یادداشت های |اَنارکـــــــ^_^ـــ|

اناری سرگردان میان آشوب ها....

مرا ز گریه نترسان که خود رود خروشانم-_-

به طور خود جوش شعر گفتم:/

^مرا ز گریه نترسان که خود رود خروشانم^

بالاخره امروز تونستم تموم حرفای دلمو به مامانم بگم:(
و من خانواده امو خیلی دوس دارم^_^
و الان خیلی خالی شدم و خوشحالم....
دارم به آینده فکر میکنم ......
و دیگر هیچ
پ.ن:حتما یه نفرو داشته باشین که بتونین بدون ترس جلوش گریه کنین خیلی نیازه...
۱۱ ۷
علیـ ــر ضــا
۱۵ بهمن ۰۸:۳۷
😀😀😀 
نه دیگه تو بفهمی بسه

و سخن انار^_^:

نه نه اشتباه نکن داری با سر خودتو میندازی تو چاه😂
Aramam .F
۱۴ بهمن ۲۲:۳۴
انارک جونم هرچی رابطتت با مامان نزدیکتر باشه واقعا بهتره:)))
آفرین جانای دل❤❤❤

و سخن انار^_^:

مرسی مرسی عزیزم^_^
واقعا توصیه ی خوب و درستیه کلا این که میگن مامانا از همه ی دوستا نزدیک ترن واقعا درسته^_^
بوس و بغل فراوان بر توباد💛💙💜
علیـ ــر ضــا
۱۴ بهمن ۱۱:۳۳
😀😀 
شما جای ما 

و سخن انار^_^:

نه خودت باشی بیشتر میفهمی😂
آرام :)
۱۴ بهمن ۱۰:۴۸
خیلیم عالی:))
انارک کوچولو😍

شاد باشیییی😚😚❤❤

و سخن انار^_^:

مرسی^_^
عزیزی آرامم💙💜

تو بیشتر 😍
... S҉A҉H҉A҉R҉
۱۴ بهمن ۰۱:۰۸
چقده خووووب بمونن همیشه برات😍❤

و سخن انار^_^:

عاره عاره همینطور تو توعم خیلی عزیزی^_^💙
N@f@s 2000
۱۳ بهمن ۱۷:۱۴
عااالیه 
کلا وقتی ادم با مامانش حرف میزنه خیلی اروم میشه حتی اگر دعواتم بکنه بازم اروم میشیم منک اینجوریم

و سخن انار^_^:

آره آره خیلی آروم کننده اس:)
مسکنه اصن:)
من مامانم دعوام نمیکنه 😂
ولی دعواهاشونم شیرینه^_^
میم . الف
۱۳ بهمن ۱۶:۲۵
^_^
قربانت حتماحتما.😁💜

و سخن انار^_^:

عاره فدات منتظرم😂❤💚💙
میم . الف
۱۳ بهمن ۱۶:۱۹
عاشق عنوان پستت شدم اصلا😁حرف دله منه😁

و سخن انار^_^:

عزیزی کلی خوشحال شدم^_^
عا قابل نداره از این به بعد عنوان خواستی به خودم بگو😂
اصن نمیدونم چی شد خودش سرایده شد😂❤
Engineer Sarmadi
۱۳ بهمن ۱۴:۴۰
:)

و سخن انار^_^:

*__*
Va hid
۱۳ بهمن ۱۴:۰۲
سلام

خیلی خوبه تونستید راحت با مادرتون حرف بزنید و از اون بهتر یکی هست که صادقانه حرفاتون رو می شنوه و دلواپس شماست

مادر نعمت بزرگیه 
بهترین ها از ان شما

دلتون شاد شاد

و سخن انار^_^:

درود درود^_^
ممنونم حتما همین طوره و من یکی از بهترین هارو دارم راحت که نبود اما سبک شدیم:)
ممنون ازشما و موفق باشید:)
علیـ ــر ضــا
۱۳ بهمن ۱۴:۰۲
بلع بله سبک شدین فرزندم 😀😀

و سخن انار^_^:

عاره عاره خیلی جات خالی😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عقلِ کسی به منطقِ ما قد نمی دهد باشد، قبول! کلّ جهان خوب! ما بدیم...

چو تخته پاره بر موج رها رها رها من🌊🌊🌊

من؛
چونان انــــاری خشک شده؛ بر درخت!
بهار؛ شکوفه کردم،
پاییز؛ به بار نشستم،
زمستان رسید؛ و همچنان بر سر شاخه...
نه از پس رسیدنم، افتادم..
نه دستی به چیندم تا این بالا رسید..
و نه حتی گنجشککی به این میانه راه یافت..
میدانم؛
زمستان هم میگذرد و می پوسم؛
به همین سادگی...



:)

ساخته شده توسط آقای قالبیِ بیان باتچکر^_^: عرفـــ ـــان بیانِ جان^ _ ^