یادداشت های |اَنارکـــــــ^_^ـــ|

اناری سرگردان میان آشوب ها....

که تو عاشقم چرایی؟:(

به نام او....

ااز اینکه بخوام احساست درونیمو بنویسم حالم بهم میخوره!چرا؟ چون میدونم همش برای بلوغ و نوجونی و رده ی سنیمه.

این بی ثباتی

این خستگی

این پوچی

بر عکس همه ی هم سنام و بزرگترا که میگفتن تو این سن یه بیخیالی محض میاد سراغشون که دوست دارن فقد برن دنبال علاقه هاشون.من یه استرس خیلی شدید دارم.حالم بده و دیگه مث قبل نمیتونم شیطونی کنم.

از آرزوهام میترسم و هیچ اعتماد به نفسی ندارم.

اینکه بخوام از این ناله ها بکنم واستون حالم بهم میخوره

خوشم نمیاد وقتی منو میخونید حالتون بد شه

این که هیچ دردی تو زندگیم نکشیدم و هنوز سختی هارو ندیدم باعث میشه با این چنین ترشحات مغزی از هم بپاشم

+انقد دوست دارم بیام وباتونو بخونم :(

+یه لیست از کارایی که باید بکنم نوشتم که مطمئنم اگه ببینینشون از خجالت دون میشم:/

+چقد دلم میخواد گیتار خاک خوردمو بردارمو برم دوباره کلاس

امضا:انارک

20 دی 96 ساعت 1و29دقیقه ی بامداد


۱۲ ۶
سآرآ
۳۰ بهمن ۱۹:۰۵
قربون تو :**** :))))

اومممم...اون نمیدونم چنده ^^ فک کنم همون 82 دیگه :دی

و سخن انار^_^:

فدای تو*_*
عی بابا چه تفاهمی😂💙
سآرآ
۲۹ بهمن ۲۳:۰۴
میسی میسی بهترین جان :*

کلی قلب و بوس و اینا 💛💛💛💛💛

کوشولوئه کی بودی تو؟! ❤️ 

دختر خالم همسن توئه:)) 

و سخن انار^_^:

عزیزمی سارای خوبم^_^
کلی از همون بوس و قلبا به توان هزار برا خودت*_*
عه چه خوب من 82اما 😂
سآرآ
۲۹ بهمن ۱۹:۱۳
مرسی عزیزم :)))

باید بگم که:دلبریتو کمترش کن و این صوبتااااااا:))))) ^^

چش چش :d فقط مال ِ توام من اصن :دییییییی!!

قربونِ تو که :*

کلاس هشتم میباشی؟:)

و سخن انار^_^:

عی جان^_^
وای من انقد تو رو دوس که نگو😂💙
عاره فقد مال من باش لنتی-_-❤
عزیزمی^_^
عاره دیگه کوچولوام😔😂
سآرآ
۲۹ بهمن ۰۷:۳۹
واهااااااااااااااااای ^^

جااااااااااانِ دل ترین :)))))

مرسی از دعای قشنگِت عزیزدللللللم :*** بهترینا برات بهتر تر تر ترررین :** :)) :**

ندیده عاشقت گشتم من اصن :D چیکار کردی باهام ؟! ^_^ :دی

چش چش گم نمیشم :))) هستم همین دورُبرا اگه کنکورجان:/ بذاره :))) 

قربون ِ اون هیجانات که ^^ منم هیجانی ام الان *____* ^____^

و سخن انار^_^:

بهرینا برای توعم ^______^
تو چه کردی که من ندیده دیوانه و مجنونت گشته عم یا سارا؟^_^
عاره اصن گم نشو که تو فقد باید خواننده ی وب خودم باشی-_-نری جایه دیگه هاـ:دی
وای الان دوتا هیجانییییی فدات^_^💙
سآرآ
۲۸ بهمن ۱۹:۵۹
یه کنکوری ِ از درس خسته میاد و یهو وبت رو پیدا میکنه :) میخواد ببنده صفحه رو ولی دلش نمیاد و پست جدید رو میخونه :)) میاد پایین تر و شروع میکنه به خوندن پستای ِ دیگه ! و با بعضیاش کلی میخنده *_* بسی روحیه َش عوض میشه و بسی آرزوی ِ موفقیت میکنه برای صاحب ِ این پست ها :)) موفق باشی انارَک ترین ^^

و سخن انار^_^:

وای خداا من الان جیغ ترینم^__________^
چنین دلبر چرایی عاخه
میدونی با خوندن کامنتت تو اوج خستگی و استرس چه حالی شدم
وای خدا 
چطوری عاخه
اصن باورم نمیشه تو پستام خوندی؟بابعضیاشون خندیدی؟
خیلی خیلی ازت ممنونم که با گفتن این حرفا انقد بم انگیزه دادی امیدوارم یه کنکوری خسته نباشی و این ماه های باقی مونده رو مث قبل تلاش کنی مطمئنم به چیزی که میخوای و لیاقتشو داری میرسی ^_^
توام موفق باشی سارای کنکوری مهربون طور خودم^_^
میشه گم نشی؟:(
کامنت بذار واسم که گمت نکنم انقد که احساس صمیمیت. کردم یهو
(ببخشید واسه هیجاناتم😂)
آرام :)
۲۳ دی ۱۶:۴۲
انارکی باید خودت رو پیدا کنی کارایی که من هنوز توش موندم😑
تو حرکت کن🎈
میتونی❤

و سخن انار^_^:

آرام خیلی سخته😭
خوبه که توام درک میکنی😭
بیا باهم حرکت کنیم و ما میتونیم
علیـ ــر ضــا
۲۲ دی ۱۷:۰۰
قوی باش دختر

و سخن انار^_^:

علیرضااااااا
Aramam .F
۲۲ دی ۱۳:۲۰
واییییییییییی انارکم اومدیییییییی!!!
خیلییییییی دلتنگت شدم جانِ دلم...

و سخن انار^_^:

منم خیلی خیلی خیلی خیلی 
اونقد زیاد که نگو😭😭
محسن رحمانی
۲۰ دی ۲۱:۳۲
موفق باشید.

و سخن انار^_^:

ممنون از شما:)
ماهی قرمز
۲۰ دی ۱۵:۱۱
انارکم نگران نباش همه این چیزا میگذره ...
اعتماد به نفس یه صفت دست ساخته انسانه ...خودت باید اعتماد به نفس بسازی ...به توانایی هات فکر کن و با خلاقیت سعی کن از توانایی هات چیزای جدید خلق کنی ...این برات اعتماد به نفس میاره تو اگه خودتو باور کنی مطمئن باش همه این چیزا حل میشه ...
این ناله ها تو همه قسمتای زندگی هس فقط موضوعاتش فرق میکنه :)
+پاشو برو کلاس تنبلی هم نکن ...فکرتو مشغول کن که درگیر این ترشحات مغزی کوتاه مدت نشی :)

و سخن انار^_^:

تو خیلی خوب اعتماد به نفسو توصیف کردی ماهی جانم:(
مامانمم میگه تو از حداقل توانایی هات استفاده میکتی و این خیلی بده کاش راهی واسش پیدا شه:(
مهسا ر ب
۲۰ دی ۱۳:۴۴
عزیزم همه این حسا طبیعیه و مطمئن باش چند سال دیگه یاد این اوضاع درونیت که بیفتی خندت می گیره، ولی تا می تونی از دوره ای که هستی لذت ببر چون هیچ وقت تکرار نمی شه

و سخن انار^_^:

منم چون میدونم همش ماله رده ی سنیمه ناراحتم:(
Niilgoon . Ta
۲۰ دی ۰۱:۵۰
ایشالا حالت دگرگون شه و عااالے!!!
و صد البته  اعتماد ب نفست برگرده 

و سخن انار^_^:

تو لطف داری نیلگون :)
ممنون کاش که زیاد شه*_*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عقلِ کسی به منطقِ ما قد نمی دهد باشد، قبول! کلّ جهان خوب! ما بدیم...

چو تخته پاره بر موج رها رها رها من🌊🌊🌊

من؛
چونان انــــاری خشک شده؛ بر درخت!
بهار؛ شکوفه کردم،
پاییز؛ به بار نشستم،
زمستان رسید؛ و همچنان بر سر شاخه...
نه از پس رسیدنم، افتادم..
نه دستی به چیندم تا این بالا رسید..
و نه حتی گنجشککی به این میانه راه یافت..
میدانم؛
زمستان هم میگذرد و می پوسم؛
به همین سادگی...



:)

ساخته شده توسط آقای قالبیِ بیان باتچکر^_^: عرفـــ ـــان بیانِ جان^ _ ^