیقه
بابا با مرام
رفیق
منم چون شلوار مدرسمون مشکی بود این رنگی برداشتم😅😅
مریــــ ـــــم
۲۷ شهریور ۱۲:۱۹
:|
چون داری میری مدرسه
لامبد عمته
:|:

و سخن انار^_^:

مریم به خدا حسرتی که تو الان میخوری خیلی شیرین تر از مدرسه رفتنه😂✋
مگه ندیدی پست قبل رفتم اسباب کشی عمم خسته است ولش کن😁😁
مریــــ ـــــم
۲۷ شهریور ۱۲:۰۴
حسودیم شد بهت
:|

و سخن انار^_^:

چرا لامبد جونم؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عقلِ کسی به منطقِ ما قد نمی دهد باشد، قبول! کلّ جهان خوب! ما بدیم...

چو تخته پاره بر موج رها رها رها من🌊🌊🌊

من؛
چونان انــــاری خشک شده؛ بر درخت!
بهار؛ شکوفه کردم،
پاییز؛ به بار نشستم،
زمستان رسید؛ و همچنان بر سر شاخه...
نه از پس رسیدنم، افتادم..
نه دستی به چیندم تا این بالا رسید..
و نه حتی گنجشککی به این میانه راه یافت..
میدانم؛
زمستان هم میگذرد و می پوسم؛
به همین سادگی...



:)

ساخته شده توسط آقای قالبیِ بیان باتچکر^_^: عرفـــ ـــان بیانِ جان^ _ ^