یادداشت های |اَنارکـــــــ^_^ـــ|

اناری سرگردان میان آشوب ها....

دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور:)

به نام او...

وقتی که خسته از تکرار روزمرگی ها سری به وب انارک نزده باشی . پستی نذاشته باشی.اون ستاره های زرد رنگی که فکر کنم عددش به ۶۰تا هم میرسه رو چک نکرده باشی.

مخلص کلوم انارکی باشی که از یاد رفته باشه:/

تنها کاری که میتونی بکنی اینه که اون شعر تیتر رو بخونی هعی تکرارش کنی:)

انارکی خسته منم ...:/

خیلی هم خسته نیستم :|

یه جورایی استپ کردم فقط:)

گفتن که انقده خبیث و گستاخ نباش ای انارک خسته 

همش نالان نباش از همه دنیا:)

خب مام خواستیم بگیم بهله

•انارک اونقدر که نشون میده غرغرو نیست:)

•چون اینجا تنها جاییه که میتونه از خودش بگه بی هیچ ترسی:)

•انارک انقدر هم که گفته قد کوتاه نیست:)

•انارک اون قدر که نشون میده ساکت نیس:|

انارک فقط انارکه

یه انارک که شیطنتش زیاده

لوسه

زودم تو دل همه جا میشه

انارک باهوشه

انارک زیباست

انارک احساس خوشبختی میکنه:)


خب از موفقیتام بگم که مثل همیشه همه امتحانارو بیست دادم:/

اون معلم ریاضی ام که گفتما؟یادتونه

به شدت ازش متنفر شدم:/

خب دیگه بین دوستامم احساس خوبی ندارم:/

همش مال سنمه میدونم:/

بی معرفت هم شدم:/

+هر سوالی دوست داشتید بپرسید:)


انارکــ:)ــ

۱۳ ۵
علیـ ــر ضــا
۲۷ مهر ۱۸:۲۳
😐😐 انار گندیده 😒😒

و سخن انار^_^:

خودتی😕😕
آرام :)
۲۷ مهر ۱۰:۲۷
آفرین هزار و سیصد افرین ، همه رو بیست ؟ من اصلا باید بیام ازت روش خوندن رو بپرسم :)
عزیزم رمز موفقیت چی هست ؟ 
انارک  قوی و باهوشه :) 
انارک زیباست😍😍
انارک چند تا منو دوست داری؟💜

و سخن انار^_^:

مرسی مرسی😀😂
رمز موفقیتمان تنبلیست جانا تنبلی😑
انارک تو رو اندازه ی دونه هاش دوست داره🌷😘
اسمان ***
۲۶ مهر ۲۱:۵۶
مگه دوستات هم سن خودت نیستن که حس بدی داری؟

من انارک رو دوس:))+با اینکه او بی معرفت است

و سخن انار^_^:

چرا:/ولی خب از نظر سطح فکری متفاوتیم:)
انارکم آسمان را دوست با اینکه بی معرفت است:)
فاطمه _ همون ناشناس
۲۶ مهر ۲۰:۴۸
وایی عاشقتم انارکمم💓
همیشه شاد و سالم و موفق باااش 
به امید موفقیت ها و افتخارات دیگهه💝
... S҉A҉H҉A҉R҉
۲۶ مهر ۱۸:۱۴
وبش بووووی انار و گلپر و نمک میداد و دلمون غنج میرف اِیییییی بهارک:)ایشالله همیشه سرحال باشه انارکمون:))

و سخن انار^_^:

بهترین جمله ای که گفتی همین بود بوی وبم😍😍😍😍😍

از سحرجانمون ممنون🌷😘🌷😘
khanom ix
۲۶ مهر ۱۵:۱۴
منم دو سال پیش همین وضعیت رو داشتم ،از کسی که الان به جرئت میتونم بگم بهترین دوستمه متنفر بودم:/

و سخن انار^_^:

چه حس بدی لنتی😑:/
محسن رحمانی
۲۶ مهر ۰۹:۴۲
موفق باشید.

و سخن انار^_^:

تچکر🌷
Aramam .F
۲۶ مهر ۰۹:۱۲
انارک جونم دلم واست تنگ شده بود...کجا بودی تو؟
انارک خیلیییییییییییی خوبه:)
آفرین خانوم باهوش:)
همیشه موفق باشیییییییی عزیز...

و سخن انار^_^:

وای آرامم سلام😍😍
منم دلم واست تنگ شده بود جاناجانم💗💗💗💗
هیچی همین دور و ورا
انارک تو رو خیلی دوس💗💗💗💗
مریــــ ـــــم
۲۶ مهر ۰۸:۴۹
چطوری غرغرو
:)))

و سخن انار^_^:

سلام لامبد جونم😜😂😂
حوا ...
۲۶ مهر ۰۷:۲۹
آفرین که بیست شدی ^_^
چه دختری به به :))

و سخن انار^_^:

مرسی خجالتم ندین کاری نکردم😂
Hossein MK
۲۵ مهر ۲۳:۳۹
امبدواریم پلی رو بزنید دوباره
موفق باشید

و سخن انار^_^:

بله ممنون لطف دارید🌷🌷
هویجوری :)
۲۵ مهر ۲۲:۲۹
ما انارک و خعلیی دوست داریم^_^

و سخن انار^_^:

انارک هویجوریو بیشتر دوست داره حتی اگه بی معرفت باشه و سری بهش نزنه:)
بق بقو
۲۵ مهر ۲۲:۲۶
:))
دیگ چه خبر؟ :دی

آورین که همه رو بیست شدی ^_^👏👏

و سخن انار^_^:

هیچی سلامتی همه معلم بد اخلاقا:))

مرسی خواهر بق بقو جانم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عقلِ کسی به منطقِ ما قد نمی دهد باشد، قبول! کلّ جهان خوب! ما بدیم...

چو تخته پاره بر موج رها رها رها من🌊🌊🌊

من؛
چونان انــــاری خشک شده؛ بر درخت!
بهار؛ شکوفه کردم،
پاییز؛ به بار نشستم،
زمستان رسید؛ و همچنان بر سر شاخه...
نه از پس رسیدنم، افتادم..
نه دستی به چیندم تا این بالا رسید..
و نه حتی گنجشککی به این میانه راه یافت..
میدانم؛
زمستان هم میگذرد و می پوسم؛
به همین سادگی...



:)

ساخته شده توسط آقای قالبیِ بیان باتچکر^_^: عرفـــ ـــان بیانِ جان^ _ ^