یادداشت های |اَنارکـــــــ^_^ـــ|

اناری سرگردان میان آشوب ها....

وهمانا بازگشت همه به سوی مدرسه و دانشگاه است:/

به نام او...


ماهگرد وب انارکـــ:)ـــ



... و اول مهر از رگ گردن ب شما نزدیک تر است😧

*و تو چه میدانی ۱ مهر چیست؟😢


* زمانی که 7 صبح ساعت ها به صدا درمی ایند😴

*و انچه در اسمانها و انچه در زمین است از وحشت در هم میپیچند 😨

* و گروه گروه به سمت مدارس و دانشگاه ها رانده میشوید😲


* و زیانکاران از ما میخواهند که انان را به اول تابستان برگردانیم تا اندکی بخوابند😩


*در ان زمان نگهبانان به انان گویند ایا ب شما نگفته بودیم که تعطیلات تابستان فانیست و عذابی دردناک در انتظار شماست؟😭

همانا که بازگشت همه بسوی مدرسه و دانشگاست   !!

پ.ن:تو چنلم احساس معذب بودن میکنم:|

پ.ن تر:گسل اولین سریال ایرانیه که انقدر دوسش دارم:)

+هرکدوم خاص خودشون حرف میزنن:)

+دیالوگاشون عالیه:)

•نادر کمونه چی میگه:

•فک کردی بچه زرنگ تیرونی؟      •فک کردی بچه زرنگ دخترای تیرونی؟

•گراف حقیقت:)

•ارشیا مجاور:))

•سکوت پیشه کنید

•سکوت محض لطفا

•آقازاده

•ارشی مامان.            •کشفی مامان

•دِلوم پی دِلته خودرو نارنجی:))

•کاربراتش دو مخزنه:/

•ارژنگ این استرلایز:). (یادم نی چی بود)

•دم عصبی

•من هستم گاگول


+واقعا من هستم گاگول دم اسبی رو:) پاکش نکردم خاطره شه واسم:)

انارکــــــ:)ــــ


۱۳ ۸
علیـ ــر ضــا
۲۹ شهریور ۲۲:۴۶
درود بانوک 🙂
گُسل سریال خوبیه برای شما 😐 من که اگه تلویزیون ببینم 😂 فقط شبکه پویا میبینم 😂😂😂
خوبه از یه چیزی خوشتون اومد چشم انتظار حماسه سازی شما بودیم 😂😂
مهر آمد 😂😂 جان درد گرفتی حتی استخوونات به درد اومدن 😂😂😂 
اوووخی نناسی بستنی بخور فعلا از پونصدیاش 😂😂 یکم لاکچری تر باشین 😂😂
هعییی دلم کتلت شد بحالت 😂😂

و سخن انار^_^:

درود بر پسر بی شخصیت بیان😂😂😂
عاخه میدونی از تو انتظار بیشتری نمیره همون پویاروهم بتونی ببینی کولاک کردی😂😂
بله تا چشتونم درارد😂😂
خوبه که میدونی😕😕😕😕😕😕
اه واقعا؟😂😂😂
من سوپری نمیرم این گودزیلامون رفته خریده لابد از اینا دوست داشته😑😑😑😑😑
بستنی فقط بستنی سنتی 😝😝😝😝
بهله ما اینجوری لاکچری هستیم😂😂
حالا تو از کجا قیمتو میدونی😂😂😂؟؟
نکنه همش داری بستنی پونصدی میخوری😂😂😂😂😂😂
یا نکنه تو سوپری کار میکنی😂😂😂😂😂😂😂😂
هویجوری :)
۲۹ شهریور ۱۵:۱۸
منم دلم اول مهر خواست😢😢

و سخن انار^_^:

چرا دلت چیزای بد بد میخواد؟ :/
nily ..
۲۹ شهریور ۱۵:۱۵
ماهگرد وبت مبارک! :)

توی سریال گسل من از دختره خوشم نمی‌آد! :)

و سخن انار^_^:

مرسی نیلی جان:)


کی اون دکتره؟:)
آره منم اولاش دوسش نداشتم بعدا سوتی هاشوکه دیدم دلم به رحم اومد:)
محسن رحمانی
۲۹ شهریور ۰۹:۴۲
ماه مهر هم آمد .

سریال قشنگیه .

و سخن انار^_^:

بلی بلی:(

بسیاار:)
ماهی قرمز
۲۹ شهریور ۰۸:۵۰
هی 
هم اخرین جمعه اس 
هم جمعه اس 
هم فرداش شنبه اس 
هم فرداش اول مهره 
هم اولین روزه محرمه 
هم مراسم شیر خوارگان حسینیه 
هم 31 شهریوره 
هم اخرین روزه تابستونه 
هم ...
اصلا فک کنم تمام اتفاقا این جمعه میفته :////

و سخن انار^_^:

ان بغض گلمو گرفته نمیتونم جواب بدم:/
خدایا خودت ظهور کن:|
مهسا ر ب
۲۹ شهریور ۰۸:۳۶
معلومه بستنی خوشمزه ایه 

و سخن انار^_^:

بلی بسی خوشمزه بود جای شما خالی:)
المی ...
۲۹ شهریور ۰۲:۵۵
بح بح ازین کیما*__*
همش شکلاااته:))*___*

بین این چند تا سریال طنزی ک تو این سه چهار ماه گذاشتن گسل ازشون بهتر بود البته لژیونرم قشنگ بود:))
البته تر اینکه من همه شونو نصفه نیمه نگا کردم:))

و سخن انار^_^:

آره آره همش شکلاته :))
آره منم همیشه سریالا رو نصفه می بینم:|
یعنی هربار که میخوام یکیشو دقیق دنبال کنم یه مشکل پیش میاد نمیشه:)
لژیونرم قشنگ بود من سه چهار قسمتشو دیدم جالب بود:)
آره گسل بین این سریالای چندوقته از همشون بهتر بود من سعی کردم حدالمقدور کامل تر ببینم:)
مرسی نظر دادی جانا:)
اسمان ***
۲۹ شهریور ۰۱:۰۰
ع یادم رفت بگم انارک جان
لازم به ذکراست ان بستنی هم کوفتتان شود:))

و سخن انار^_^:

مرسی ارادت داری به من:)
کوفتمان هم میشود با این مدرسه ها:(
والا:|
اسمان ***
۲۹ شهریور ۰۰:۵۹
چه غروب جمعه ای بشه این هفته:)
ایناهمش از نشانه های الهی هستا:)

و سخن انار^_^:

هعی روزگار:)
وهمانا پروردگار همه ی حوادث را دریک روز قرار داد تا همه راحت شوند:)
Noosh Daroo
۲۸ شهریور ۲۲:۰۱
اینقدر نافرلمانی کردید از خدا که اینجوری شد . هم اول پاییز ، شروع محرم ، فرداش شنبس، غروب جمعه واییی ، مدارس باز میشع . از بدتر مگه داریم

و سخن انار^_^:

یعنیا منفور ترین روز سال همین جمعه استا تازه شروع جنگو هم یادتون رف:/
مرسی نظر دادین:)
حوا ...
۲۸ شهریور ۱۹:۳۸
۱ مهر شنبه هست! هیچ راهِ گریزی نیست! :|

و سخن انار^_^:

هعی خدا
میدونم :|
خیلی دوست دارم ماشین زمان پیدا کنم:/
یه بنده خدا
۲۸ شهریور ۱۸:۴۰
یا خدا

و سخن انار^_^:

:)
Hossein MK
۲۸ شهریور ۱۸:۲۹
:)
نوش جان

و سخن انار^_^:

مچکرم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عقلِ کسی به منطقِ ما قد نمی دهد باشد، قبول! کلّ جهان خوب! ما بدیم...

چو تخته پاره بر موج رها رها رها من🌊🌊🌊

من؛
چونان انــــاری خشک شده؛ بر درخت!
بهار؛ شکوفه کردم،
پاییز؛ به بار نشستم،
زمستان رسید؛ و همچنان بر سر شاخه...
نه از پس رسیدنم، افتادم..
نه دستی به چیندم تا این بالا رسید..
و نه حتی گنجشککی به این میانه راه یافت..
میدانم؛
زمستان هم میگذرد و می پوسم؛
به همین سادگی...



:)

ساخته شده توسط آقای قالبیِ بیان باتچکر^_^: عرفـــ ـــان بیانِ جان^ _ ^